Nem akarok kekeckedni de ez valamikor egy IN volt a szent grálom."Teljesen eredeti 200db-os limitált szériából".Csak egy picit utána néztett volna.Össze festegetve bénázva.
Lehet hogy volt amelyikre raktak volt amelyikre nem,mert nem úgy néztek ki a csíkok mint amit használtak is volna.Az ülésekkel az a helyzet hogy az én eredeti hülyeségem miatt,vettem az ebay-n még egyet egy szépet,de hogy ne lehessen egy az egyben áttenni egy cigi nyom van az ülőpárnán.A háromból lesz két "szép".Az egyik ok volt amiért ezt választottam hogy teljesen ép a kárpit se magnó se hangfal nem volt benne.Amivel szívtam az a műszerfal pókháló szerűen szét van repedve a teteje.Vettem én szintén az ebay-n egyet de átvertek,németeknél még nem volt ilyen az épnek hirdetett elég drága mfal.sérült volt most próbálom nem áthúzatni hanem javíttatni amíg nem találok épet.
Gyanítom, hogy valami hőszigetelő paplanokat tartottak volna, az eredeti elképzelés szerint. Nekem egyiken sincs nyoma sem, hogy lett volna ott valami. Rengeteg ilyen rejtélyes részlet van a kocsin egyébként.
A kocsinak sem és nekünk sem lett semmi bajunk. Egyébként szerintem tipikus fáradásos törés, rozsda azért nincs, mert a gumiharang alatt vastagon volt zsír. A fölső harmadánál van egy vonal, egy él, ami alatt-fölött közvetlenül eldurvul a törésfelület (nem tudom a két felet összeilleszteni teljesen, mert azon az élen billeg -tehát az ott már megnyúlt). Ott szerintem erősen megnövekedett a deformáció és fel is gyorsult a törés. A felső szélnél meg az látszik, hogy a felülről indult repedésnek összedörzsölődtek a felületei, ahogy mozogtak egymáson. A kiindulás alul az a mélyebb barázda lehetett, valszeg gyári hiba. Egyébként ez nem olyan, mint amit az aranyból kivettem, ebben nem látszik műanyag persely és kívülről sem egyforma kialakításúak. Ez ráadásul fél mm-rel vastagabb is.
Gondolom, a jó nehéz orrmotorosokban is ugyanilyen csukló van, tehát sokkal nagyobb igénybevételre tervezték.
Még az is lehet, hogy volt előjele, csak nem tudtam, mi okozza. Erős, tartós fékezésnél kicsit jobbra húzott. Talán azért mert már engedett, hajlott nyakban annyit, hogy megváltozzon az összetartás. De lehet, hogy mástól volt, ki tudja...
Amíg gyorsan mentünk, addig a pörgettyű hatás tartotta egyenesben a kereket - amiatt szitált, mint a lassuló búgócsiga -, azután nem tudom, milyen erő győzött, ami befordította, mert nem negatív kormányzási sugarú a futómű. Talán a "csap" hátrafelé dőlése miatti súlyerő... Ha erősebben fékezek, kifelé fordul...?
Van egy jó hírem: ez az eset egy ekkora országban száz évente egyszer fordul elő. Ez most megvolt, nyugodtan alhattok :-)