Keresés

Részletes keresés

bobby1981 Creative Commons License 2018.09.24 0 0 31108

Szia,

 

Megvan még a feleződik, és ha igen akkor mennyiért eladó?

 

Üdvözlettel

KA

Előzmény: Péter7612 (30878)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2018.09.24 0 0 31106

Meg még arra tudok gondolni,hogy a felső kuplung felfogató csavarja nem-e ér hozzá az alsó kuplunghoz!

Mert ha igen, akkor hiába rakod össze mindig együtt forog!

Talán ha többen szólunk hozzá,akkor talán meg lesz a hiba!

Pisti.

Dutrás-pisti Creative Commons License 2018.09.24 0 0 31105

Helló!

Képek alapján nem látom a felső kuplungon lévő csapágyat!

Kép:

Előzmény: glozerz (31103)
janijani Creative Commons License 2018.09.24 0 0 31104

Nekem a főtengely vége ütött mert el volt csavarodva középen a főtengely:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=143959012&t=9097147

Előzmény: glozerz (31103)
glozerz Creative Commons License 2018.09.24 0 0 31103

Nagyon köszönöm válaszod!

Kipróbáltam, hogy a kuplung alsót teljesen alsó pozícióba a karhoz bekötött dróttal rögzítettem majd ezután összeillesztve még mindig forgat berántásnál

vagyis mintha összeérne kuplung alsó felső még így is! Ez talán ebből a pozícióhibából ered ugyanis a felső rész baromi nehezen ment egyébként fel és úgy

is tűnik, hogy körkörösen hol közelebb hol távolabb van a motortartó közdarabtól, szal érdemes ezt megnézni!

 

Köszönettel fogadok minden hozzászólást mert itt véget ért az én tudományom e tárgyban! :(

 

 

Előzmény: studiod1 (31102)
studiod1 Creative Commons License 2018.09.24 0 0 31102

Szentkirály KF-04 Sprint 375  őszintén én ezt a variaciót nem ismerem.Nekem is volt gondom kuplungfelsővel(kf04 dragon) a boltban kapott felső 5mm-rel volt hosszabb (állítólag többféle van), a bordástengelyen van elég hely legfeljebb a rugó jobban összenyomódik-keményebben emel ki, ha allítás a csavarnál nem elég a kiemelő karon kell hajlítani. Központosítási gond? az a motor motortartó közdarabra való rögzítésnél lehet (a furatok picivel nagyobbak mint a 3db csavar s igy lehetséges oldalirányú mozdítás)

Előzmény: glozerz (31101)
glozerz Creative Commons License 2018.09.24 0 0 31101

Előzmény: glozerz (31100)
glozerz Creative Commons License 2018.09.24 0 0 31100

remélem a képek is megjelennek hátha segítenek vmit, köszönöm

Előzmény: glozerz (31099)
glozerz Creative Commons License 2018.09.24 0 0 31099

Sziasztok!

 

Látom tapasztalt emberek fórumoztok itt, ezért segítségeteket szeretném kérni egy Szentkirály KF-04 Sprint 375 (Briggs&Str) kuplung probléma kapcsán!

Röviden annyi, hogy kuplung meghalt, nem működött, nem forgatott ezért vettem egy kuplung felsőt (nagy), egy kuplung alsót (nagy) csapággyal

illetve vennem kellett egy csigatengelyt (1:28-as) is mert el volt már nyalva az alsó kuplungos fogas részén! Bronzkerék (1:28-as) az rendben volt!

Összeraktuk minden rendben ment szerelés közben bár a felső kuplung nehezen ment fel a csapos főtengelyre, végül felment majd megkapta a rugós + központosító alátétet!
Viszont gép felső motor és alsó hajtás+kapa részének összeillesztésekor világossá vált, hogy a kuplung felső és alsó része maximális kiemelésnél is valószínűleg összeér mivel
már berántásnál indulnak a kapatagok!

 

Normális ez? Úgy értem be kellene húzni és járatni, hogy kopjon vagy berántásnál még nem szabad forognia?

Elképzelhető, hogy az új alkatrészek méreteltéréseiből adódik ilyen probléma (X tized mm-ről beszélek)?

Annyit tapasztaltam a régi és új kuplung esetében, hogy az új teljes magassága 2 mm-re több mint

a régié vagy nem 73,6 de 73,8 mm! Jelenthet ez problémát?
Illetve a főtengelyen 2 nút és 1 csap volt, a kuplunk felsőn 1 nút volt! A főtengelyen mindegy melyik
csapos nútot illesztjük a felső kuplunghoz? Nem lehet, hogy esetleg egyik oldalra elmozdult a felső
kuplung rész és ezért féloldalasan állandóan beleér alsó kuplungba így már berántásnál is forog?

 

Köszönöm a segítségeteket, véleményetek fontos lehet mert nincs több ötletem hogyan tovább :( 

 

Előzmény: Dutrás-pisti (30423)
maj180 Creative Commons License 2018.09.24 0 0 31098

Sziasztok ! Érdeklődnék ,  Honda Mio Standard F 400  kezelési útmutató  MAGYAR nyelven esetleg valakinek  van-e ?! Köszönettel ! 

ksanyi52 Creative Commons License 2018.09.19 0 0 31097

Nagyon jól néz ki. Ha előbb látom én is ezt ajánlottam volna. Sokáig legyen a kedvenc segítőd!

Előzmény: Kawalaki (31096)
Kawalaki Creative Commons License 2018.09.19 0 0 31096

Most amit horvacsb ajánlott , azt tudtam megvenni , ez oldalanként 10-10 cm-t jelent , persze ha a későbbiekben fel lelek hosszabbat , azt is beszerzem ! A mostani toldót azért gondoltam , mert a gépet mozgatva olyan keskeny a nyomtáv , hogy ügyelni kell rá fel ne dőljön oldalra ! Ami azért lenne kár , mert most  festettem le és raktam rendbe az egészet .  Szelephézagok ellenőrzése , megszakító beállítása , ennek a kenőfilce tán még a 31-éve alatt soha nem volt megkenve . A motorba és a hajtóműbe is dupla olajcsere és csiszolás festés ! Most olyan mint a doxa ! Nekem nem igazán kell a körmös kerék és a dupla sem , csak koca kertész vagyok és műkedvelő ! :)  Van egy 800nm füves kert , benne  egy 5x1 m-es  paradicsom kert ! Na ezt az 5nm-t fogom felrotálni , szerintem oda-vissza 20-szor ! :) Valamikor a szüleim kertjét rotáltam több féle géppel is , 2T-4T verziókkal briggs , tecumsech  stb. Nem régibe volt szerencsém valahol kipróbálni egy ilyen F400-at . Egyszerűen hihetetlen hogy ez a 3,5LE-s  kistraki milyen bitang erős ! Volt nekem 10 lovas traktor is , de ez a motor lazán megenné reggelire pár Briggs-el együtt ! Szóval elhatároztam , kell nekem egy ilyen ! Addig addig kerestem , míg ráleltem erre a kis ékszerre . Eddig is szoktam olvasgatni a fórumot , de most segítség is kellett , és kaptam is amit köszönök horvacsb-nek ! Ma pl.a hátsó mintájára  elkészült a szerszám adapter az elejére amire majd egy hótoló adapter is lesz , meg egy orr kerék ! Aztán kapott egy műanyag sárvédő szélesítést hogy a rotakapák ne szórják tele földdel a motort ! /  Nem mintha bármit is rotálnom kéne /:)  De épül szépül  és szép nyugdíjas napjai lesznek ! Már mosás után  ilyen volt : 

Aztán ilyen lett :

Aztán ma az első adapter is a helyén :

És igen , jól mondod  az F400 nak 23mm a hatszög tengelye , a tiednek meg ha jól tudom 26 vagy 27 mm ! 

Szép napot mindenkinek !  

 

Előzmény: Zoltán Kocsis (31095)
Zoltán Kocsis Creative Commons License 2018.09.19 0 0 31095

Én javasolnám hosszabb toldó beszerzését, és ha futózni szeretnél akkor a dupla kerekek felszerelését! Nekem fy-600-am van, és dupla kerékkel is el tudok vele fordulni ! Dupla kerékkel egy erdei köb fát is hoztam már vele haza!!!!

Ha hosszabb a toldó tengelyed, akkor a körmös kereket is tudod kintebb rakni az egyik oldalon szántásnál, valamint sokkal stabilabb egy 65-70 es nyomtávval kukorica ekézéskor! 

Bármit is veszel hozzá, ha az emlékeim nem csalnak, a 600-as cuccai nem jók hozzá, mert nagyobb a hatszög mérete!

Előzmény: Kawalaki (31094)
Kawalaki Creative Commons License 2018.09.19 0 0 31094

Nekem is ez volt az első opcióm , de 23-asba csak olyanokat találtam , aminek csak a végén pár cm a hatszög nem úgy mint a régebbi gyertya kulcsok , amik végig hatszögek voltak ! De ez lesz a megoldás , amit  horvacsb  szaki ajánlott ! 

Előzmény: ksanyi52 (31092)
Kawalaki Creative Commons License 2018.09.19 0 0 31093

Köszi ! Erre gondoltam ! 

Előzmény: horvacsb (31091)
ksanyi52 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 31092

Én valamilyen csőkulcs és vastagfalú cső összekombinálásában gondolkodnék.

Előzmény: Kawalaki (31090)
horvacsb Creative Commons License 2018.09.18 0 0 31091
Előzmény: Kawalaki (31088)
Kawalaki Creative Commons License 2018.09.18 0 0 31090

Nyilván nem a beton , és aszfalt miatt szeretném növelni a nyomtávot , bár 10-10 cm ott sem okozna megoldhatatlan feladatot kanyarodáskor másfél méteres kormányszarvú erőkarral ! Egyébként szabadonfutós kerék amúgy sem kellene , mert akkor oda a rükverc , én meg nem ugrálnék stiftelgetni ha tolatni szeretnék ! Tehát a gondom , és a kérdés is az hogy  mivel , és hogyan nyújtok 23mm-es hatszög tengelyt , és nem az hogy mi lesz ha megnöveltem ! ?

Előzmény: laccika77 (31089)
laccika77 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 31089

Ha növeled a nyomtávot szabadonfutós kerék kell! Aszfalton ,betonon nem birsz kanyarodni.

Előzmény: Kawalaki (31088)
Kawalaki Creative Commons License 2018.09.17 0 0 31088

Sziasztok ! 

Adott egy Honda Mio F400 Standard trakesz , aminek szeretném a kerék nyomtávját egy picit szélesebbre rakni . A tengely 23 mm-es hatszög .  Van ehhez valamilyen toldóhüvely ? Vagy esetleg valakinek ilyen hatszög mérettel körmös kerék aminek felhasználnám a tengelyét ?! Vagy valami ötlet ? 

ali kis Creative Commons License 2018.09.17 0 1 31087

Szia!

Igazán nincs mit. Ha gondod van, ide mindig betérhetsz, mint a jó kocsmába! :-)))

Előzmény: arvaiz69 (31086)
arvaiz69 Creative Commons License 2018.09.17 0 0 31086

Szia! 

Köszönöm a segítséget!

Üdv.: Zoli

 

Előzmény: ali kis (31084)
ali kis Creative Commons License 2018.09.16 0 0 31085

Sziasztok!

Ezzel még éjszaka is lehet rotálni, csak egy fényszóró kell rá.

https://www.youtube.com/watch?v=k_aYb5GO5Iw

ali kis Creative Commons License 2018.09.16 0 0 31084

Szia!

Nem baj. Hátha itt is tudnak segíteni.

Erről volna szó?

http://porszivoalkatresz.hu/termek/4197/porszivo-hepa-filter-parkside-(-lidl)-hengeres

Előzmény: arvaiz69 (31082)
kovilaca1976 Creative Commons License 2018.09.16 0 0 31083

Nagyon köszönöm a választ!A felező teljesen új számomra,meg sok infót nem igazán találtam.Hogyan tudom kiválasztani hogy az enyémhez milyen a megfelelő típus?A láncos az fix 1 sebességes és csak a szíjjas sebességét  tudom változtatni?Illetve a vonóerő ténylegesen duplázható?Hálás köszönet a segítségért!Laca

Előzmény: studiod1 (31080)
arvaiz69 Creative Commons License 2018.09.16 0 0 31082

Bocs, ezt a hozzászólást nem ide akartam írni! 

 

Előzmény: arvaiz69 (31081)
arvaiz69 Creative Commons License 2018.09.16 0 0 31081

Sziasztok! 

Segítségeteket szeretném kérni az ügyben, hogy a LIDL-ben vásárolt műhelyporszívóhoz,  papír szűrőt (henger alakú)  hol tudok vásárolni. Már régóta rászolgált a cserére, de mindig csak halogatom.  Már alig lehet takarítani, sőt már egy helyen el is szakadt, de még mindig használom. nagyon aktuális a csere. 

Köszönöm a segítséget! 

Üdv.: Zoli

studiod1 Creative Commons License 2018.09.16 0 0 31080

Szerintem marad megoldásnak a felező vagy másik gép. Honda 4,5 vagy briggs 8hp,nincs lehetetlen de, motor rögzítő csavarok furatának osztása más(másik közdarab kell) tengely átmérő más(22,2mm és 25,4mm kuplungfelső gond) tengely hossz valószínű más(honda gcv 4,5-6,5 legtöbb 80mm,  briggs8hp 50mm)

Előzmény: kovilaca1976 (31078)
kovilaca1976 Creative Commons License 2018.09.15 0 0 31079

a fotók remélem most mennek...köszi

kovilaca1976 Creative Commons License 2018.09.15 0 0 31078

Üdv Srácok!Aprócska problémám megoldásában szeretném kérni a segítségeteket!Van egy 4.5 lovas Honda motoros NDK-s futóval ellátott technikám.Sajnos az izmosabb melókra nem igazán tudom használni mert gyenguszka.Milyen megoldást ajánlanátok a vonóerő növelésére?Amire gondolnék az a felező beépítése,amit nem nagyon ismerek.A másik még,ami a csatolt fotókon lenne,egy 8 lovas Briggs moci.Véleménytek szerint a jelenlegi hajtóműre ráépíthető lenne?Nem terhelné és használná el a hajtóművet?Annyit még észrevettem,hogy a Briggs mocinál nem vettem ki a csatolt fotó alapján,hogy a kuplung tányérkereke alá tettek-e volna csapágyazást a tengelyirányú terhelések miatt.Hondánál van.Köszönöm az építő véleményetek előre is és hogy időt szakítottatok rám!Laca

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!