Sziasztok! Kupos kuplungot felfogattam egy nagy alatettel es egy kicsivel az lenne kerdesem hogy csak kicsit tudom meghuzni a csavart epp hogy fogja hogy ne logjon a nyomcsapagy az ugy jo? Esetleg vlami rajz ? Koszonom elore is!
Érdeklődnék nem lenne -e igény itt esetleg valaki nem keres-e robi 53 at
Lenne eladó egy robi 53-om mi vettünk egy újat és ez feleslegessé vált.
Jár hozzá fűnyíró adapter (vagyis valójában fűnyíróként üzemelt nálunk többet )
Amit tudni kell róla: Blokkja teljes feljavítás úgy mint:Új gyűrűk (2x mert az első szet szar gagyi minőségű volt),alsó felső szimmering új ,hengerfej tömítés új,új tömítések,új olaj, berántóba kötél tárcsa és kötél új. karburátor membrán új,regulátor rugó új légszűrő új, gázkar+bowden új, röpkuplungba rugók új, a hozzá járó kasza adapterben 2 csapágy új. kerekek ki cserélve a könnyebb guríthatóság érdekében.
Pici hajtóműben ez a mennyiség nem kevés, érdemes időnként ellenőrizni, jobb pótolni, mint később drága csigahajtás alkatrészeket cserélni.
Nemrég az eredeti majdnem 30 éves "csizma" lehajtásom felső 6003-as csapágya tönkrement a felette levő sok portól, cseréhez komplett szétszedtem a csigahajtás házát, tisztítás - csapágycsere - zsírtalanítás után az illesztett felületeket hő és olajálló szilikonos piros tömítő pasztával szereltem össze, azóta a hajtásom porszáraz újra, pedig az eredeti szimeringek mentek vissza. ( Idén késő délután 3+3 kapával munka után nem szereltem le a kapákat, hipp hopp rám esteledett, fáradt is voltam már, lustaságomba hazatipegtem így a pár száz méteres földúton, azóta az illesztésnél "átnedvesedett" a 3 évtizedig porszáraz hajtásom. Nem csepegett belőle, de nem volt szép látvány, nem örültem neki, gondoltam ettől még működik. ) Nem vészes széthúzni a hajtóművet, ha most jelenne meg az olajnedvesség, bátran szétszedném, szebb látvány a csont száraz hajtómű :) Érdemes esetleg neked is szétszerelni, tisztítás után új tömítéssel összeszerelni.
Kis segítségre lenne szükségem! Van egy lombardini im250-es motorom, amivel a kedves eladó, finoman szólva átvert... De most nem ez a lényeg.. Van rajta egy Jikov karbi. Csatoltam egy képet róla.. Nagyjából kideítettem, hogy mf-70 -eseken volt ilyen.. Viszont az enyémben nincs benne az úszó.
A ház aljában volt a tűszelep. Szóval az úszó, a tűszelep rögzítő(hacsak nem az úszó van úgy kialakítva) és az úszó tartóstiftje hiányzik..
Kérdésem az lenne , hogy nincs valamelyikőtöknek valami ilyesmi a polcon porosodva?
Illetve,hogy egy 250 köbcenti s4 ütemű motorhoz jó lesz ez a karbi?