Keresés

Részletes keresés

gombászok Creative Commons License 2016.06.03 0 0 27396

Lehet.

Előzmény: pajcer (27394)
Silvan Creative Commons License 2016.06.03 0 0 27395

Kösz! A 175-ös nem váltós?

Hol vetted, ha nem titok mennyiért?

Előzmény: dcsaba80 (27393)
pajcer Creative Commons License 2016.06.03 0 0 27394

Üdv Mindenkinek!

 

Honda f600y -hoz lehet, új motort kapni amit a régi helyett fel lehet rakni átalakítás nélkül?

 

Kösz

dcsaba80 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 27393

Helló!

 

Én most vettem 175-öst, az első benyomások nagyon kellemesek. Nem hangos, könnyen indul, jól össze van rakva. A nagytesója annyiban különbözik, hogy az már váltós (ha szántani szeretnél, akkor nem hátrány), illetve a kihajtása öntvény, állítólag a 175-ösé, ami lemez, kevésbé bírja a homokos talajt.

Nem bántam meg, hogy ilyet vettem, pár hozzászólással lejjebb írtam már róla.

Előzmény: Silvan (27391)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 27392

Valaki mondhatna egy helyet ahol van honda GCV 135 karburátor mert eddig nem leltem csak kinai klón karbit ,vagy esetleg javító készletet a karbihoz !

Silvan Creative Commons License 2016.06.02 0 0 27391

Oleo-Mac MH 175 RK kapáról van valakinek tapasztalata? Esetleg a nagyobbik testvéréről(190)?

kavicsos64 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 27390

Nem lehet hogy a bowden páncélt -bovden burkolatot kéne odább állítani !

Előzmény: paca76 (27387)
fürészes Creative Commons License 2016.06.02 0 0 27389

Szélesebbet nem bír el a villaeböl úgy látom 2 féle van, vagyis 2 félét használnak, nálam a nagy kuplungon kicsi csapágy volt, a kis kuplungon nagy, de a villák mérete is eltér mindkettőnél.Nálam úgy evett meg már 2 kisebbik fajta csapágyat hogy a villa csak a csapágy szélét érte és szépen lefaragta ész levált a felsőrész róla,ezért állítottam úgy  be most a kuplungot hogy kicsit ráérjen de még ne emeljen ki.

Előzmény: oljeg12 (27384)
Furak Creative Commons License 2016.06.02 0 0 27388

Briggs sprinten volt ilyen bajom ott a rugó volt kinyúlva. Ha rendesen mozog akkor ez lehet a baja. 

Előzmény: paca76 (27387)
paca76 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 27387

Sziasztok!

 

Az előző olaj folyás gondom megoldódott, sajnos nem ellenőriztem a motorban maradt olaj mennyiségét,és az új olajat arra töltöttem fel, kereste magának a kijáratot, azért volt a folyás,de ez a gond már megoldódott..

 

Most sajna van egy másik gondom a, a karburátoron levő rugós résszel nem boldogulok.

Hiába változtatom meg a gázkart az a karburátoron nem változtat semmit sem,,, ezért nem pörög fel rendesen maga a motor( ha manuálisan megmozgatom a karbin a kart akkor a motor felpörög rendesen)

 

Van itt közöttetek olyan aki tudna nekem egy Briggs Quantum 60-as rotakapa karburátor feletti részről (a rugó(król)képet belinkelni...

 

Előre is köszönöm...

 

 

Előzmény: paca76 (27346)
amper_vadasz Creative Commons License 2016.06.01 0 0 27386

Ha van közeledbe motoros bolt, próbáld meg ott is, lehet szerencséd lesz és az eladó is tud segíteni az eredetihez hasonló új tűszeleppel. Komplett karbit esetleg nézd meg a jófogáson is, kínai Honda klón motorokhoz már láttam 4e.Ft-ért új karburátort, aki komplett 2.7 3.5 5.5 6.5Le-s motort hirdet, az általában bont is szét újat, így van hozzá alkatrész, így is rákereshetsz, hátha, vagy bontott fűnyíró porlasztó pl. vastelepen és egyéb kincsesbányákban akár fillérekért.

Előzmény: kavicsos64 (27385)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 27385

Erre gondolok én is mert a tűszeleppel volt gond de nem tudunk hozzá venni eredetit mert az olyan rövid tűszelep de már csak olyan hosszabb van hozzá de az meg nem igazán belevaló ,úgy kókányoltam bele ! Vagy a tű maga jó csak a fészek már ki van verődve ,kopva , és nem zár tökéletesen túlfolyik ,a motor meg beszívja csak nem tudja elégetni ! Megpróbálok venni rá egy új karburátort !

Előzmény: amper_vadasz (27381)
oljeg12 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 27384

"átraktam egy nagyobbik félé kúpra mivel ez a csapágy jobbnak tűnt nekem mint ami a nagyon volt,"

 

Ha az átrakott csapágy szélesebb, mint ami eredetileg volt rajta, akkor miért nem veszel egy új csapágyat, ami odavaló. Nem érdemes ilyeneken spórolni. Ha nem oda való, akkor el kell fogadni, hogy azért nem tudod beállítani.

Előzmény: fürészes (27377)
rönótulaj Creative Commons License 2016.06.01 0 1 27383

Szia!

Az ötlet egész jó.....

Előzmény: amper_vadasz (27382)
amper_vadasz Creative Commons License 2016.06.01 0 0 27382

Próbálj használt kopott leszerelt tehergépkocsi féktárcsát szerezni 4db egyformát ( pl. VW CRAFTER első 17kg/db ) ezeket jobbról balról a vaskerékre lehet rögzíteni.

Előzmény: rönótulaj (27376)
amper_vadasz Creative Commons License 2016.06.01 0 0 27381

Motorolaj mennyisége a plusz üzemanyagtól növekedhet, én a porlasztó tűszelepét és a benzinszintet vizsgálnám.

Előzmény: kavicsos64 (27379)
fürészes Creative Commons License 2016.06.01 0 0 27380

Köszönöm a választ, de én úgy vettem észre, hogy úgy nem lehet beállítani , mert ha fent van a villa akkor ha behúzom a kuplungkart úgy kicsit viszi a gépet  ,szóval annyira rá kell álltanom hogy ne vigye de úgy ráér a villa. De ha ráér az miért baj?Ha áll is a csapágy külseje a belseje forog a tengellyel.

Előzmény: studiod1 (27378)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 27379

Feladta a leckét egy honda gcv 135 fűnyíró motor ,már tippem sincs mi baja ! A motorolaj felszaporodik benne ,de hogy miért nem tudom ! Kopott a gyűrű, vagy megkopott a kompresszió gyűrű ,vagy a karburátorban van hiba ? Járt már valaki így ,vagy esetleg vezérlés hiba ? Indulni indul de a teljes gáz üzeme már nem egyenletes hanem néha berángat és füstöl is aztán abbahagyja és normálisan üzemel percekig !

studiod1 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 27378

Mivel kf tehát a nyugalmi helyzet az összekapcsolt ekkor a villa nem érinti a csapágyrészt .

Előzmény: fürészes (27377)
fürészes Creative Commons License 2016.06.01 0 0 27377

Üdvözletem!Kérdésem lenne hozzáértőhöz, kétféléből raktam össze, kf 04 aljat,vagyis volt egy alsó kis kúpos kuplungom amin volt egy csapágy amire megy a villa, úgy nyomja le a az alsó kúpot. Na én levettem erről a a kis kuplungról a csapágyat és átraktam egy nagyobbik félé kúpra mivel ez a csapágy jobbnak tűnt nekem mint ami a nagyon volt, csak így a lenyomó villát is kikelet cserélnem mivel ehhez a csapágyhoz nagyobb kelet, ez eddig jó?Végül is ha jó ez így az lenne a kérdésem mikor összeraktam és állítom  be a kuplung hogy mikor emeljen ki, akkor a lenyomó villának rá kell e érnie a csapágyra vagy mikor kiengedem a kuplungot akkor nem szabad ráérnie?Vagy mindig lenyomva kell tartania kicsit persze úgy értem hogy ne csúszón, csak annyira? Hát nem tudom hogy ez, az én szavaimmal érthető e?

rönótulaj Creative Commons License 2016.06.01 0 0 27376

Sziasztok!

A KF 04-es hajtóművel szerelt kapára hová lehetne valami plusz súlyt tenni? Ugyan is az ékszíjas  sebességfelezővel és kultivátorral felszerelt vaskerekes munkagép csak kapar a föld tetején. Szóval kellene valami orrsúlyéle rá...!

Tud valaki valami megoldást erre a problémára?

Üdv: rönótulaj

xantia1.9d Creative Commons License 2016.05.31 0 0 27375

Üdv mindenkinek.

Tudja valaki, hogy mi a különbség az MTD 500, és MTD 790 főtengelye között?

 

Luximen Creative Commons License 2016.05.30 0 0 27374

Elfeledtem a 2 db szimeringet, melyet szintén a csapágy boltban megveheted.

Előzmény: Luximen (27373)
Luximen Creative Commons License 2016.05.30 0 0 27373

Ha nem kell cserélni a csigakereket és a tengelyt,kuplungot akkor menj be egy csapágy boltba és vedd meg a szükséges csapágyakat. ( a típus szám a csapágy külső gyűrű oldalán lesz, pl. 6005 2RSC3)  Nincs postaköltséged!!!

Szükség lesz még (ha jól nézem ehhez a típushoz) 2 db "o" gyűrűre. Melyet a csapágy boltban szintén megvehetsz.

Így tettem én is. :)

 

Előzmény: hunnia1975 (27371)
pdani6 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 27372
hunnia1975 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 27371

Megtörtént szétszedtem ugyanis megadta magát,mint kiderült a csigatengely alsó csapágya eltörött.

Ha már szétszedtem akkor felújítanám az egészet a csigatengely és a bronzkerék jó állapotban van a csapágyakat kicserélném így 16 év használat után....

Az előbb lemaradt a link:http://rotaciotata.hu/hu/kf-04/545-kf-extra-hajtomu-kpl-128.html

Találtam egy oldalt ahol minden kapható de nem vagyok k benne biztos ehhez a hajtóműhöz valók és nem egy másik típushoz!

http://www.mforg.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=17&Itemid=7&vmcchk=1&Itemid=7

Előzmény: Barret02 (27370)
Barret02 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 27370

Előtte talán szét kellene szedni,és eldönteni,mit kell cserélni!

Attól hogy ennyi idős,még nem biztos hogy mindenképpen generálozni kell.

Ha meg szét van szedve,látszik hogy mit kell cserélni.

A csapágyak,és szimeringek mérete is leolvasható.

Előzmény: hunnia1975 (27369)
hunnia1975 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 27369

Szaisztok!

 

Szentkirályi kf quantum 55 kapálógép hajtóművét szeretném kompletten felújítani.Valaki tudna nekem segíteni pontosan milyen csapágyak,szimeringek és egyebek kellenek és honnan érdemes megrendelnem.Sajnos nemigazán igazodom ki a webshopokban annyi féle leírás van,régi-új stb. 2000 -ben vettem a gépet újonnan.
Ilyen típus de nem szeretnék adni érte 65 ezret....:)

K.István 82 Creative Commons License 2016.05.29 0 0 27368

Köszönöm szépen remélem ez az a főtengely.

Köszönöm.

Előzmény: multec (27366)
jofi47 Creative Commons License 2016.05.29 0 0 27367
Előzmény: Fender866 (27365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!