Én most vettem 175-öst, az első benyomások nagyon kellemesek. Nem hangos, könnyen indul, jól össze van rakva. A nagytesója annyiban különbözik, hogy az már váltós (ha szántani szeretnél, akkor nem hátrány), illetve a kihajtása öntvény, állítólag a 175-ösé, ami lemez, kevésbé bírja a homokos talajt.
Nem bántam meg, hogy ilyet vettem, pár hozzászólással lejjebb írtam már róla.
Szélesebbet nem bír el a villaeböl úgy látom 2 féle van, vagyis 2 félét használnak, nálam a nagy kuplungon kicsi csapágy volt, a kis kuplungon nagy, de a villák mérete is eltér mindkettőnél.Nálam úgy evett meg már 2 kisebbik fajta csapágyat hogy a villa csak a csapágy szélét érte és szépen lefaragta ész levált a felsőrész róla,ezért állítottam úgy be most a kuplungot hogy kicsit ráérjen de még ne emeljen ki.
Az előző olaj folyás gondom megoldódott, sajnos nem ellenőriztem a motorban maradt olaj mennyiségét,és az új olajat arra töltöttem fel, kereste magának a kijáratot, azért volt a folyás,de ez a gond már megoldódott..
Most sajna van egy másik gondom a, a karburátoron levő rugós résszel nem boldogulok.
Hiába változtatom meg a gázkart az a karburátoron nem változtat semmit sem,,, ezért nem pörög fel rendesen maga a motor( ha manuálisan megmozgatom a karbin a kart akkor a motor felpörög rendesen)
Van itt közöttetek olyan aki tudna nekem egy Briggs Quantum 60-as rotakapa karburátor feletti részről (a rugó(król)képet belinkelni...
Ha van közeledbe motoros bolt, próbáld meg ott is, lehet szerencséd lesz és az eladó is tud segíteni az eredetihez hasonló új tűszeleppel. Komplett karbit esetleg nézd meg a jófogáson is, kínai Honda klón motorokhoz már láttam 4e.Ft-ért új karburátort, aki komplett 2.7 3.5 5.5 6.5Le-s motort hirdet, az általában bont is szét újat, így van hozzá alkatrész, így is rákereshetsz, hátha, vagy bontott fűnyíró porlasztó pl. vastelepen és egyéb kincsesbányákban akár fillérekért.
Erre gondolok én is mert a tűszeleppel volt gond de nem tudunk hozzá venni eredetit mert az olyan rövid tűszelep de már csak olyan hosszabb van hozzá de az meg nem igazán belevaló ,úgy kókányoltam bele ! Vagy a tű maga jó csak a fészek már ki van verődve ,kopva , és nem zár tökéletesen túlfolyik ,a motor meg beszívja csak nem tudja elégetni ! Megpróbálok venni rá egy új karburátort !
"átraktam egy nagyobbik félé kúpra mivel ez a csapágy jobbnak tűnt nekem mint ami a nagyon volt,"
Ha az átrakott csapágy szélesebb, mint ami eredetileg volt rajta, akkor miért nem veszel egy új csapágyat, ami odavaló. Nem érdemes ilyeneken spórolni. Ha nem oda való, akkor el kell fogadni, hogy azért nem tudod beállítani.
Próbálj használt kopott leszerelt tehergépkocsi féktárcsát szerezni 4db egyformát ( pl. VW CRAFTER első 17kg/db ) ezeket jobbról balról a vaskerékre lehet rögzíteni.
Köszönöm a választ, de én úgy vettem észre, hogy úgy nem lehet beállítani , mert ha fent van a villa akkor ha behúzom a kuplungkart úgy kicsit viszi a gépet ,szóval annyira rá kell álltanom hogy ne vigye de úgy ráér a villa. De ha ráér az miért baj?Ha áll is a csapágy külseje a belseje forog a tengellyel.
Feladta a leckét egy honda gcv 135 fűnyíró motor ,már tippem sincs mi baja ! A motorolaj felszaporodik benne ,de hogy miért nem tudom ! Kopott a gyűrű, vagy megkopott a kompresszió gyűrű ,vagy a karburátorban van hiba ? Járt már valaki így ,vagy esetleg vezérlés hiba ? Indulni indul de a teljes gáz üzeme már nem egyenletes hanem néha berángat és füstöl is aztán abbahagyja és normálisan üzemel percekig !
Üdvözletem!Kérdésem lenne hozzáértőhöz, kétféléből raktam össze, kf 04 aljat,vagyis volt egy alsó kis kúpos kuplungom amin volt egy csapágy amire megy a villa, úgy nyomja le a az alsó kúpot. Na én levettem erről a a kis kuplungról a csapágyat és átraktam egy nagyobbik félé kúpra mivel ez a csapágy jobbnak tűnt nekem mint ami a nagyon volt, csak így a lenyomó villát is kikelet cserélnem mivel ehhez a csapágyhoz nagyobb kelet, ez eddig jó?Végül is ha jó ez így az lenne a kérdésem mikor összeraktam és állítom be a kuplung hogy mikor emeljen ki, akkor a lenyomó villának rá kell e érnie a csapágyra vagy mikor kiengedem a kuplungot akkor nem szabad ráérnie?Vagy mindig lenyomva kell tartania kicsit persze úgy értem hogy ne csúszón, csak annyira? Hát nem tudom hogy ez, az én szavaimmal érthető e?
A KF 04-es hajtóművel szerelt kapára hová lehetne valami plusz súlyt tenni? Ugyan is az ékszíjas sebességfelezővel és kultivátorral felszerelt vaskerekes munkagép csak kapar a föld tetején. Szóval kellene valami orrsúlyéle rá...!
Ha nem kell cserélni a csigakereket és a tengelyt,kuplungot akkor menj be egy csapágy boltba és vedd meg a szükséges csapágyakat. ( a típus szám a csapágy külső gyűrű oldalán lesz, pl. 6005 2RSC3) Nincs postaköltséged!!!
Szükség lesz még (ha jól nézem ehhez a típushoz) 2 db "o" gyűrűre. Melyet a csapágy boltban szintén megvehetsz.
Megtörtént szétszedtem ugyanis megadta magát,mint kiderült a csigatengely alsó csapágya eltörött.
Ha már szétszedtem akkor felújítanám az egészet a csigatengely és a bronzkerék jó állapotban van a csapágyakat kicserélném így 16 év használat után....
Szentkirályi kf quantum 55 kapálógép hajtóművét szeretném kompletten felújítani.Valaki tudna nekem segíteni pontosan milyen csapágyak,szimeringek és egyebek kellenek és honnan érdemes megrendelnem.Sajnos nemigazán igazodom ki a webshopokban annyi féle leírás van,régi-új stb. 2000 -ben vettem a gépet újonnan. Ilyen típus de nem szeretnék adni érte 65 ezret....:)