Volt szó itt egy Honda motorról,s bonyodalmakkal a jófogással. Én is pályáztam rá.:) Helyette maradt egy 5,5-ös motor a Vateráról. Új tapasztalat: A jófogáson háztól-házig szolgáltatással hirdettem láncfűrészt,ami az első napon elkelt. Csomagkövetést figyelve kiderült.hogy nem veszi át a csomagot. Két alkalommal elérhetetlen volt,harmadik alkalommal megtagadta az átvételt. Ilyen esetben a kézbesítési összeget ki kell fizetnem,+ visszajön a csomag szezon végére. Nem minősítek,mert minek.. csak azért írtam,más is járhat így. Talán elkerülhető lett volna egy előzetes telefonos egyeztetés után.
Szia! A csavarok néha el gyengülnek és olyankor el hagy ezt azt a gép ,de lehet kapni pótlást kapaélt jobb il.balos a legtöbb márkájú kapálógéphez,ha nincs a közeledbe akkor valamelyik internetes áruházba . :D
Volna egy rotációs kapám, ami beazonositásra szorulna.
Honda GCV160/5,5 LE , KF04 es hajtás 6 kapataggal.
Ami a kérdés, hogy melyik az a rotációs kapa amelyiknek a hajtáson elöl van az olajleeresztő csavarja, hasonlít a Szentkirályihoz, de a sárvédője fekete és nem piros, és nem íves hanem 2 élben hajtott lemezlap!?
Nagytétény környékén keresek ROBI 56 kapálógép BRIGGS motorjához szakembert. Szegény 17 éves, és az ereje egyre kevesebb. Szeretném, ha valaki erőt "varázsolna" bele.
Sziasztok. Az én történetem egy tecumseh 40-es rotamotorral: tudni kell, 2014 tavaszán még rotáltam vele a kertet annak a módja szerint frankon beindult, szóval semmi bajság nem volt vele. Történt olyasmi, hogy beteg merészeltem lenni és pont 2-évet ált a motor. Mire úgy éreztem, hogy a kertbe kitudok menni és "ténykedni"- többek közt be akartam inditani a rotát, na innen kezdödőtt az egész kálvária. Rángattam, hogy beinduljon, de nem. Cserélgettem a gyertyákat, az se hozott eredményt, a gyujtómágnes ha jó irom le hézagja is nagy volt meghaladta az 1mm.-ert- beálitottam 0.4mm.-re és ekkor se indult be. Olyat csinált, : ment úgy 5-10mp.-ig és leált. Átmentem hüjébe, kezdem kizárni dolgokat,:ha be is indult és leált akkor van szikra, anélkül nem megy a 4-ütamümotor. Kivettem a gyertyát és befecskendeztem egy kis benzint, akkor se, mikor beindult egy kicsi probáltam féktisztitot,- JD-hideginditot ugy modjával befujni, akor se indult be folymatosan. Akkor ment 10-25mp-ig ha folyamatosan tudtam pumpálni a benzint. Leszerelem a karburátort féktisztitóval jól átfujtam, a kis furatokat is mindent úgy laikusan, ezt vagy 6-7szer felszerel-leszerel, na itt szakadt el a cérna még 1-szer leszerelem, ha nem indul be dobom az árokba. De elötte elvittem a karburátort szakszervizbe mondjanak már valamit, a szaki: nincs ennek ennek a karburátornak semmi baja, de kifujatom levegővel/kompresszoral 8-10 bar-on/. Na mondom összerakom a gépet.Feltöltöttem benzinnel felpumpáltam a karbit benzinnel és berántás,: semmi 1/2-óra káromkodás, berántás és lám csodát beindult a vas. Kicsit vártam melegedjen be azt nyomás rotálni, hát úgy 2-év után jól is esett egy kicsit. 2-éve ugy álitottam le a rotát, hogy kijárattam a benzint a karbibol, de lehet hogy a kis furatokba maradt benzi és ez az idő során bekocsonyásodott. Nem akartam lemondani a motorrol ha 7-éves ha lehet, évente metett vagy 3-órát, ez kb. 5X3=15 óra, 2-év szünet, a festék majdnem az eredeti, tudom ez nem jelent semmit, de akkor is. Hát egy kicst hosszúra sikeredett, de én így jártam a tecumseh 40-es rotamotorral.
Szia kosi1973 ! Köszönöm a segítséget még holnap megyek a váltóért ha az emberke megbízható és megtartotta nekem ,még egy kérdés a tengelyt legyártattad vagy pedig csak össze lett csak csapolva ??
Szia golf72! Nem egyszerű a történet. Nagy bátorsággal vettem a rekord váltót, ami eddig teljesen ismeretlen volt számomra.
Felújítottam, teljes csapágy, szimering, o-gyűrű, acélgolyó, hézagoló alátétek, stb. csere, fogaskerekeken a kopások felrakó hegesztése, meg a többi apróság. Közben a bordás végű nyeles fogaskereket kellett megterveznem, majd legyártatnom. Ez megvolt:
A beépítés után kezdtem a kuplungház (a közdarab közdarabja) gyártásába.
A végén összeállt a gépsas! :-)
Röviden ennyi a történet.
Eljutni idáig azért volt néhány munkaórám is benne.