Keresés

Részletes keresés

studiod1 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 26253

Mivel az eredeti kuplung felső 24,4,  ezért kukáztam egy 22,2 kuplung felsőt s ennek a közepét ültettem át az eredetibe. A motorrögzítő furatokat átjelöltem a gcv-röl a közdarab feletti lemezre és kifúrtam, a tengelyhosszt pedig távtartókkal korrigáltam.Az átültetés nálam kicsit nehezebb(hegesztés) volt mivel az eredeti k.felső öntvény a kukázott meg nem.

Előzmény: trabygo (26252)
trabygo Creative Commons License 2016.02.06 0 0 26252

 

Erre gondoltál?A kuplungot vállal illeszted a főtengely végén?

Előzmény: studiod1 (26251)
studiod1 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 26251

Jó lenne ha meglenne az r250t közdarabja  a motortartóval együtt,így sajnos azt is le kell gyártani, ha megvan akkor viszonylag kisebb munka.Itt egy házasított 

Előzmény: trabygo (26247)
kosi1973 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 26250

........hát most erre én mit mondjak.......

Őszig csak találok majd olyat, aki el is akarja adni...

addig még fel is tudom újítani, ha kell.

A kép meg lemaradt.

 

Előzmény: F600 ppm (26248)
F600 ppm Creative Commons License 2016.02.05 0 0 26249

Kép: 

Előzmény: F600 ppm (26248)
F600 ppm Creative Commons License 2016.02.05 0 0 26248

Nekem is vannak, de sajnálom eladni, mert ezeket én használtam először, és olyanok mint az új! :)

 

Előzmény: kosi1973 (26246)
trabygo Creative Commons License 2016.02.05 0 0 26247

Üdv mindenkinek.

 A minap sikerült hozzájutnom egy ilyen csodához .Egy Honda GCV 190-el szeretném házasítani .Ja és a hozzávaló többi cuccal (váltva forgatós eke,kapák,motor) 

Üdv Zsolt.

 

 

 

 

kosi1973 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 26246

Köszi a segítséget!

A jövő héten úgy néz ki, hogy sikerül eladnom a felezőt, annak az árát befektetem abba amejik még meg lesz

studiod1 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 26245
Előzmény: kosi1973 (26237)
kersa48 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 26244

Nagyon szépen  köszönöm!

Előzmény: Atti6909 (26242)
kovpist Creative Commons License 2016.02.05 0 0 26243

Helló

Én is találtam kereket csak az a baj hogy ehez meg nincs súly.http://www.jofogas.hu/veszprem/Robi_Honda_Terra_kapalogep_kerek_elado_12__os_38326483.htm?first=1

Előzmény: kosi1973 (26237)
Atti6909 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 26242

Ott kell állítani.

Előzmény: kersa48 (26241)
kersa48 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 26241

Jól csinálom, ha azon a felső holtponton mérem, ahol mindkét szelep zárva van?

Előzmény: kersa48 (26239)
Furak Creative Commons License 2016.02.04 0 0 26240

Csak találnál hozzá tengely. Még így is jó árban lenne a kerék, szinte két új külső gumi árát kéri el. De te tudod, gondolom pár ezret engedne belőle.

Előzmény: kosi1973 (26237)
kersa48 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 26239

Üdv. Mindenkinek!

Egy gyors segítséget, amennyiben lehetséges lenne. Ott tartok a B&S Quantum XM 55 motor karbantartásánál, hogy a szelep hézagot kellene beállítani, de sajna nem tudom milyen helyzetben kell ezt megejteni?

studiod1 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 26238

Nem

Előzmény: Agrirota (26235)
kosi1973 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 26237

Köszi!

Tegnap beszéltem vele, nincs meg a tengely hozzá, így nem sokra megyek vele, de még meggondolom.

Előzmény: Furak (26236)
Furak Creative Commons License 2016.02.04 0 0 26236

Szia!

Találtam eladó kereket http://www.jofogas.hu/veszprem/Robi_151T_251T_tartozekok_42895043.htm?first=1

szerintem jó árban adja.

Előzmény: kosi1973 (26193)
Agrirota Creative Commons License 2016.02.04 0 0 26235

Honda gvc190-es  motornak nem lesz baja, ha így  cserélek rajta adaptert?

Ennyire meg döntve.

kovpist Creative Commons License 2016.02.03 0 0 26234

Van egy  Robi 151 motorom mennyit kérhetek érte?

 

Jaaani2484 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 26233

Köszönöm, 

 

Nézelődöm, remélem találok egyet értelmes áron

 

 

Előzmény: lacbp (26216)
studiod1 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 26232

Egyet értek.

Előzmény: ali kis (26230)
studiod1 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 26231

Ékszíjas láncos hajtás ezeknek minden előnyével-hátrányával, kérdés milyen stabilra sikerült.

Előzmény: Agrirota (26229)
ali kis Creative Commons License 2016.02.02 0 0 26230

Nekem 2 KF gépem is üzemel. Nem cserélném le FK-ra.

Előzmény: kovpist (26228)
Agrirota Creative Commons License 2016.02.02 0 0 26229

Erről tud valaki valamit?

kovpist Creative Commons License 2016.02.02 0 0 26228

Köszi a segítséget mindkettőtöknek.

És még egy kérdés melyik jobb?

studiod1 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 26227

Így igaz csak mivel a legtöbb embernél a szarv felső oldalán van a kar ezért tenyérrel nyomja ezért írtam így.

Előzmény: ali kis (26225)
ali kis Creative Commons License 2016.02.02 0 0 26226

Elnézést! Amíg firkáltam jött a válaszod.

Előzmény: studiod1 (26224)
ali kis Creative Commons License 2016.02.02 0 0 26225

Üdv!

Bocs hogy beledumálok. A KF és az FK közötti különbség az, hogy a KF kuplung alsó alatti rugót kivették. Igy a kuplungot állandóan húzva kell tartani a bovdenes kar segítségével az FK típusnál. Holt ember funkció. Ha a kart elengeded a gép megáll. A 11. oldalon a KF és a 12. oldalon az FK rajza.

http://www.szentkiraly-tiller.hu/letoltes/kf_2010pdf.pdf

Előzmény: kovpist (26221)
studiod1 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 26224

A kuplung nyugalmi helyzetnél nyitott(fk) nyugalmi helyzetnél zárt(kf) legalább is a szentkirályi gépek. fk sorozatú gépnél a kuplungot állandóan nyomni-tartani kell munka közben(nem szükséges "holt ember kapcsoló"), ráadásul a nyomcsapágy összakapcsolt(működő) helyzetben állandóan használt. Kf-nél kell a biztonsági kapcsoló(elektromos) viszont a nyomcsapágy csak a kiemelés pillanatában működik nyitott és zárt helyzetben nem.

Előzmény: kovpist (26221)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!