Mivel az eredeti kuplung felső 24,4, ezért kukáztam egy 22,2 kuplung felsőt s ennek a közepét ültettem át az eredetibe. A motorrögzítő furatokat átjelöltem a gcv-röl a közdarab feletti lemezre és kifúrtam, a tengelyhosszt pedig távtartókkal korrigáltam.Az átültetés nálam kicsit nehezebb(hegesztés) volt mivel az eredeti k.felső öntvény a kukázott meg nem.
Jó lenne ha meglenne az r250t közdarabja a motortartóval együtt,így sajnos azt is le kell gyártani, ha megvan akkor viszonylag kisebb munka.Itt egy házasított
A minap sikerült hozzájutnom egy ilyen csodához .Egy Honda GCV 190-el szeretném házasítani .Ja és a hozzávaló többi cuccal (váltva forgatós eke,kapák,motor)
Egy gyors segítséget, amennyiben lehetséges lenne. Ott tartok a B&S Quantum XM 55 motor karbantartásánál, hogy a szelep hézagot kellene beállítani, de sajna nem tudom milyen helyzetben kell ezt megejteni?
Bocs hogy beledumálok. A KF és az FK közötti különbség az, hogy a KF kuplung alsó alatti rugót kivették. Igy a kuplungot állandóan húzva kell tartani a bovdenes kar segítségével az FK típusnál. Holt ember funkció. Ha a kart elengeded a gép megáll. A 11. oldalon a KF és a 12. oldalon az FK rajza.
A kuplung nyugalmi helyzetnél nyitott(fk) nyugalmi helyzetnél zárt(kf) legalább is a szentkirályi gépek. fk sorozatú gépnél a kuplungot állandóan nyomni-tartani kell munka közben(nem szükséges "holt ember kapcsoló"), ráadásul a nyomcsapágy összakapcsolt(működő) helyzetben állandóan használt. Kf-nél kell a biztonsági kapcsoló(elektromos) viszont a nyomcsapágy csak a kiemelés pillanatában működik nyitott és zárt helyzetben nem.