Lehet másnak is új az információ, de hátha megválaszol pár kérdést, amikre én is most kaptam meg a választ, hogy szinte az összes újabban forgalmazott kerti kapa zongshen, vagy Tenglong gyártmányú, alkatrészeik megegyeznek, és minőségben sincs különbség, csak átcímkézték őket:
Ilyenek az AL-KO, OBI, EMAK, BILTEMA, TEXAS, CHAMPION, HYUNDAI ezek.
A HECHT, MC-CULLOCH, OLEO-MAC, CRAFTSMAN, SR, KAMA is átcímkézett kínai gépek, a teljesség igénye nélkül, oldalakon keresztül sorolhatnám tovább...
Egy ducati mpm 2-esről van szó ami kb 15 éve nem ment és ma sikerült elindítanom de ha kiengedem a kuplungot akkor megáll, pedig 50ccm létére hatalmas komresszió van benne, a motort levéve a hajtóműről a hajtómű kézzel forgatva úgy szalad mint az élet. Az volna a kérdésem miért produkálja ezt a jelenséget?
Sziasztok! Van egy robi 56 kapagépem, sprint 375 motorral, röpsúlyos.
Menet közben ha a gumi kerekekkel használom hirtelen befékez, mindegy neki a tempó, gyors vagy lassú.. Bizonyos időnként teljesen leblokkolja a kerekeket.
Nem szabvány méret. Bár attól lehet, hogy van másba is ilyen. Én csapágy és szimeringes boltba nem találtam még neten sem olyan méretet ami ebbe kellett volna.
Bontottat nem javaslok azzal sokáig nem húzod ki. Sok kertigépkereskedésbe lehet kapni. Vagy a Honda márkakereskedésben bárhol az országban. A Honda kisgépek oldalon fent van az összes ilyen bolt címmel elérhetőségekkel együtt. Én Lajosmizsén vettem a Johanna Kft-nél(neten megtalálod őket) aszt hiszem 2000ft-volt darabja de nem vagyok benne biztos.
Ugyan nem irtad, hogy a fúnyirón milyen moci van, feltételezem 4 ütemű. Ekkor a gyujtással nincs mit kezdened (azoknál rendszerint a kendkerék helyzete határozza meg a gyújtásidőpontot.)
A visszarántós inditás okozói: - esetleg laza a kés, és nincs megfelelő lengitőtömeg !(Ellenőrizd, húzz utána a csavarnak.)
- a lendkerék ék, vagy az ékpálya bibis, igy elállitódhatott a gyújtásod. (Burkolatot le, és ellenőrizd , nem mozdul- e a lendkerék - a főtengely áll- , vagy továbblépve leveszed a lendkereket és úgy ellenőrzöd az éket és a pályát.
Egy tanács, a lendkereket levéve a visszarakáskor -hacsak nem ives az ékfészek- az éket felülről tedd vissza, ne előre ! Ha először az éket teszed be és utána próbálod a lendkereket rátenni, a fészeknél hajlamos "lenyomni" az éket. (Lehet, hogy egy kicsit kalapáccsal kell rásegiteni.)
Sziasztok. Cs-125 ös rotakapám van,és a kérdésem az,hogy szerintetek miért van az hogy berántásnál néha erősebben húzza vissza a berántózsinórt,(hogy a kezem majd le szakítja)mint a megszokott. Kaptam egy kiszuperált fünyírót,az meg minden berántásnál ezt csinálja. Komolyan mondom a jobb karom már 5 centivel hoszabb :)
Üdv mindenkinek. azt szeretném megkérdezni hogy a kapálógép sebességét befolyásolja-e az ha kicsi vagy nagy kuplung van a gépen? vagy csak a bronzkerék fogkiopsztása?,van itthon 24 és 28 fogas bronzkerekem is
Üdv mindenkinek, segítségre lenne szükségem.Van egy fy 600-as hondám és a gyújtásáról szeretnék információt kapni vagy valami leírást. Előre is köszönöm!