Sziasztok. Cs-125 ös rotakapám van,és a kérdésem az,hogy szerintetek miért van az hogy berántásnál néha erősebben húzza vissza a berántózsinórt,(hogy a kezem majd le szakítja)mint a megszokott. Kaptam egy kiszuperált fünyírót,az meg minden berántásnál ezt csinálja. Komolyan mondom a jobb karom már 5 centivel hoszabb :)
Üdv mindenkinek. azt szeretném megkérdezni hogy a kapálógép sebességét befolyásolja-e az ha kicsi vagy nagy kuplung van a gépen? vagy csak a bronzkerék fogkiopsztása?,van itthon 24 és 28 fogas bronzkerekem is
Üdv mindenkinek, segítségre lenne szükségem.Van egy fy 600-as hondám és a gyújtásáról szeretnék információt kapni vagy valami leírást. Előre is köszönöm!
Erre a típusra lehet világítást (világítótekercs) varázsolni??? mint amilyen mondjuk a REX MAXI-n van. Sokat kocsizom és kellene világítás, de nem akkumulátorral szeretném megoldani.
Szia! Jó lett a "csizma" lehajtás és a láncos felező merevítésed a vonórészhez, hasonlót készítettem én is a R-55 és az LR-56 kapcsán 20x20-as zártszelvényből és 30x30-as szögvasból. Ráfért a vonórész merevítés az alu lehajtáshoz, pláne a dupla felező miatt is. Jövő héten nálam is géppark bővítés lesz ( 3+R ).
Látatlanban nem akartam nekiállni, mert úgyis akkor látszik hogy mit kellene átalakítani,ha már az ember kezében van a váltó és rápróbálja a 156 DM kapára.
Remélem sikeres lesz a projekt,mert akkor én is nekivágok!
(Egyébként nagyon patent a gép,dobsz még róla képeket?!)
Sziasztok! Egy ideje már nem jártam itt, de most újra itt vagyok. lehet, hogy páran még emlékeznek rám. lenne egy kérdésem. Valaki "házasított már Robi 156 DM rotációs kapát(kúpos kuplung) Robi 151 T váltóval (röpsúlyos kuplung). most vettem(vagyis utánvét lesz) a váltót + a hajtás és a jövő héten jön meg.
Igen,csak a felező alsó harangján. Szerintem a hagyományos kf-04-el tökéletes.
Nekem viszont az fk-s kuplung megoldásom van. 5 mm szeddttem le a harang hátuljáról és a tengelyről. Visszaraktam a harangot és tökéletesen működik a kuplung
Akkor csak a sebességfelezőn alakítottál? Ugyan is én is szeretnék a Honda gcv 190-es rotakapámhoz egy ilyet, de ez a megmunkálásbeli eltérések kezdenek elbizonytalanítani...
Robi 55 motorja valóban Babetta 210-es motoros, de a Rotán a 4 felömlős hengere 12-es porlasztó légtorok helyett 20-as légtorkú porlasztóval lélegzik, itt a motor erősebb 2.7LE 5500for/min. A gyári lehajtás 38:1-es. Az 55-ös többet forog, mint az 52-es vagy a 151-es. Anno Gokartos gépén a "második" felező az 55-ös lehajtása volt, így szántott a 4LE-s B&S 4T motorral.
hát erő az biztos hogy van benne mert a kocsit ahogy meg pakoltam homokkal nem kelletett neki segiteni elinditotta igaz kapart előtte de meg inditotta multkor kukoricát szedtem meg is raktam a kocsit volt rajta 4 zsák ottan még keményebb talajra nem értem folyamatosan kapart fent ülve is
A regulátor szerepe az állandó fordulat tartása(mindegy h léglapátos vagy belső centrifugál) ha nő a terhelés elkezd esni a fordulat ilyenkor rászabályoz csökkenő terhelésnél fordítva. A szarvon levő gázkarral csak az ellentartó rugó feszességét állítod és így a fordulatot. Robi 55 az emlékeim szerint babetta motoros valószínű 4500 körüli fordulatú a hajtómű meg valahol 28-30as áttételű ha erre rápakolsz egy 4t motort 3000 körüli fordulattal akkor igencsak lassú lesz de nyomatékos.
Én csak azt nem értem miért csak fél állása van!! Vagy ha a hajtásház robi 55 akkor tud ilyen lassu lenni és az autómata később nyit ki vagy hogy áttétel módositás van és nem erölködik ugy a motor és nem nyit ki? Meg ami még furcsa a kocsijával hoztam haza már homokot ugy megrakva hogy folyt lefelé a homok a kocsin és dombon felfelé nem igen nyitott az autómta ha rotálok van mikor kinyit puhaföldben ha kemény folyamatosan nyitva van!!!
Szántásnál és krumpli kiszedésnél is el kell felejteni a gumi kereket. 10-es kazánlemez és a súllyal sem lesz gond. Ha eljön a számtás ideje teszek fel videót is, ez tavalyi kép de idén is így fogok szántogatni.