Hali az lenne a kérdésem hogy van nekem egy robi66s40 rotácios kapám és nem tudom leszedni a kapákat mert járó kerekeket akkarok ráteni olyan mintha bele lenne épitve a hajtóműbe erre kellene nekem segitség hogyan vegyemle?
A hajtóműben akartam olajat cserélni, amikor is észrevettem, hogy hiányzik belőle az olajzáró csavar.
Vagy kiesett használat közben, vagy nem is volt...
Szerintetek ilyet tudok Szegeden valahol venni. A Komrollnál van, de a szállítás miatt necces, most rendeltem tőlük kiegészítőket, mást egyenlőre nem akarok.
Egyenlőre megoldottam úgy, hogy faragtam fából egy dugót. Remélem a hajtómű nem látja kárát. A sarabolóval dolgoztam a hétvégén 1 órát, nem tapasztaltam problémát.
Töltögetőt meg a sorközkapát bátran tudom ajánlani ! Az ekét viszont nem súlyozás nélkül nem hiszem hogy viszi ha meg viszi akkor is csak a szenvedés van vele szerintem .
És itt, fórumon Győr környékéről van esetleg valaki, akinek vannak adapterei? kipróbálnám szívesen a töltögetőt, meg az ekét felezővel. lutrira nem venném meg, csak ha működik. bár itt valaki írta, hogy az ekét nem fogja elhúzni. azért kipróbálnám.
Szia! Ez KF ugyanez van nekem is ! Ja jól gondolod így működik, beállítás lényege hogy összekapcsolt állapotban a bowdennek majdnem lazának kell lenni de még se kicsit feszesnek épp annyira hogy lefogja a kiemelő villát hogy ne csattogjon menet közben érzéssel meg kell kicsit feszíteni de épp hogy akkor kipróbálod ha jó akkor kontrát ráfeszíted és kész, ha nem még húzol rajta kicsit.Remélem érthetően írtam le nem vagyok túl jó fogalmazó ha valamit rosszul írtam kérem javítsatok!
A leírtak alapján nekem KF van. Ha meghúzom a kuplungkart, kiemel, azaz nem hajt. De akkor feszítenem kell a bowdenen, hogy biztonsággal kioldjon nem? Vagy rosszul logikázom? Gonoilom, ha a tolókerekekre billentem, és nem forognak kicsit sem a kapák, akkor kiemel rendesen. De honnan tudom, hogy nem állítottam-e túl a kuplungbowdent? Ha egyszer majd be tudom állítani, utána már menni fog. Kísérletezni nem annyira akarok, ezért kérek tanácsot nálamnál tapasztaltabbtól.
Gyakorlatilag igen,munkára, túl ne terheld,amit viszonylag könnyedén visz rotál. Ha meleg van akkor célszerű többszöri kis pihi. Terhelés nélkül nen kell járatni,max amíg visszahül.Néhány óra után ölajcsere alul felül és utána had szóljon.
Robi 155 rotációs kapánál miért megy el a gyújtás ,megszakítós gyújtásról beszélek. 1 évet bírt ki a filcet olajoztam. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Sikerült az olaj csere ! Hát azért a mai világban kissé furcsa, (MTD T 245 kapálógép) hogy egy hajtómű olajcseréhez le kell venni a motort,mert nincs egy leeresztő csavar :-( Ha már levettem megnézegettem a működését a "kuplungnak". Nem tudom, mennyire korszerű és strapabíró ez a fajta megoldás ? A hajtóművön van egy "fél" ékszíj tárcsa és a motoron a másik fele. Ezt összekapcsoláskor egy ékszíj oldja meg :-( Azaz az ékszíj be lesz feszítve a két fél ékszíj tárcsa közé ez adja át az erőt, a fordulatot a motorról a hajtóműre. most másfél éves a gép eddig kopás nem látszik rajta a régi olajokban kopás által fémet nem találtam.
Mégegyszer köszönöm a segítségedet. Remélem az ékszíj is sokáig bírja.
Lenne egy kérdésem. Mekkora utánfutót érdemes csinálni Mtd55/6-hoz? Nem agyonterhelni akarom csak raklapot hordanék vele az meg helyigényes ugyanúgy mint a bálázott karton meg hasonló dolgok. Szóval mondjuk 1,5mx 2,mx50cm az nagyon sok? van értelme ? gondolom a súlypont azaz a híd a központban kell hogy legyen. ilyenekre gondolok.
Szia! Az szép akkor neked is jó nagy gépparkod van :) Nekem is 2 pár kerék (vas és gumis súlyozva) töltögető kultivátor fűnyíró borona meg kapasor utánfutó krumplikiszedő. A krumplikiszedő nem vált be tavaly nagy volt neki a 40 centis kerék most van egy kisebb vaskerekem majd kiöntöm betonnal plusz kis súlyt is szeretnék még a géphez aztán hátha idén jobban menne.