Na végül is ennél maradtam, de a mai nap után nem csalódtam!
Úgy megy, mint hajó a vízen. Nem ugrál, nem pattog. Masszív szerkezet. Lehet rendelek hozzá még egy kapatagot, de eddig sehol nem találtam. Kérném segítségeteket.
Honda GCV 160 motor csak teljes gázon egyenletes járásu, egyéb fordulatszámon rángatózik- terhelés nélkül. Karburátort -nem először - szétszedtem , a kis apró három furatot bowden szállal kisszúrtam .Gondoltam azt ,hogy -szokásom szerint - a benzin nem engedtem le, így fenti furatok eltömődhedek.Összerakás után sajna mintha még jobban rángatózna.
Két állítási lehetőséget láttam rajta:-kis rézcsavart a furatok közelében -állítom össze -vissza semmi !
- csillag-félgömbfejűt -talán a fordulatszám szabályzó végállását állítja
be.
Ezt is állítom -befelé csavarom .Az eredmény elég jó lett - talán el is fogadható.A maximális fordulat mintha meg is nőtt volna.
Segítséget szeretnék kérni rotációs kapa vásárlás előtt állok. Kb 70-80 ezret szánnék rá. Milyen márkát, típust ajánlanátok amivel nagyon nem lehet befürödni? Van most egy 12 éves 3,5 lovas Briggs gépem amit már szeretnék lecserélni, mert többet van szerelőnél mint a kertben.
Az unokatesóm sadko kapája van kölcsönbe nálam, nekem korábban egy dragon 55 H volt de ha most vennem kellene, akkor lehet egy ilyet oleo mac márkában vennék.
Mindent lehet hézagolni a rajz nem mindig elég szeretem látni valóságban, hézagolni csak akkor lehet ha van bőven betétrész és a kúp nem támaszkodik fel a "kosár-betét" alján. Sajnos ilyen megoldású kf midi nem volt nálam sorry.
Most tervezek egy rotációs kapát venni, de elég bizonytalan vagyok! Megváltam drága jó Robi 155-től és egy nagyobbat akarnék. Ezt néztem ki, de félek a "Kínai " szó miatt!!
ZONGSHEN ZS-500-B3 Ha vkinek van tapasztalata vele, legyen szíves ossza meg, vagy ha vki tud ajánlani egy erős (6.5 Le) kb 150000 Ft-ba beleférő kapát, azt megköszönném!
Valószínű teljesen beleül a kuplungfelső az alsóba /nem tud tovább mozdulni a felső rész-kitámaszt/ ha ez van akkor felesleges a csiszolás esetleg lehetne hézagolni
Jah, bocsi azt elfelejtettem leírni. Az úszószint, meg a légszűrő volt elkoszolódva. Helyreraktam mind kettőt most úgy néz ki hogy jó. Már csak a keverék csavart kell belőni. Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget.
Mint írtam, lejtős a telek. A rotakapa csak akkor megy ezen helyes irányba, ha egy kicsit ferdén tartom(hasonlóan a tacskós, szar bevársárlókocsihoz). Mindíg átpakol egy kis földet a lejtő irányába.
Igen, felezős módszerrel szoktam, ugyanis a hajtóműház fennakad 10 cm után, kemény talajon, és alig halad előre, második menetnél már az első körben fellazított talajban vezetem.
Ezt a mintát a domboldalon csinálja, a másik irányból is hasonló(lenne), csak azt összetapostam, ugyanis a könnyű vezetés érdekében a gép középvonalától mindíg oldalra lépkedek.
Csináltam videót is, csak ide nem tudtam feltenni, hogy szoktátok??