azaz.ma beindult,szépen jár,csak a gázszabályzó rugó hiányzik csak a hosszát nem tudom még.a berántót kellett még javítani mert az öcskös kivagdosta a csavar nyíllásait hogy könnyebben tudja szerelni,így nekem első rántásra sikerült letépnem,de lemezzel pótoltam a tartó füleket.
Az olajokról már ment itt néhány nappal ezelőtt a "vita". :) 0,6 liter 10W-30-as valami garden nevű olaj a gyárilag előírt!
De lehet 10W-30 ból nagyon sok más gyártó által forgalmazott olajat kapni, szerintem ha valami neves márka beleönthető.
Castrol Garden 4T 10W-30-ast tegyél bele! 1800HUF most néztem meg. (max 2000)
Az én gépembe Castrol Magnatec 10W-40-es van téve csaknem 10 éve ezt használom a motornak semmi baja pöccre indul, tökéletes a kompresszió is benne. ( De nem azért mert letakarva állt a garázsban, van azért használgatva is!)
Azért nem veszek bele külön mert az autóba is ilyet rakok és marad ki annyi.
Olajcseréket meg nem szabad elhanyagolni az a lényeg évente mindenképp! Nem azon a 2000FT-on múlik szerintem.
HA nincs rajta olajleeresztő akkor a nívón/ beöntőn kell kiönteni.
A mennyiség egyébként a nívó pálcával ellenőrizhető hogy elég-e, bele.
Köszönöm szépen a gyors és hasznos válaszokat.Még várom az egyik ismerősöm jelentkezését,de ha ő sem jár sikerrel marad a kiskőrösi cég.A lehetőségem meg van csak a lánckereket is cserélni(olyan helyen dolgozom,esztergályosunk van megoldjuk,ügyes srác :)).Az egyik lánc 1/2"-os,a másik 3/8"-os ilyen lánckerékre lesz szükségem.A ROBIX csődje elkeserítő!
Köszönöm mégegyszer a segítséget mindőtöknek!!!Üdvözlettel:László
Kiskőrösön van egy cég, amelyik lácok és lánckerekek forgalmazásával foglalkozik. Náluk lehet kapni agyas (nyers) láckerekeket, amit lehet, hogy meg tudsz csináltani olyanra, amilyen neked kell.
A cég nevét sajnos nem tudom, de szerintem a gugliba beírod a hajtáslánc, lánckerék keresőszavakat, nagy valószínűséggel megtalálod a céget. Én is így bukkantam rájuk.
El voltak mentve a favoritok közé, de sajnos azóta kicseréltem az ámítógépem, és a régi ilyen adatokat elvesztettem.
Bár pillanatnyilag nem tudok a kereséssel foglalkozni, de ma még késő este megpróbálok rájuk bukkanni.
Mivel a robix csőd-felszámolás alatt van nehéz lesz, tudom kevés embernek van lehetősége de lánckerekeket (mikor még melóztam takarmányüzemben) "javítottuk" leszúrtuk a koszorút és új koszorú fel igy negyed harmad árban volt.
Robi 202 L gyártmányú rotációs kapámban letörtek a hajtáslánckerék fogai a középső közlő keréken(a másik kettő is leharcolt,megérett a cserére a csapággyal és a lánccal együtt).Láncot csapágyat tudok szerezni , de a lánckerekekkel bajban vagyok ,ezért kérném a segítségeteket.Hol lehet beszerezni,és kb. mennyi lenne az ára???Előre is köszönöm szépen és várom a válaszotokat.Tisztelettel:László
Felújított 4ütemű kis motorok (4-6.5) felejtősek, nem éri meg felújítani, felületkezelt alu hengert perselyezni kell és a többi dologról még nem volt szó, max ha még időben gyűrűzés.Nagyobb motoroknál 8 felett már lehet gazdaságos illetve eleve acélperselyes mociknál de azok már "ipari" kivitelek.
köszönöm a választ! Használtban nem szívesen gondolkodnék, még ha felújítottnak is írták (találtam pár ilyet), ki tudja milyen szakértő kezek vizsgálták át. Fő a bizalom :)
köszönöm szépen,kaptam unokaöcsémtől egy gépet és hiányzik még rúla a gázszabályzó rugó és egy pár dolog.beindult,csak addig nem akartam piszkálni míg nem látok bele.
Sajnos értem és nem kétkedek, bár ezt a selejtes bronzkerék gyártás (beszállítók) után legalább az összeszereléskor észlelni kellett volna. Közeledünk, kínai piaci kategória.
Üdv.Ezt az anyagot nincs az a rota ami elhajlítja,Élezni pedig nem olyan nagyon fontos,mert a kapa a talajt már fel lazította előtte így annak nincs nagy közeg ellenállása.A kapát pedig vághatod olyan méretűre amilyen neked megfelel.Három darabnál már akkorát fog a gépen,hogy emelgetni lökdösni kell,hogy egyáltalán haladjon.Esetleg lesúlyozni.
Szia. A KF-eknél valószínűleg a csigahajtásnál volt probléma, mert felforrt az egész. Ha jól mondom akkor bronz keréknek az anyagminőségét tippelték gyengének. A második gépet a bolt kihozta, hogy együtt próbáljuk ki. Ők már bent a boltnál beüzemelték, kipróbálták, de biztos ami tuti. Kb. 30m után mintha melegedne, de az eladó szerint csak kipufogó. Sor vége (kb. 50m) megálltunk a hajtóművet nem lehetett megérinteni (eladó megnyálazta az ujját és sercegett a hajtóművön). Ekkor telefonálás, majd pénzvisszaadás. Mielőtt valaki kétkedne valóban kicserélték a hajtóművet (a régi olajszagos is fenn volt az autón). Az elsőnél volt kuplung hiba is, de azt helyrehoztam (igaz néha így is megnyikkant), szerintem az is fellfort és kinyomta a szimeringet. A második tökéletes volt, frankón lehetett használni, csak rövid távon. Eladó szerint lehet csak egy rossz széria, de már nincs kedvem kisérletezni.
Valami hasonlóra, de inkább a képen a baloldali, mert amint írtad, hogy nagyon kemény a talaj. És a jobboldali a középső része, nagyon fogná a gépet. A szár pedig jobb lenne erős laposvasból, mert ez a négyszögvas nem bírja annyira a terhelést. És a laposvas elejét ékesre köszörülni. A kapa pedig elég lenne a 10 cm széles. 3 darabot egymás mellé tenni 5-5 cm-t elhagyni köztük és akkor egyszerre eltudnál fogni 40 cm szélességet.