Keresés

Részletes keresés

studiod1 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 24156

Nem ez csak reklám, az emak a leggyengébb, nem véletlen írtam az ársorrendet ha egy gépet mindhárom motorral is szállítják.

Előzmény: szakoso12 (24152)
Pjotr27 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 24155

igen mert előttem valaki már piszkálta a gépet!Ezen én is agyaltam hogy kihagyta volna???

Pedig ez nem egy afféle: hopsz ez kimaradt na sebaj.... alkatrész!

Előzmény: oljeg12 (24154)
oljeg12 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 24154

Az hogy egy gyárban gyártották-e a lehajtást, vagy sem, amit javítasz, meg ami képet belinkeltél nem tudom. De ha egy gyárban gyártották is, az még nem azt jelenti, hogy időközben, nem módosítottak rajta. Ezért nem stimmelnek a méretek. De minden esetre, ha a szimering helye ott van, akkor azt oda is kell tenni. Azért mert valamikor valaki nem tartotta fontosnak és kihagyta, az még nem azt jelenti, hogy nem kell az oda.

Előzmény: Pjotr27 (24153)
Pjotr27 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 24153

Sziasztok!Már megint itt vagyok köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget!De most ismét kérdeznék valamit!

Ugye olaj folyás témában kerestelek titeket vitatott volt hogy akkor fentről(a motortérből)vagy lentről(a kapa kihajtás)felől jött az olaj!

A motor tér felől a szimering szép száraz volt és a kuplung pofák szárazak,a főtengely kicsit rozsdás de olaj mentes,ha itt olaj folyt volna szerintem annak látható nyomai lettek volna így ezt kizárom!

Ami most foglalkoztat!Lacy63 linkjét követve a gépkönyv rajzán agyaltam:

a képen jelöltem hogy ott van egy szimering(a könyv szerint:40*52*7)

Na most ebben a gépben nem is volt ott szimering mikor szétszedtem!!!

viszont így hogy már félig összeraktam,már látom hogy a felső csapágyat ha szépen beütöm a csapágy fészek aljára akkor még simán elférne felette egy szimering ami maximum(47*25*7)lehetne és ezután jönne rá a rögzítés végett a zégergyűrű!

És mivel nincs ott szimering a csapágynak kb 7-mm szabad járása van a fészek alja és a zéger közt!!

Ja és ugye a könyv szerinti szimering méret,és a valós méretek eltérnek!!

szakoso12 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 24152

Az EMAK motorra tényleg igaz, hogy "Motorja 3x annyit bír, mint egy hagyományos Honda vagy Briggs motor" ? vagy ez nagyon csak a marketing....

 

 

Előzmény: leslieearth (24151)
leslieearth Creative Commons License 2015.02.25 0 0 24151

az Oleo nekem is szimpatikusabb, és árban 1-2 ezer pénz a különbség. többszáz m2-ek úgysem lesznek vele művelve, akkor ez remélhetőleg jó ideig gond nélkül kiszolgál

 

köszi!

Előzmény: studiod1 (24150)
studiod1 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 24150

A komplett géphez nem tudok-akarok szólni, ez a gép emak motoros, az oleo gépeknél a rászerelt motorok ársorrendje  emak  briggs  honda és szerintem ez a minőség élettartam sorrend is.

Előzmény: leslieearth (24149)
leslieearth Creative Commons License 2015.02.25 0 0 24149

sziasztok!

 

ha már szóba került a téma, 2 gép között vacillálok, egyik egy Oleomac MH 175 RK, a másik egy Szentkirályi dragon 55, Honda motoros. új gépek, árban nincs jelentős difi köztük, szerintetek melyik a jobb vétel? vagy ebben az árkategóriában (120.000 körül) van-e jobb masina?

 

válaszokat előre is köszi!

 

 

 

studiod1 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 24148

Nem ajánlom kategória,maradj inkább robix kf04 vagy rk

Előzmény: szakoso12 (24147)
szakoso12 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 24147

Köszönöm a válaszokat, esetleg ezekről mit gondoltak, mert árban barátibb lenne:

 

http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=7135

 

http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=7379

 

http://www.barkacsonline.hu/termek.php?termek_ID=1445

 

 

simon53 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 24146

Ha Nyíregyháza környékén laksz érdemes átnézni Tiszavasváriba KF04 Briggs vagy Honda motorral

 

http://agroman.hu/termekek/150

 

vagy ott van nyíregyen az agroforg

 

http://www.kertigepek.hu/?oldal=2&kat=6&termek=27

 

NE FORDITOTT kuplungost vegyél!

 

 

 

 

 

Előzmény: szakoso12 (24144)
Furak Creative Commons License 2015.02.24 0 0 24145

Üdv!

A KF quantumot ajánlanám ezek közül. Az McCULLOCH nem rossz gép, csak nem gyakori utána kell érdeklődni, hogy az alkatrészek milyen árba vannak hozzá. Esetleg még a Kf Dragon 55-öst tudnám ajánlani ugyan az mint a quantum csak Honda motorral. Ha Honda motorosat szeretnél. A többi gép amit betetél ide az említésre sem méltó nagyon gyenge anyagból vannak!

Előzmény: szakoso12 (24144)
szakoso12 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 24144

Sziasztok!

 

80-120ezer Ft összegből szeretnék vásárolni egy jó minőségű rotációs kapát amit nem kell majd gyakran a szervízbe vinni ( 3 éve vettem egy használt robi 55-kapát, 1,5évig üzemelt, azóta nem lehet beindítíni és egész nyíregyházán és környékén senkit sem találtam aki megjavítaná) Azért tágabb a keretösszeg mert jó lenne ha olcsóbban, 80-90körül tudnék venni, de ha az olyan amit aztán évente javítattathatok akkor inkább felejtős, és még hozzádobok egy kis pénzt de akkor már tartós legyen. Nézelődtem kicsit az interneten, az alábbi kapákról mit gondoltok, vagy nyugodtan ajánlhattok mást is. Köszönöm szépen a segítségeteket!

 

http://www.arukereso.hu/kapalogep-c4186/hecht/746r-p168871750/

 

http://www.arukereso.hu/kapalogep-c4186/szentkiraly/kf-charlie-briggs-lx4-0le-p202032619/

 

http://www.arukereso.hu/kapalogep-c4186/szentkiraly/kf-quantum-60-p76696284/#velemenyek

 

http://www.arukereso.hu/kapalogep-c4186/gude/94369-gf-600-p46486636/

 

http://www.arukereso.hu/kapalogep-c4186/mcculloch/mft-44-154-p47190709/

erre azt írják, hogy csak kb. 1kWos a teljesítménye, ez nem túl kevés? vagy akkor kevesebb benzint is fogyaszt?

 

http://www.arukereso.hu/kapalogep-c4186/mcculloch/mft-55-170r-p84202352/

 

kalács10 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 24143

sziasztok.robi 151hez szeretnék ekét eszkabálni magamnak.tudnátok nekem méretet küldeni?magassá szélesség stb..ha ezt egy rajzal küldenêtek nagyon hálás lennék.elöre is köszönöm tovãbbi szép napot mindenkinek.

laccika77 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 24142

Szia köszönöm a segítséget, de az enyém egyáltalán nem így néz ki. Ejtő tartályos sima karburátoros kb 20éves, és így néz ki,

http://epitkezes-kert.vatera.hu/kert_mezogazdasag/kerti_mezogazdasagi_gepek/alkatresz_kiegeszito/briggs_3_5_le_gazszektor_kocka_tankos_motor_2035208567.html

Előzmény: Dutrás-pisti (24141)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2015.02.23 0 0 24141

Helló Laci!Van itt egy videó nézd meg!Szerintem ami neked lényeg az a videó 2.11-2.50-ig.Ott látszik hogy mekkora a rudazat!De itt a videó!https://www.youtube.com/watch?v=I-dkqIdv9GE

Előzmény: laccika77 (24139)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2015.02.23 0 0 24140

Viktor itt vagy!

Előzmény: Viktor1798 (24137)
laccika77 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 24139

Üdv mindenkinek! Lenne hozzátok egy kérdésem: robi 56 3,5 hp briggs felső kocka tankos motorhoz kellene regulátor rudazatot csinálnom, vagy vennem. egyik sem túl bonyolult csak nem tudom milyen kell bele. Darabokban került hozzám a gép tavaly és ez hiányzott belőle a neten vagy 10fajtát találni, hajtogattam hozzá többet is működik de valahogy nem tökéletes ha valaki le tudná írni (rajzolni), hogy a gyári,hogy néz ki és mik a méretei azt nagyon megköszönném, egy fénykép is jól jönne.

studiod1 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 24138

Ahogy Dutrás írja, igaz szevát nem ismerem de hasonló lehajtásnál a felső csapágy (olajkenésű) teljesen nyitott volt(cserélték) simán átnyomta-szórta, esetleg magasabb olajszintnél erősen terhelték-melegedett a csigahajtás és habosodott az olaj.

Előzmény: Pjotr27 (24134)
Viktor1798 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24137

Szia! 
Hát akkor ez hosszú időigényes lessz akkor mindkét oldalon bontani kell a motort is le kell szerelni? 

Előzmény: Dutrás-pisti (24135)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24136

Helló Pjort! Akkor is kifolyhat az olaj ha eldőlt oldalra a kapálógép!Főleg ha sok olaj volt benne!Szerintem egy tisztítás és próba üzem.Aztán ha feldolgozza az olajat javítás!

Előzmény: Pjotr27 (24134)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24135

Helló Viktor!Csak úgy tudod leszedni,hogy mindkét oldalt bontani kell! Ugyanis egy tengelyen mozog mindkét kerék,tehát fix! Igy tudod állítani a magasságot!Látom önjáros a fűnyíród.A hajtás részt is bontani kell! Szóval nem egyszerű,de adja magát!Kicsit idő igényes! 

Előzmény: Viktor1798 (24133)
Pjotr27 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24134

Hali!

Nem a kapakihajtásnál folyt ott minden oké!

Hanem ahol szétkapcsoltam a motort és a hajtott tengelyt (amin ugye ül a kuplung harang!)

Én is azt hittem hogy a motor főtengely szimeringje behalt és ezért folyik az olaj!

De az poros és száraz volt!a kuplung harangot levéve alatta állt az olaj!

Ezért gondoltam hogy akkor lentről dolgozta volna fel az olajat???Kicsit fura mert nem gondolnám hogy addig feljutna!de csak ott volt az olaj :)

Annyiból nem felesleges mert teljes generált beszéltünk a tulajjal :) 

Amúgy lent a hajtásnál az olajszint kicsit magas volt mert mikor kicsavartam a csavart (a gép lehetőleg vízszintben volt) dőlt kifelé az olaj!

De akkor inkább fent a motor felől is cseréljem a szimeringet?

Előzmény: semeneki (24128)
Viktor1798 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24133

Sziasztok!
Valaki szedett már szét ilyen MTD önjárót? A fogaskeréknél a csavart nem bírom leszedni ahogy tekerem forog az egész tengely lefogtam a tengely csőfogóval de úgy se jött le? Valaki meg tudná mondani hogy tudom leszedni mert eltört az a kis lemezke ami a kereket tartja szintbe és meg kéne hegeszteni csak így nem tudom elvinni barátomhoz.


jofi47 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24132

Azt megnézted, hogy a hajtómű meddig volt olajjal?

Előzmény: Pjotr27 (24122)
jofi47 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24131

Ha a csapágyat kiakarod cserélni, de nemtudod a számát, akkor megméred.

Méret szerint is tudnak neked adni.

Mert, ha valaki nemjó számút mond akkor te azt veszed meg?

Előzmény: Pjotr27 (24122)
lacy63 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24130

Szia!  Itt a gépkönyve. http://www.scribd.com/doc/36308584/RK-02-rotacios

ebben van alkatrészjegyzék.

Szerintem is motorból folyhat az olaj és az folyik ott ki. De akkor annak rá kellett folynia a kuplungra is.

Előzmény: Pjotr27 (24122)
semeneki Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24129

Igen, tudom hogy hiányzik, de vettem egyet, rá is tettem de nem működik.

Előzmény: oljeg12 (24126)
semeneki Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24128

Üdv.

Nem igazán értem amit leírtál.

A kapakihajtásoknál szivárog az olaj?

Mikor a motort levetted a hajtóműről a kuplungrész olajos volt? Mert ha igen az olaj nem a hajtóműből került oda hanem a motorból, és ha így van akkor feleslegesen szetted szét a hajtóművet mert a motoron kell kicserélni a főtengely szimeringet.

Előzmény: Pjotr27 (24122)
Mutual Friend Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24127

Nekek volt(?) ilyen rugóm de most nincs es ettől meg remekül ment a kapa. Szerintem. Mas miatt vettem egy masik hasznalt motort.

 

A nagyrugót a lenditőkerék menetszele fesziti és tartja állandó fordulaton a kapát.

Előzmény: oljeg12 (24126)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!