akkor a fordító alatt lévő, hátrafelé néző 19-es állítócsavarral lehet összehozni, persze előtte a kormánylemez tartó száron lévő 22-es csavart fel kell lazítani.
Ha befelé hajtod a csavart, nő a behúzás, ilyenkor tolja maga előtt a szárat. Ha kifelé hajtod, csökken a behúzás, ilyenkor a fellazított szárat előre kell billenteni, hogy ütközzön az állítócsavarhoz.
2. Nem azonos a két fej fogásszélessége:
a fordítón lévő íves lap rögzítését fellazítani, az ekefejet billenteni, meghúzni a csavart.
Türelemjáték.
Először csak egyik ekefejet lődd be, de úgy, hogy szántsál vele megfelelő mély barázdát, ez lehet több menet is!. Itt mindent állítsál be, a mélységet, a kormánylemez tartó függőlegességét.
Próba, ha már minden tetszik, állítsd be a levegőben a másik ekefejet is ugyanolyan állásban-szemre! Utána próbaszántás azzal is, már csak a finomhangolás van hátra.
Ja, van hozzávaló csavaros állítószerkezeted?
Az az igazi, azzal menet közben is állíthatsz mélységet, oldalszöget, persze az előbbi alapbeállítást nem mellőzheted.
Nekem is van egy ilyen fűnyirom a történet a következp vettünk 5.5 le mtd motoros fünyirót aminek a kasznija szétrohadt 2 év alatt. Lomtalanitáskor találtam egy profi alvázat átépítettem rá a motort és itt jön a képbe a kf-04 es gázkart tettem ahoz a biztonsági leállítóhoz annyi a lényeg a rugót ki kell venni belőle a motornál hogy ne feszitse és simán be lehet kötni.
Az utánfutó mérete 154 cm hosszú, 100 cm széles és 35 cm magas. A kocsi alatt lévő kerék 4,0 X 8. Holnap készítek róla közelebbi képeket és felrakom ide, ha tudok vele segíteni. Most csak ezt találtam, de szerintem ezt már láttad.
Sziasztok! Van egy ilyen: fűnyírón (ez netes kép) cska sárga az "alváza". Elég idegesítő hogy a gázkarnak egy állása van és mindig fogni kell. Szerintetek ha veszek egy Kf-gázkart bowdennel együtt ( a bowden vége ugyanolyan mint a rotációs kapámon) rá lehet operálni hogy ne kelljen mindig fogni a KF-en jó mert beállítom egy tartományba és azon tartja. Ilyen gázkarra gondoltam: http://agroman.hu/termekek/585
Idén tavaszra terveztem, de végül októberre csúszott az utánfutóm elkészítése. A tervek nagy vonalakban megvannak, de szívesen megnéznék különböző alváz megoldásokat. Ha lennétek olyan kedvesek, és tudnátok feltölteni képeket vagy rajzokat , megköszönném. Az e-mail címem publikus, ha nem akartok saját szabadalmakat itt közzé tenni :-)
Most így hirtelen, a visszaolvasások alapján leginkább Árvai Zoli cucca érdekelne, méretben ez áll legközelebb az elképzelésemhez.
sziasztok!terra traktorom váltvaforgó ekéje nincs szinkronba.ez létezik? vagy csak az a baj hogy nem vízszintes a föld és mikor az egyik felét belőjük fordítás után mélyre megy nincs szintben
Szépen fordít! Akkor itt mit csinálna? Egész évbe esett az eső fel van ázva a teteje alul meg mint a beton egynek van már állva.Le is tettem az ekéről e miatt inkább egy kultivátorba fektetem a pénzem.
Az elején egy öntöttvas mosogépsúly van 20kg annak a tején egy beton mosogépsúly 5 kg a kerekekbe betonsúlyok vannak kerekek darabja 10-13 kg lehet nem mértem meg csak sacc. Nagy kertbe +ba még drotoztam fel 10kg súlyt a szarvkormány alá.
Elég becsületesen van rajt kg. De a maszatos vizes földbe akkor is elkotort sajnos felénk rengetek eső esett de még igy is örülök hogy sikerült a müvelet.
Szerintem, nem csak azzal álltak le! Ezt a levelet a Robix ügyvezetője írta, válaszként levelemre. Ha nem blöfföl akkor talán ez magyarázat lehet az álláspontjukra! Persze elfogadni attól még nem tudom!
Tisztelt Uram! Az Ön becsmérlő,dehonesztáló,vulgáris kijelentéseire,most nem kívánok érdemben reagálni mivel ez Önt minősíti. Az,hogy a Robix kft végelszámolás, illetve felszámolás alatt van az meg valóban az Én személyes problémám. A visszavételt ezért csak a megírt módon tudjuk végrehajtani.Ezt is csak a reklamáció személyes volta miatt tudjuk így intézni. Ebben az ügyben egyedi döntést hoztam az Ön javára. -- Tisztelettel: Németh László ügyvezető ROBIX Hungary kft Veszprém,Viola u. 12 +36 88 577-910 E-mail:nemeth@robix.hu
Videó kedvéért itthon is szántottam egy pici darabot még is látni mit sikerült összehozni majd a kertben a nagyobb táblákról amiket szántottam csinálok róla képet és megmutatom. A videót Nagy Szilárd unokaöcsém csinálta és szerkesztette különböző hangeffektusokkal dicséret őt illeti.
ha szabadon futos kereked van akor lehet guritani igen nekem 2 pár kerekem van véképp szántáshoz a fixeset használom mert az szélesített és sulyozott a szabadonfutóst csak pótkocsizáshoz használom ami csak nature sulyozatlan
Látom neked is az a fajta kereked van mint nekem. Ez hogy működik? Még nem szedtem szét, ezek vagy 10 évet álltak. Ha kihúzom a csapot, oldania kéne, és lehet gurítani? Mert nekem nem történik semmi, hiába húzom ki, ugyan úgy fix.
Helo Ma sikerült megszántani a kertet kicsit killódtam mert ide vagy oda sulyozott gumikerék elkapart. De viszont már orvosolom a problémát azzal hogy 12-es betonvasból hajtok le profilra a kerékre ilyen bilincsszerüen rárakható körmös betétet aztán akkor nem kapar majd el a kis bestia. A tervezett 22 cm mélységet elértem minden szármaradványt leforgatott kiváló eredményt értem el.
Soha nem gondoltam volna egyszer az ásót is kitudom váltani géppel hát sikerült .
Én maradtam a vaskeréknél, azzal kaparhat nyugodtan, nem fog elkopni :)
Egy db kerék kb 10 kg, ezért is került le róla a kerék súly.
Tervben van nekem is egy felező csak nemtudom, hogy erre a Charlie Thorx 35-re rá lehet-e eggyáltalán tenni a felezőt. És sajnos azt sem tudom, hogy az enyém kis vagy nagy kuplungos.
Jóféle gépnek nézki de azért a felező kell rá hidd el.
Nekem ugyan ilyen ekém van annyit változtattam rajta kormánylemezt megnagyobbítottam mert ha nagy volt a tömeg nem birta leforgatni + raktam rá befordító füleket is. És én gumikerékkel szántok amire még láncot is raktam és 10kg súly van minden keréken + orrsúlyok
20-25 cm között viszi nem csikoz nem hagy el elevent tényleg megért minden pénzt és ráadásul másoknak is tetszik sorra kérnek fel szántásra, kis helyigény miatt pici parcellákba kiváló majd lesz videó hamarosan nálam is.