Hivatalos üzletben is árulnak ilyen rotakapát, bár nekem nincs szemem a részletekhez, de nekem nagyon hasonlít erre. Hivatalos üzletben csak nem árulnak kamu Honda motoros gépet?! Mondjuk ez a rotalux alváz nem tudom milyen. Ha a motor jó, de a hajtás xar, akkor megint rossz befektetést csinálok :-)
Az enyém viszont igen,megegyezik a burkolata a "régi eredeti" piros hondával csak eu-ban összeszerelt ha jól emlékszem olaszban, nekem van mindkettőböl./bocs az én új fekete színű hondám is 3éves/.
Jól hangzik ez a megépítés dolog, csak az a baj, hogy nem értek hozzá és sajnos időm sincs. Azt már megtanultam, hogy laikusként nekiállni ilyennek, az szívás...
Igazából egy egész kis méretű rotakapa kellene, nagyjából újszerű állapotban és bevált, strapabíró verzió. Az sem ártana, ha erős lenne, mert elég kemény agyagos talajon használnám, úgyhogy talán még egy kis súlyt sem ártana majd fabrikálni rá, hogy ne pattogjon annyira. A robi 55-el is meg lehetett rotálni nagy nehezen, de kínszenvedés volt.
Ha belegondolok, jó lehet a Briggs motoros szentkirályi alvázas is, hiszen nem dolgoznék vele annyit, hogy hamar kikészüljön a motorja. Csak ezek után, főleg, hogy laikus vagyok a témában, már nem tudom, hogy mit keressek a neten. Sajnos annyira nem ismerem a rotakapákat, hogy simán megeszem egy Honda matricából, hogy az az. Na persze, ha full gagyi az egész, az feltűnne...
Nyugodtan lehet rotálni ékszíj nem csúszik nem bukik orra. Az r250t előtt kocsiztam vele(nekem dupla szabadonfutós) a kiskuplung indulásnál nyikorog de ez természetes,menetben nem.Az eredeti keréktárcsák elég gyengék ha nem szabadonfutós betonúton rövidesen a csavaroknál reped, a szabadonfutósnál meg a persely kopik ki.
az én vadi új honda 5.5 lovas motorom nem így néz ki !!!!
ezekre a fekete motoroka rá van irva easy start (könnyített indítás)
és a müanyag burkolat sem olyan mint az enyém.
pár hónapja vettem az új honda motort tudom miről beszélek
nem akarlak elriasztani a géptől elsőre jó néz ki de itt is reklámozom azt veszel újonann egy sima honda 5.5 LE motort 63500-ft ért kapsz hozzá régifajta kf-04 hajtásházat 10000 ft -ért jobb esetben csak egy kuplung felső tányér kell, bele való csapágy+ék+sürümenetes csavar ez kb 8000 -ft ból meg áll és van egy olyan géped ami téged amig élsz kiszolgál
nekem a régi kf hajtásházam 3 motort evett meg egy brigs 3.5 - 11 évig L utána 4.5 honda 9 évig , 5.5 honda 3 hónap össze sem merem adni hány üzemóra van benne XD
Már korábban igyekeztetek segíteni egy elgyötört Robi 55-el kapcsolatban, ami végül annyira kikészítette az idegeimet, hogy lomtalanításkor kiraktam, végül egy ismerős vitte el :-)
Azóta a szüleim mini Honda rotakapájával kínlódok, ami pöpec gép, de nem erre való. Igaz, hogy egyelőre nekem csak 200 m2-re kell egy rotakapa, ami még orvosolható lenne kézimunkával, de géppel csak jobb lenne.
Szóval nézegetem a gépeket, de még továbbra is erősen laikus vagyok. Azt már megtudtam a fórumból, hogy pl. egy Honda motoros, szentkirályi alvázas gép nem rossz. Ilyesmiket nézegetek és találtam több hírdetést, ahol új, vagy szinte alig használt gépeket kínálnak elég mélyen az új ára alatt. Ez nekem gyanús. Léteznek ebből esetleg hamisítványok is? Itt egy konkrét masina, amiről csak annyit tudni, hogy 5,5 lóerős honda motoros gép és csak pár órát ment. Láttok ezen valami furmányt? A baj, hogy nehéz összehozni a transzportot, mert 800 km-t kéne utazni érte, de pont ott a közelben laknak rokonok, akik elhoznák, én meg majd valahogy hozzájutok.
Neked a 2 sebességes közdarabbal mi a tapasztalatod rotálni lehet vele ? Nem kerül előre a motor nem akar "orrabukni" a gép? Kocsizni próbáltál vele?Igaz hogy csúszik az ékszíj pótkocsizásnál érdemes átszerelteteni? Asszem Licilac írta hogy az M-forg foglalkozik átszereléssel és mikor ő érdeklődött akkor pár száz forinttal volt drágább.
Az új is ugyan olyan szar lesz egy idő után. Ha ennyit használja a gépet akkor vegyen egy rendes hajtóművet. Amúgy milyen motor van a gépén? És mikori kiadás?
én 12000 ért vettem komplett hajtásházat a régifajtát aluöntvényes
az mellé adtak egy komplett fogantyút motortartó harangal+ gyimesi féle fűnyíróadaptert + 2 db rota tagot
ezt újítom fel lényegében csapágyakat cserélek szimering (a múltkor is azért kérdeztem mik a méretek) Nagyon magunk között mondom aki ügyes az rakhat magának össze olyan kapálógépet ami 10-15 évig gép lesz kb- 80 ezerből és ez nem tescós mtd meg kinai gönc hanem használható gyepálható erős üzembiztos gép Honda motor régi fajta kf-04 hajtás kombó
Én is így gondolom. Nem nekem kell. Már régebben említettem itt ,hogy egyik szomszédnak van vele gond. Konkrétan elkopott. Ugyebár itt is tanácsoltak egy megoldást, de nem foglalkozott vele. Most meg már ereszti az olajat a szimeringnél. Persze azt mondja, hogy a homok nem megy még be, így akar venni egy üres házat, de szerintem ha az olaj kijön, akkor a homok is betud menni. Én is úgy gondolom, hogy jobban megéri egy új-használt komplett hajtás, mint egy üres ház, már a KF-ből is kiindulva(19000 Ft)...
Ha máshol nem a Robixnál kell, hogy legyen. De szerinem jobban kijössz ha veszel egy komplett jó állapotú hajtóművet ha találsz olyat. Az eredetivel mi lett?
A szüeke szevafémes és a laposvas kombo kell a kf-hez, nálam a kf csoroszjatartó megerősített s a 10es furat csapon kívül 2db csavar is van rajta így nem szükségesek a laposvason furatok.
Amit hsz elején írtál az 4coll széles és 12colos felnire való a kf vagy robi kerekek 4x8 coll méretűek nálam is ezek vannak a kf-en, az r250t kereke az 5x12 coll de ott még a kinai gumi is kb 8000/db
Nálunk Szombathelyen a marsóba ezt a gumit találtam 400x12
lényegében akkor ez 12 cm széles gumi nagyobbat fogna jobb tapadás talajmunkánál és jó rá az eddig használt racsnis felni is. Hát most bogarat ültettél a fülembe :D
Jezus isten 20 000 egy pár gumi tömlővel meg 25 000 ( majd ha lesz elkölteni való feles pénzem fogok venni) Addig meg jó az is ami van