Nekem inkább F600-assal van tapasztalatom! Legyen olaj meg be legyen zsírozva ennyi a vigyázás rá. Meg persze ésszerűen kell használni. Orrsúlyt nem árultak hozzá újonnan szerintem. Gyári ekéje jó krumpli kiszedésre aszt találsz az apróhirdetések között. Éppen valamelyik nap akadtam én is egybe vele. Robi vagy Terra munkaeszközöket tudsz vele használni. Érdemes venni rá nagyobb kerekeket. Nem borul olyan könnyen! Meg magasabb tőle a gép. Ez gyári kialakítással gyors lenne. Így esztergáltatni kell rá új ékszíjtárcsát a motorra meg a váltóra is mindenképp dupla tárcsás legyen(de ehhez lehet másik kuplung is kell) mint ahogy az F600-ason is van. És így már mindjárt 4 sebességed van ami jó! Bocsi, hogy belementem az átalakításokba csak elmondtam, hogy lehet jobb a géped!
robi 151 es röpsúlyos szeretnék rá egy váltót de nem találok sehol gyári váltót csak géppel együtt és látam hogy t 20asal is öszelehet hozni ez megis felelne csak közdarab kell :/
Tisztelt Fórumozók! A tegnapi napon beszereztem egy Honda F400-as gépet(Mio-standard)! Érdeklődnék, hogy van-e köztetek aki ismeri a masinát, esetleg van-e vkinek eladó tolólapja, orrsúlya, "burgonykiszedő-ekéje" illetve kultivátora.
Tudja-e vki, hogy az említett eszközök -esetleg milyen más gyártótól- használhatóak-e a Honda F400-assal.
Továbbá érdekel a véleményetek is a gépről, illetve a tanácsotok, tapasztalatotok a helyes használatról!
Jó a T20-as váltó ha meg van csinálva! Lehet kapni közdarabot hozzá gyárilag(régebben nem lehetett kapni ezért kellet csinálni) is igaz az Honda motorhoz való.
egy kérdésem volna, láttam régebi hozzászolásokat terra t20 váltóval kapcsolatban hogy esetleg milyen közdarabbal tudnám öszehozni a robi 151-es motorjával mer láttam hogy 4ütemü briggs motorokat tettek rá képeket is látam közdarabrol valakinek esetleg van ilyen vagy tudna segiteni meg milyen a t20 váltó vélemények...?
Órára még nem számoltam pótkocsizásnál egyszer utánaszámoltam, egy literes tankja van mikor indulok vele valahova vagy valami munka van tele tankkal szoktam kezdeni hogy ne kelljen tankolni megállni az üzemanyag miatt .Mikor búzáért megyek az olyan 1 kilóméterre van tőlünk mikor számoltam 2x fordultam egyszer körülbelül a pótkocsi súlyával a buzával és velem együtt huzótt egyszer 350 kilót és egyszer 450 kilót ugy evett meg körülvelül 0.5 litert a 4 kilóméter alatt.
A 4-6le briggs mocik(függőleges tengelyűek) az ismertebbek 22,2 főtengely átmérő, 8+ tól 25,4. A felerősítő furatok távolsága is más.A hajtóművet rövid időn belül szétszedné. Esetleg ha van valahol egy jó állapotú még a szentkirálykezdetéröl való hajtómű amit annó briggs hp8-as mocival szereltek.
A Szevafémnél szegeden van minden mert ők gyártják. De Agroforgnál is van minden ahogy tudom. De ha rendelni kell a szegedről mert szerintem olcsóbban kijössz!
Pontos adatokat netről szerintem lehet szedni. A felfogatás csavarjainak helyét kell nézni meg a főtengely méreteket. De szerintem közel se egyformák. Mellesleg egy ekkore motor szétnyírja a Kf 04-es hajtóművet meg a gatyádat is megeszi!
Nem egyforma képet raktál föl.Melyik a te géped?Amit én írtam az a piros RK 05-ös szekérre igaz,a másik képen másfajta gép van,esetleg más évjáratú.Azon lehet,hogy van műanyag bevonat,de ott a szíjtárcsa is más.
Hello!Nekem is van ilyen gépem,nemrég vettem rá dörzstárcsát Szegeden,a szevafém boltjában.(5000FT környéke)Tömör alumínium tárcsa,nincs rajta műanyag bevonat.Amikor felszereltem,az volt a probléma,hogy a dörzskerék nekifeszült a nagy ékszíjtárcsának,viszont a kis ékszíj megcsúszott,így nem ment a gép hátra.Mivel a kis szíjat nem lehet másképpen feszíteni,csak a motor előre csúsztatásával,így tettem.Ezután persze annyira megfeszült a nagy szíj is,hogy induláskor már elindult a gép.Ezért a szíjfeszítő görgőn kellett lazítani.Úgy állítottam be,hogy kiengedett karnál nem megy a gép,de ha ráfeszítem a szíjfeszítő görgőt 6 kapával sem csúszik meg a szíj.A hátramenetet adó kis ékszíj állandóan forgatja a dörzskereket,de jól működik a tolatás is.Üdv
ilyen 5.5 le 4ütemű blokkot esetleg a 3éves kisfiamnak vennék jácani:) 4ütembe minimum 8Lovassal tudsz dolgozni!!!ezért szeretnék egy erősebbet most néztem hogy 10lóvas gépek még mennek a kf 04 hajtóművel... igen értem én amit irtál... igazad is van de ha venék egy ilyen 5.5 blokkot sehol nem vagyok mivel a 151s 2ütetmű robim elásssa ezt a földalá!!!most egy 12 lovas is jolenne már csak ugye akárhogyis gonolom váltó lenne a legjobb szántásnál is mer ha még egy felezőt tennék rá nem tudom mit érnék vele.... robi 250t váltó lenne jo és arra egy ilyen blokkot akkor lenne a tuti gép. csak télleg ahogy nézegetem akkor már diseles egytengelyes uj kistrakik vanak 260.000körül
segitségetek kérem arrol hogy ha veszek egy kf 04 es hajtóműt kompletten amin van egy 4lovas brigs motor és ha én a brigs motort leszedem rola és veszek egy ilyen: http://vaszkoshop.hu/spd/KGM-0011/Briggs-Stratton-TA-L8-A-benzines-motor briggs motort rátudom szerelni tengely nem tudom milyen most a 4lovas brigssen robi 151s gépem van és másodiknak szeretnék egy briggs gépet de ujat és erre a blokkra gondoltam... segitsetek léci hogy lehet ezt megoldani bevásárolni nem szeretnék...