sziasztok.mint említettem el van törve az öntöttvas hajtóművemben a csapágyfedél de nem alumínium csapágyfedéllel akarom pótolni mert félek hogy gyenge lenne nem tudtok segíteni honnan tudnék ilyet beszerezni öntöttvasból?
Lehet, most már mindegy, egy darabig most bírni fogja. Meg aztán ugyanúgy benne van a lutri a használt hajtóműben.
Az enyémen sem nagyon lehetett érezni, hogy szétesőben van, csak folyatta a hajtómű olajat. Aztán vettem bele szimeringet, de nem tudtam szétszedni a hajtóműházat. Ezért elvittem egy kisgép szerelőhöz, aki később azzal fogadott, hogy nem csinált vele semmit, mert teljesen el van kopva a belseje, a szimering a legkisebb baja, döntsem el, hogy felújíttatom, vagy kidobom. Akkor a felújítás mellett döntöttem, most utólag jobb lett volna egy új komplett kézi kuplungos alj kb. ugyanennyiért. Habár többek szerint is jó a régi szevafémes kapa, mint a mostaniak, érdemes felújítani.
Igazából nem akartam itt az árakon ekkora felzúdulást kelteni, csak azért írtam, amit írtam, hogy azért mert valaki lehoz a padlásról egy régi kapát motor nélkül, attól még lehet, hogy csak a műanyag fogantyút lehet belőle megtartani, a többi kuka, és többe lesz a vége, mint egy új kapa. Persze az is lehet, hogy nem.
Kf halytómúbe a csigatengelyt lehet 2 félét is szerelni,arra lennék kíváncsi hogy mi a külömbség az 1:28 as és a 1:24-es között? Azt tudom hogy az eggyiken több menet van mint a másikon,ésetleg valami mást is szolgálna?
Hello.A retesznek csak tájolási feladata van,nem az tartja a lendkereket elfordulás ellen.(pld. a robi 50-es francia motorjánál nincs is a lendkeréknél semmi retesz).A kúpnak kell rögzíteni a főtengelyen a lendkereket.Szerintem ha elég szorosan meg van húzva az anya, két gond lehet.Ha túl magas az új retesz,nem engedi illeszkedni a kúpos felületeket,mintegy kitartja azt,ezért tud elfordulni a lendkerék.A másik,hogy már többször elfordultak egymáson,ezért be vannak rágódva az alkatrészek,ezért nem tudnak összezárni.Ilyenkor csiszolópasztával lehet összecsiszolni a két felületet,egymáson forgatva.Ilyet még nem csináltam.Üdv
sziasztok van nekem egy kf 04 öntöttvas hajtóművem.ugyan ilyen mint ebben a hirdetésben látni: http://olx.hu/hirdetes/kf-04-kapalogep-hajtomu-ID29f3t.html#ffe9c844da a gondom az hogy sajnos letört a baloldali csapágyfedél ház tudna valaki segíteni abban hogy honnan tudnék ilyet beszerezni?
Hali elöszedtem a régi ducati mp2-es emet be akartan indítan de elnyirta a lenkerék nél a reteszt és elégé ki van kopva a retesz fészek hiába rakok bele másik reteszt azt is elnyirja,szerintetek mit lehetne vele csinálni ,sürgös lene elöre is köszönöm a válaszokat
Nem irod, hogy mi a baja! Ha kicsit bővebben irnál a hibajelenslgről, lehet, hogy nem komoly a probléma. Ha igen, akkor két lehetőséged van. Egyik, hogy veszel egy 3,5-4 LE -s új motort (60 mm es tengelykilógással. az eredeti ékszijtárcsa a Briggs és Tecumseh motorokhoz jó ! De ne fűnyirómotor legyen, mert megtréfál!)
Másik, hogy veszel új, vagy használt kapát komplett .
Mivel a szóbanforgó kapa kocsizásra, stb nem alkalmas, inkább egy komolyabb hajtóművű kapa körül keresgélnék.
Egyébként nekem is van (volt) ilyen kapám, nekem a karbi lett törött, lehet, hogy üzletelhetnénk, bár a motort már szinte darabokra szétszedtem.
Nem tudna nekem valaki segíteni TERRA kerti kapára műanyagtankra lenne szükségem. Ha a lemez meg van az sem lenne baj. Segítsen valaki akinek van eladó. (Használt is érdekel) Köszönöm ha valaki felajánlja az övét ami felesleges a számára.
Hát nem jön olyan könnyen szét ,nem rég én is bajlódtam eggyel csak az HEBA hajtómű volt több csavarhúzó kellett hozzá a nagyobbakból ,a csapágyak nem engedik szétjönni . Vigyázz ne hajlítsd el a peremeket!
Amig megjön a menmbránod ajánlom a yutubon a kisfilmeket átnézni (Briggs 3.5 HP motorok) valamint ezen fórum korábbi bejegyzéseit átolvasni! (Mire kell figyelni a membrán felrakásánál)
Nem nagy ördöngősség, de "félre lehet nyúlni" hozzá nem értésből!
A motor egész pontosan 52 volt, ha jól emlékszem, de ha gondolod, megkeresem a számlát. (ja, a munkadíjat nem is számoltam még hozzá)
A hajtómű munkadíjjal együtt volt 50.
Nem szerelem a gépeket, csak használom. (a karbipucolást, membráncserét, ha kell, már megcsinálom, de alapjában véve nem nagyon értek hozzá, és nem is szeretem csinálni.)
De lényeg a lényeg, nem túloztam az árakkal, tényleg ennyi volt.
Tanácsot kérnék, hogy a Robi 202 L lánc hajtómű házat miként lehet szétszerelni. A csavarokat már kiszedtem, de nem tudom széthúzni, így nem férek hozzá a tengelyekhez, és a lánchoz. Egyébként csapágyazni szeretném.
Én tavaly előtt egy ugyanilyen kapához B&S Sprint 40-es 4 lovas motort vettem, és szépen működik vele, eredetileg is is 4 lóerős motor volt rajta. Kérdés, hogy a hajtómű belseje milyen állapotban van, mert tavaly meg kompletten cserélni kellett az egész hajtómű - belsőt. Mondanom sem kell, ennyi pénzből már futotta volna egy kézi kuplungos, 5,5 lovas vadi új kapára :-)
Motor 50 ezer
hatómű 50 ezer
meg kb 5 éve esett át egy felújításon, akkor 18.000
meg egyszer volt még szervizben akkor is 5000
123.000 ft egy 1979-es 4 LE-s röpsúlyos kapára. (na persze egy darabig most kapa lesz az tuti, és azt sem szabad elfelejteni, hogy mindez 3 külön szezonban történt, tehát menet közben is lehetett használni)
Keresek megvételre jó állapotú DK 552 /KF 04típusú dobkasza adaptert. A hozzávaló motor már van. Privátban, vagy a 06-20-594 2124 számon sms-ben és visszahívom.