Alig használt motor lévén a karbit el kell vinni szakszervizbe kitakarítani a regulátor szelep rész van eldugulva, így a regulátor nem tudja a gázt a nyomatéknak megfelelően adagolni, pontosabban hiába nyitja a pillangószelepet, nem jön a benzin rendesen ezért hullámzik a fordulat.
Az úszó a karburátor része, ez szabályozza a karburátorházban az üzemanyagszintet!
99 %, hogy van benne! (én még úszó nélkülivel nem találkoztam), vedd le a karburátort, vedd le az alján lévő úszóházfedelet és ott lesz az!
Nem teljesen értem, hogyha nem találtad az úszót, akkor hogyan takarítottad ki a karbit?
lehet ilyen típusú: 6 perc 50-nél látod a fehér műanyag úszót, ha nagyon retkes inkább vidd el a karbit szervizbe ahol szakszerűen ultrahanggal kitakarítják 4-5 ezerért!
Charlie 4le. rotációs kapával szenvedek, iszonyatosan hullámzik a járása, ezen fűnyíró motor lehet gázt nem lehet adni neki, ha befogom a karbi felét akkor simán jár.
Régebben már tárgyaltuk itt a fórumon , és valaki azt írta h szelep gondja van, de ma szétszedtem, a szelepek sértetlenek , zárnak, nincs elégve sem. karbit is kipucoltam , rugókat is próbáltam piszkálni,de semmi! VALAKI ÖTLET??????????????
Néhány napja járt le gari, nem használtam a gépet 5-üzemórát .de a garival se értem volna sokat, itt szabolcsban olyan köcsög szervízes van hogy bármi gondja van a gépednek úgyis rádveri.......személyesen láttam ilyet ..... mondja h. hagyd ott a gépet .szétszedi......felhív hogy dugó , gyűrű stb+jav díj........ mert te hibád........elvittük egy másik szervizbe és kiderült h csak egy csavar rázódott ki a karbiból. Ez modjuk a haverom és fűkaszája eset volt.
Kicsit most gondban vagyok, mert nem akarok hülyeséget írni, de ebben a fajtában tulajdonképpen van úszó??? Egy membrán és egy tömítés van a tank és a karburátor között. A membránba egy rugó nyomódik.
Egyébként szétszedtem a motort és a dugattyú teteje nagyon kormos, ill. a szelepek teteje is.
Ha a karbi valóban tiszta, a légszűrő is jó akkor én azt mondanám, hogy szervíz. Lehet szelepbeállítás, vagy gyűrű probléma, gyújtás hibára valóban nem utal.
Azt azért mindenképpen nézd meg, hogy az úszóban nem lötyög e benzin! Ugyanis ez még egy erős gyanú (20 perc után..stb) ez alapján, hogy lyukas és üzemanyagban erős lesz a keverék!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy MTD BC51- egy gépem van (Briggs 3,5- es motorral), egy hete elkezdett egyenetlenül járni a motor, fekete füstöt pufog, bekormolja a gyertyát és zabálja a benzint. A benzin elfogyása előtt pár másodpercik felpörög, azután leáll. Kitakarítottam a karburátort, egy ideig (kb. 20 perc) jó volt, utána ugyanaz. Gyertyát cseréltem, a gyújtás részt jónak láttam. Mi lehet a problémája? Előre is kösz a válaszokat!
Nem is gond, van 2db 1,5 m3-es köbméteres műanyag (ebbe benne van a házi, fűnyitásból és egyéb kertgondozásból származó), viszont tavaszra amikor kiszórom nagyjából 6-7 talicskányi érett lesz belőle ami kevés, még úgy is, hogy már a fa ágakat is darálom!
röviden: egy átlagos háztartásban túl kevés keletkezik állatok nélkül sajnos!
Üdv!Ő meg kezdetektől fogva csak kocsizik vele,még a kapa nem is volt rajta csak addig amíg a boltból haza hozta!Télen szinte minden nap használja mert azzal hordja haza a téli tüzelőt:fagyba,sárba,hóba!Egyébként azt nemértem hogy miért tettek rá gyárilag sima szíjat mikor a motoron lévő szíjtárcsa elég kicsi átmërőjű amin törik az ékszíj!Ën bordásszíjat vettem neki rá amivel mai napig megy!A tiednek a lánchajtásnäl fölül nincs olajszivárgás?Mert az övé már régóta könnyezik!
Azért kérdeztem én ugyanígy jártam nem jó bele egy 8-cas csavar se, egyszerűen nem tudom milyen menet emelkedésű menet van benne, pedig van itthon 3 különféle menetű 8-cas csavar!
A láncos felezőnél nekem a túl széles nyomtáv is gondot jelentett. Nemis beszélve a gyárilag kitalált felhelyezéséről... előre kitartja a meghajtott tengelyt, így hátrabillenti a súlypontot.
Ha építesz rá állványt akkor ezt ki tudod küszöbölni, ez viszont kb 100 mm-rel emeli a magasságot, így a súlypontot is....
Ezen problémák egyike sem jelentkezik a felező közdarabbal...