Éppen nézem, hogy a két motor között nincs is különbség szinte. Ugyan az az eset mint az eredeti Honda motor meg a kínai változata. Ugyan az. Bár nem tudom, hogy ez esetben csereszabatosak-e az alkatrészek.
Hondát csak akkor vegyél ha van lóvéd karbantartani mert az alkatrész árak igen borsosak. Igen csak csak 30 évente kell felújítani csak az alkatrészek nem szabványos méretűek, gondolok itt szimeringekre. Amúgy van egy egy úgynevezett Kipir Kdt 610-e típusú kertitraktor. annak olyan a váltja)legalább is hasonló) mint a Honda f600-é. Persze arra is kell nagyobb kerék! Azt gyárilag kipor dízel motorral árulják 320 000ft-körül újonnan. Használtan már nem olyan drágák. Alkatrész van hozzá az agroforgnál. Én is nézegettem, de nincs szükségem most új gépre meg pénzem sincs. Amúgy csak jót hallottam róluk eddig. Nem úgy van, hoyg elviszi egy srács a pancsi motorosat nyár elején? Miért cseréled le egy gyári gépre?
Van tapasztalat, nekem megfelelő, a foton láthatod is, ez a szíj átrakásával állítható.A széles vaskerék fogalmam nincs hol lehet ilyen, az enyém már több mint 10 éves akkor egy bolt s szerviz-ben vettem, olcsóbb volt mint a normál mivel a kutyának sem kellett, vahuuuuuuu.
Üdv Mindenkinek!Tudnátok nekem ajánlani egytengelyes gyári sebváltós kistraktort elfogadható áron!Gondolok itt a Honda F400-600...stb tipusaira!Szántani,rotálni,meg kocsizni kellene főként nekem!Vagy ha esetleg van valakinek ilyen akkor cserélném egy Pannonia szarvkormányos traktorra,amiben 12sebesség előrre és 4hátra van!A plató mérete 120x180cm olyan 10max13 mázsa a teherbírása!Elől 16-os 90%-os Tz4k gumikkal,működőképes állapotban!
Felcsavarozod a lemezt olyan 4-5 mm lemezt az előző motor csavarhelyeit használd. Esztergályossal felrakatod az ékszijj tárcsát vagy esztergáltatsz újat ,(amelyik jó neked ) az új motorra. Felrakod a felfogatott lemezre az új ékszíjj tárcsával ellátott motort össze nézed hogy jó legyen a szijj iránya össze fúrod és lehet menni kapálni . Hirdetésekben felbukkan néha ,strapabiró szerkezet de nálunk kicsit húzós az ára a belevaló tűgörgőknek ,de ha egyszer megvan javítva nem lesz egyhamar baja csak nem szabad a szabadba kidobni mert bele folyik a víz és össze rohad az a baja az enyémnek is .
Tűgörgőt a csapágy boltból tudsz beszerezni igaz egy vagyon a 20-as belső átmérőjű 1500 ft /db. A többi méretet most keresik . A csapok az nagyobb gond ,a Belkor műveknél fogom megpróbálni.
A motort ki kell dobni és a möllertől venni kell hozzá honda utánzatot 5,5-13 LE széles kinálat van én most vettem egy 5,5 motort 26 ezer volt ,ezért az árért aránylag jó motor, könnyen indul a szívatót hidegen melegen igényli inditáskor. A 6,5 mocival van tapasztalatom 1l/óra benzinnel el van, a munkahelyemen ilyennel szivattyúzunk napi 8 órában ,olajcserén kivűl eddig más baja nem volt.
Szerintem Magyarországon reménytelen az alkatrészbeszerzés a Heba-hoz. Ide nem került belőlük hivatalos forgalomban. Ukrán ismerőseimtől kérdeztem, de már náluk is csak a piacon lehet találni esetleg hozzájuk valamit. Nekem karburátor gondom volt.
Talán Oroszországból lehetne hozzájuk rendelni alkatrészt. A motor az újabb verziókon már nem az ami nekünk van, úgyhogy ahhoz szintén reménytelen alkatrész és a hajtóművet is átalakították jelentősen. Marad a még fellelhető vasakat donorként megvenni lesz ami lesz alapon szerintem.
A felező hajtóműhez csak lesz valami ajánlás, ha lassúbb akkor a nagyobb, ha gyorsabb akkor a kisebb kerék kell az is sokat számít hanyas a csiga áttétel a gépeden 1:28, 1:32 között van általában ,én úgy választanám a 28 a kisebb a 32 nagyobb kereket vennék. De írsz a gyártónak és ők biztos tudni fogják melyik kerék illeszkedik a gépedhez.
Hol lehet a HEBA géphez alkatrészt kapni ? Nekem is van egy, csak bele folyt a víz, és csapok és tengelyek kellenének hozzá ,a tűgörgőket talán nálunk is lehet kapni.
A robi gépcsaládból válasz inkább ,én már többféle géppel dolgoztam de a robik gumibakos kormány felfogatásánál nem találkoztam jobbal. Nem mindegy hogy egy óra kapálás után az ember pisil vagy a rezonanciától mást csinál.
Ez a kf quntum60, a hajtóműve ua mint a nálam levő dragonoknak nekem eddig nem volt gondom vele(kivéve 1 szimerngcsere de az 10perc) a briggs series 675-röl nem tudok nyilatkozni konkrétan.