Van egy MPM10-es kisgépem, ami azt produkálja, hogy beindítom, használom 3-4 percig, majd leáll. Utána már csak felbőg egy kicsit a motor, de nem le is áll. A karbit tisztítottam, a gyertya alig használt. Próbáltam állítgatni a karbin, de szintén nem sikerült eredményt produkálnom. Másnap reggel amíg hideg a motor ismét 3-4 perec használat után nem tudok vele dolgozni. Mi lehet a gondja?
További szép estét mindenkinek és köszi a válaszokat előre is.
Nekem van egy, Hibája, hogy a berántórésznél van egy kis akadés a zsinór visszahúzásnál. Meg a gégecső sem tökéletes. De van hozzá pót kapatestem is pár db.
Merre laksz.mert én Komárom-Esztergom megyei vagyok, nem szivesen postáznám.
Hibásként jelzem, mert pl a kuplung "zárólemeze" is hegesztett!!! Egyábként tavaly
a szimmeringeket cseráltem, meg a megszakitó is vadi új, a kondenzátora sem eredeti, külsőleg egy Trabi kondi van rá felszerelve, azzal pár évet már használtam.
Én egyébként szerettem, mert viszonylag könnyű gépecske, a karbi tisztitása is könnyú (nem úgy, mint a Briggs- eké)
De mivel meguntam a kétüteműek "lelkivilágát" (hogy indul-e vagy sem) négyütemúekre váltottam .
Most egyébként (tavaly próbálkoztam vele utoljára) a nem akar indulni állapotban van.
Üdv mindenki ,épp jó hogy találtam ezt a fórumot mert segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktöl .Rotációs kapa vásárlása előtt állok .Sok helyen nézelődtem webshop-ok, lakhelyemhez közeli nagyobb boltok stb .És 2 gép lett kinézve ami árban megfelelne .Max 75 ezret szánnék rá ,a kinézett gépek típusai
MTD charlie ka thorx 45 ((4 L.E )) 4 kapatagos 69.990 Ft
És egy számomra ismeretlen típus ,elvileg Németh
HECHT 746R ((5 L.E)) 6 Kapatagos 73.990 Ft
Természetesen 0 km es gépek 1 év garanciával ,Tudom nem a legjobb egyiksem de ezért a pénzért ezeket találtam, ti melyiket választanátok ? Vagy esetleg tudtok ajánlani mást ? : )
helló sziasztok énis egy iylen közbetétet hajszolok de sehol semi ..milehet ennek a pontos neve??robi 56 os az iylen meg a 156 is van egy közbetét ott ..nekem is iylenre lenne szükségem
Köszönöm a válaszodat! Neked is Furak, még egy gondolat kicseréltem a kuplung kinyomó rugó alatt az alátétet (alu öntvény) és le égett szó szerint elhajlott még a rugó is, nem értem mi történhetett,nem lett volna össze kopva a házzal és nem fordult a rugó alatt a tányér,(úgy vélem annak mindig forognia kell mikor hajt )erre az egyre tudok csak gondolni
Ezek a csigahajtások önzárók csak akkor hajt vissza ha kopott az áttétel illetve jelentősen "lógó" csapágynál,használt vásárlásnál is azt szoktuk nézni mennyit mozdul vissza esetleg vissza is hajt.
Üdv kedves fórum társak. KF 04 tulajdonosok segítségét kérném, csapágy cserére szorult a hajtásom kicseréltem mind kettőt alul felül. Összerakás után észre vettem hogy kocsizáskor ha menet közben kiengedem a kuplung kart akkor besatuzik ,megáll, Előtte nem csinált ilyet(gurult,vissza hajtott) sőt mikor behúztam a kuplungot akkor még hátra felé gurulni is tudott most ez esélytelen.
Én megkérdőjelezem hogy a hondák acélperselyesek,a gx illettve a gxv sorozat igen(ezek jóval drágábbak, a csapágyazás is jobb) a gc illettve gcv az már alu,az utóbbiakat "tehát nem célszerű felújítani"
Sajnos én is így állok jelenleg a fűnyírómmal. A sok használat miatt elég rendesen megkopott a motorja az utóbbi 7-8 évben. Eszi az olajat is egy pár éve, ami nem baj éppen, de a gyertyát is beköpi újabban. Az új gyertya se tette egy fél évig. Tudom, hogy nemigazán lehet felújítani ezért így marad egyenlőre. A régi Honda motor már vagy húsz éve eszi az olajat és semmi baja igaz itt ott egy kicsit kopott, de egy új gyűrűkészlet hamar megoldja a problémát ha az kevés neki akkor kell hüvely és dugó is, de legalább meg lehet csinálni.
Semmi gondom a Briggs-el viszont van néhány dolog amiben a honda kicsit tartósabb. Eleve ha azt nézed a hondák acélpersellyel készülnek, míg a Briggs-ek csak edzett felületű alumínium perselyesek ami rohadt jó a súly terén és marhára ellenáló egy darabig amíg lekopik, utána kuka a gép. A honda ebben a tekintetben könnyeben felújítható, de senki ne gondolja hogy ezeket a mai gépeket időtálóra tervezték, egy idő után szétkopnak és kezelhetetlenek.....
Ez se jó! Olyan gépet vegyél lehetőleg ami elterjedt itt Magyarországon és van hozzá alkatrész. Itt jelenleg a Honda és Briggs motorok viszik a pálmát a lehajtások közül a KF, Robi, RK, Honda. Ez az én saját véleményen lehet a többiek máshogy látják. Honda vagy Briggs kinek melyik jön be egyik se rosszabb a másiknál(azonos színvonal).
Hello!Szerintem egy kétütemű motor fordulata nagyobb mint a négyüteműnek,tehát a hajtómű áttétele is más.Tehát lassú lesz a gép kapa fordulata...Szerintem.Üdv