Érdeklődni szeretnék hogy Ti mekkora súlyokat szoktatok szállítani a kerti gépeitekkel? És mennyi az a súly ami eddig a legtöbb volt amit vittetek vele,és mi volt az? Elsősorban a kisseb, 3-6 lóerős gépek érdekelnének,de a nagyobb gépek tulajdonosai is írhatnak.
Megköszönöm az eddig kapott jótanácsokat, és mindnyájatoknak kivánok Boldog Karácsonyt, az újévben pedig eredményes épitést, javitást. Valamint jó lenne, ha .ilyen pörgős maradna a topic.
Terra T20-as gép,( 2T )sok-sok kiegészítővel,kiskocsival érdekes lehet ?( A típus nem biztos,lehet Robi 151,terra MJ-5-sebességek vannak rajta,talán tolat is...Egy hagyatékot árusítank ki,tegnap néztem. 45-öt kérnek,de egyben vihető el,Érden van.
Nagyon köszönöm!Most készülök magamnak így a tél folkyamán minden gépemhez ez saját gépkönyvet kreálni most ez jól jön!Mind külön le lesz fűzve jó lesz és átlátható!
a másik dolog a szakirodalom azt írja ,hogy gyomírtózás után már ne bojgassuk a földet, magyarul ha látunk is pár gazt ne húzkodjuk ki ,mivel az eső kb 5-6 cm mélyre leviszi a gyomírtót a teljes földfelületen, ha húzkodod a mélyebbről feljövő föld már nem tartalmaz gyomírtót és ha mélyebben kel a mag akkor ott már ki tud hajtani . ha nem mindenre ható gyomírtód van pl pendigan akkor azért lehet gyomlálni akkor mikor már a gyökereit elviszi a gyomírtó és gyakorlatilak két újjal erőlködés nélkül kijön .volt ,hogy kellet ,de a STOMP jobb ne hagyjátok magatok rábeszélni mikor azt modja az eladó a pendigan ugyanaz mert NEM IGAZ a Stomp hatékonyabb (gyakorlati tapasztalat ) .
Nem nyúltál mellé. Biztosan jó lesz és fogod szeretni. Mint írtam, kicsit más mint a régi motorok. Már 3 szezont nyomtam le vele. Időbe telt míg megszoktam. Már szeretem.
Nekem a póton 4.00x8-as van azt 2,5 BAR-ra,a terra 5.00x12-es gumija pedig 2 BAR-ra van fújvanem is kemény de nem fordul meg rajta a külső.Nekem ezek váltak be.
Én nem értek igazán hozzá: nem úgy pörög, mint a régi Briggsek, vagy akér a kétüteműek egy gázfröccs hatására. Valami spéci regulátora van. Kb a gázkar fél állásától hallhatóan nem nő tovább a fordulat. Akár üresen, akár terhelés alatt. Ezzel az állással egy jó "nyugdíjas" tempót tart, ha tökig nyomom a földe és akkor sem ránt el, ha kiemelem a földből. De nem esik szét a motor akkor sem, ha közben behúzom a kuplungot és agázkart nem tolom alapjáratra. Ehhez képest az RK-02 egy kapkodó idegbolond. A Hondát nem ismerem, nem volt még vele dolgom. Szerintem a ezzel motorral sincs baj, terhelés alatt maj kiderül az igazság.