Keresés

Részletes keresés

gergerg Creative Commons License 2012.11.16 0 0 14986

Vagyis egy ilyen motorhoz:

 

Előzmény: gergerg (14985)
gergerg Creative Commons License 2012.11.16 0 0 14985

Sziasztok! Létezik olyan hatómű ami váltós és kf helyett felszerelhető?

Mary bx Creative Commons License 2012.11.16 0 0 14984

Volt 3 kerekű motoros triciklim,az is borulékony volt ha kis ívben akartam kanyarodni.A gyári kistrakimmal pótkocsival ha kis ívbe kell fordulni,akkor leszállok és oldalról rátartva kanyaradok vele.Egyszerű fizika,keskeny a rotációs trakinak a nyomtáva,és önsúlya.Ha a vonótengely elfordulását korlátozod,megeshet rossz úton kitámaszt,és valamelyik kerék ha nagy a gödör levegőbe fog lógni.

Előzmény: Crusnik (14983)
Crusnik Creative Commons License 2012.11.15 0 0 14983

nem tudom akkor inkább a kereket raknám a futón előrébb hogy ne legyen orr-nehéz... de szerintem akkor is magára rántaná.. itt szerintem az lesz a megoldás hogy csökkentem a futo vonofejének oldalra dőlés szögét.. így nem fogja tudni magára rántani

Előzmény: Luximen (14982)
Luximen Creative Commons License 2012.11.15 0 0 14982

Szia.

 

Igen,ez van nálam is.Keskeny a nyomtáv!!!

Előzmény: Crusnik (14980)
zsolttibor463 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 14981

Üdv.Szerintem simán elviszi,én motorom is gcv 160-as és felezővel simán viszi pár oldallal visszább videot is töltöttem fel a szántásrol.Nézz visszább.

Előzmény: Honda GCV 160 (14973)
Crusnik Creative Commons License 2012.11.15 0 0 14980

Nekem csak akkor akar hanyat vágódni ha szűk kanyarba akarok fordulni.. olyankor fogja a vonorúd a gépet és nyomja lfelé ezzel borítja magára kb olyan pozitcióba mint itt is láthatod:
http://indafoto.hu/crusnik/image/17298523-9393b922/user
Cak itt a gépnioncs a vonófejen...

Előzmény: Luximen (14978)
Z. Lackó Creative Commons License 2012.11.15 0 0 14979

Valószinű ez lessz a megoldás egyenlőre ,de azért nézelődöm a neten hátha találok egy bontásból származó hajtóművet óccsó pénzért a gépemre !

Köszke a választ !

Előzmény: szece77 (14963)
Luximen Creative Commons License 2012.11.15 0 0 14978

Szia!

 

Szerintem nem ez lehet a baj,mert az enyém teljesen körbefordúl.

 

Viszont ha kicsit gyorsabban megyek és nagyobb ívben akarok fordúlni akkor az enyém is borulni akar.Szerintem a keréktáv növelése jól jönne.

Előzmény: Crusnik (14975)
biji Creative Commons License 2012.11.15 0 0 14977

Milyen jó út van arra felétek!

Előzmény: LeO78 (14976)
LeO78 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 14976

 

Rrrrrednáááá! :o)

Crusnik Creative Commons License 2012.11.15 0 0 14975

Szóvalk akkor az a bibi hogy túl nagy szögben tud dölni?? a képen a max dőlésszöge látható szerintem a dőlés 10-ed része is eléglenne.Am a hátulján látható a rögzítőcsavar most az az ütközője..az szabályozza de akkor annyi hogy heggesztek alá két ütközőt kb1 cm-re a csavarok alá...

Előzmény: cudar08 (14974)
cudar08 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14974
Szia!!
A pótkocsi rúdján, kéne egy ütközőt szerkeszteni hogy ne tud jön az a csapos rész teljesen körbe fordulni...vagy ki fúród azt a perselyt amiben fordul a csap, és beleteszel egy csavard, de a. A külső perselyt a kívánt dőlésszög érdekében oválisrá alakítód, vagy laposvasakkal csinálsz valami ütközőt a rúd aljára.... Remélem érthető... :)))
Előzmény: Crusnik (14969)
Honda GCV 160 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14973

Jó estét! Van egy Honda GCV 160 kapálógépem, Marci 55 hajtóművel. A kérdésem az lenne , hogy sebességfelezővel a gyári ekét elviszi? Van hozzá Robi 250T gyári kerék súlyokkal, van eredeti járókerék szabadonfutós, és van körmöskerék is. A lényeg hogy elviszi-e az ekét felezővel, megfelelő kerékkel és megfelelő súlyokkal? Válaszokat köszönöm!

Moco94 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14972

Valaki tudna feltenni videót a szántásától vidó ??? Ha lehet Terra t20-ról ??

 

 

lada2105 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14971

Üdv tiszetelt fórumozók, elakadtam a hótoló gyártásában :(  sehol sem találok 20 as gumi csíkot az aljára, ha valakinek esetleg lenne egy 90 cm hosszú 5 cm magas,  es 2 cm (1,5cm) vastag gumícsík kérem írjon

kicsikocs Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14970

Nézd meg eztBriggs üzemanyagtank eladó(fűnyíró)Termékkód: 1664544635 Ör9go- aukcó-kert mezőgazdaság- kerti gépek-alkatrész

Előzmény: kalács10 (14960)
Crusnik Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14969

feltöltöttem a képeket raktam fel a gépről is képet sajna a szelep szakadás miatt mankón van :( én nekem az a gyanúm hogy a futó orr nehéz vagy pedig az hogy túl nagy a dőlés szoge...
http://indafoto.hu/crusnik/image/17298527-e77e9416/user

Előzmény: cudar08 (14965)
Crusnik Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14968

raktam még hozzá 2 képet is még de mire a szöget le fényképeztem volna le merült a gép de egy óra és rakok fel róla képet is...

Előzmény: Crusnik (14967)
Crusnik Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14967

Szia most csak ez a 2 képem van róla de amint feltölt a fényképezőgép csinálok még
http://indafoto.hu/crusnik/image/17298363-d58de874/user

Előzmény: cudar08 (14965)
fahej11 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14966

@robi151 éltető: várom a képeket a fahejaskalacskukacyahoo.co.ukímélcímre. Köszi!

Előzmény: robi151 éltető (14876)
cudar08 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14965
Szia!!!
Tudnál mutatni képet, a csatlakozásról...?
Előzmény: Crusnik (14964)
Crusnik Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14964

Van egy olyan problémám hogy mikor fordulok a gépel akkor a futo magára akarja rántani a gépet .. szabályosan hanyat dől... szerintetek mi lehet a baj?? kb 45 fokot fordúl a vonofej a tengelye körül.. Talán ez lenne a gond??

szece77 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14963

Szia!

Nekem is röpsúlyos kapám van, és az enyémnél is ez állandó probléma jelenség. Meg lehet szokni, én a célterületen indítom be, így nem baj, ha belekapkod a földbe, majd megbillentem egy kicsit, hogy max a már fellazított földte kevergesse, amíg egy kicsit melegszik, aztán használom. Ha már meleg a motor, akkor, ha nagyon akarom, be tudom állítani a gázt, hogy alapjáraton menjen, de nem szoktam. Ha nem kell, akkor leállítom, ha kell, akkor meg úgyis kell. A többi már csak gyakorlás és megszokás kérdése, én totál elvagyok "kuplung nélkül".

Biztosan át lehet alakítani, de szerintem nem éri meg, és csak kapáláshoz felesleges is.

Előzmény: Z. Lackó (14945)
Kukuma Creative Commons License 2012.11.14 0 0 14962

kalács10 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 14961

jóóóóóó kis gépezet szomszédban van ijen erős gépek!

Előzmény: Törölt nick (14955)
kalács10 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 14960

hát ezaz hogy engedi a benzint a tank meg a krbi között meghúzott csavarral pont a membrán résznél ezértis gondoltam hogy ez a hiba oka hogy max gázon befullad a földbe a benzin levegő csavart aszt már belőttem rajta indul egy húzásra alapjárat szépen jár de mikor beengedem a főldbe max gázol leáll ebből gondoltam hogy a tank elvan deformálódva lehet ijen? lehet látni a membránt is mikor kézzel mozgatom a pillangószelepet hogy húzódik a szélénél a membrán és ott endegi a benyát is lehet a tankal kezdeni valamit?vagy másik tankot vegyek?

Előzmény: lacy63 (14957)
jano1987 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 14959

Sziasztok srácok!! egy kis segitséget szeretnék kérni! Ha valaki lenne aki már használt pioneer kukorica vetőmagot az léci szoljon rola pár szot! Én dekalb 440 használtam azt szeretném pioneer stira magra cserélni a decalb 82q tudott idén szerintetek megéri cserélni előre is köszönöm!!

czimbi Creative Commons License 2012.11.13 0 0 14958

Más is szereti a kispóton a kényelmet, gratula a fejlesztéshez! Akkor legalább nem vagyok egyedül ;-)

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (14955)
lacy63 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 14957

Akkor ott folyna a benzin.

Ha a csavarok meg vannak húzva, és nem folyik a benzin, ott nincs hézag.

Be kell állítani az alapjáratot, mert maxigázon valszeg nem kap elég benzint: vedd le a kuplungot a motorról, tedd a motrot a helyére. Melegítsd fel kb üzemi hőmérsékletre. Állítsd le a motort. Töltsd a tankot félig. A tank elején levő csavart tekerd ütközésig, majd 2,5 3 fordulatot ki. Indítsd be. maxigázon tekerd a csavart kifelé, míg a motor egyenetlenül nem kezd járni. utána tekerd befelé lassan, míg újra nem kezd el kapkodni. jegyezd meg mennyit tekertél be. Most a felét + negyed fordulatnyit tekerj ki. Itt lesz kb az alapjáratod. További finomítás a regulátorrugónál levő csavarral.

 

Esetleg, még a karburátort ha laveszed, az alján van két búvárcső. ezek szűrője szokott még eltömődni. Valamennyit átereszt, de amikor sok kellene, akkor nincs elég. Ezeket megtisztítottad?

Előzmény: kalács10 (14954)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!