Volt 3 kerekű motoros triciklim,az is borulékony volt ha kis ívben akartam kanyarodni.A gyári kistrakimmal pótkocsival ha kis ívbe kell fordulni,akkor leszállok és oldalról rátartva kanyaradok vele.Egyszerű fizika,keskeny a rotációs trakinak a nyomtáva,és önsúlya.Ha a vonótengely elfordulását korlátozod,megeshet rossz úton kitámaszt,és valamelyik kerék ha nagy a gödör levegőbe fog lógni.
nem tudom akkor inkább a kereket raknám a futón előrébb hogy ne legyen orr-nehéz... de szerintem akkor is magára rántaná.. itt szerintem az lesz a megoldás hogy csökkentem a futo vonofejének oldalra dőlés szögét.. így nem fogja tudni magára rántani
Üdv.Szerintem simán elviszi,én motorom is gcv 160-as és felezővel simán viszi pár oldallal visszább videot is töltöttem fel a szántásrol.Nézz visszább.
Nekem csak akkor akar hanyat vágódni ha szűk kanyarba akarok fordulni.. olyankor fogja a vonorúd a gépet és nyomja lfelé ezzel borítja magára kb olyan pozitcióba mint itt is láthatod: http://indafoto.hu/crusnik/image/17298523-9393b922/user Cak itt a gépnioncs a vonófejen...
Szóvalk akkor az a bibi hogy túl nagy szögben tud dölni?? a képen a max dőlésszöge látható szerintem a dőlés 10-ed része is eléglenne.Am a hátulján látható a rögzítőcsavar most az az ütközője..az szabályozza de akkor annyi hogy heggesztek alá két ütközőt kb1 cm-re a csavarok alá...
Szia!!
A pótkocsi rúdján, kéne egy ütközőt szerkeszteni hogy ne tud jön az a csapos rész teljesen körbe fordulni...vagy ki fúród azt a perselyt amiben fordul a csap, és beleteszel egy csavard, de a. A külső perselyt a kívánt dőlésszög érdekében oválisrá alakítód, vagy laposvasakkal csinálsz valami ütközőt a rúd aljára.... Remélem érthető... :)))
Jó estét! Van egy Honda GCV 160 kapálógépem, Marci 55 hajtóművel. A kérdésem az lenne , hogy sebességfelezővel a gyári ekét elviszi? Van hozzá Robi 250T gyári kerék súlyokkal, van eredeti járókerék szabadonfutós, és van körmöskerék is. A lényeg hogy elviszi-e az ekét felezővel, megfelelő kerékkel és megfelelő súlyokkal? Válaszokat köszönöm!
Üdv tiszetelt fórumozók, elakadtam a hótoló gyártásában :( sehol sem találok 20 as gumi csíkot az aljára, ha valakinek esetleg lenne egy 90 cm hosszú 5 cm magas, es 2 cm (1,5cm) vastag gumícsík kérem írjon
feltöltöttem a képeket raktam fel a gépről is képet sajna a szelep szakadás miatt mankón van :( én nekem az a gyanúm hogy a futó orr nehéz vagy pedig az hogy túl nagy a dőlés szoge... http://indafoto.hu/crusnik/image/17298527-e77e9416/user
Van egy olyan problémám hogy mikor fordulok a gépel akkor a futo magára akarja rántani a gépet .. szabályosan hanyat dől... szerintetek mi lehet a baj?? kb 45 fokot fordúl a vonofej a tengelye körül.. Talán ez lenne a gond??
Nekem is röpsúlyos kapám van, és az enyémnél is ez állandó probléma jelenség. Meg lehet szokni, én a célterületen indítom be, így nem baj, ha belekapkod a földbe, majd megbillentem egy kicsit, hogy max a már fellazított földte kevergesse, amíg egy kicsit melegszik, aztán használom. Ha már meleg a motor, akkor, ha nagyon akarom, be tudom állítani a gázt, hogy alapjáraton menjen, de nem szoktam. Ha nem kell, akkor leállítom, ha kell, akkor meg úgyis kell. A többi már csak gyakorlás és megszokás kérdése, én totál elvagyok "kuplung nélkül".
Biztosan át lehet alakítani, de szerintem nem éri meg, és csak kapáláshoz felesleges is.
hát ezaz hogy engedi a benzint a tank meg a krbi között meghúzott csavarral pont a membrán résznél ezértis gondoltam hogy ez a hiba oka hogy max gázon befullad a földbe a benzin levegő csavart aszt már belőttem rajta indul egy húzásra alapjárat szépen jár de mikor beengedem a főldbe max gázol leáll ebből gondoltam hogy a tank elvan deformálódva lehet ijen? lehet látni a membránt is mikor kézzel mozgatom a pillangószelepet hogy húzódik a szélénél a membrán és ott endegi a benyát is lehet a tankal kezdeni valamit?vagy másik tankot vegyek?
Sziasztok srácok!! egy kis segitséget szeretnék kérni! Ha valaki lenne aki már használt pioneer kukorica vetőmagot az léci szoljon rola pár szot! Én dekalb 440 használtam azt szeretném pioneer stira magra cserélni a decalb 82q tudott idén szerintetek megéri cserélni előre is köszönöm!!
Ha a csavarok meg vannak húzva, és nem folyik a benzin, ott nincs hézag.
Be kell állítani az alapjáratot, mert maxigázon valszeg nem kap elég benzint: vedd le a kuplungot a motorról, tedd a motrot a helyére. Melegítsd fel kb üzemi hőmérsékletre. Állítsd le a motort. Töltsd a tankot félig. A tank elején levő csavart tekerd ütközésig, majd 2,5 3 fordulatot ki. Indítsd be. maxigázon tekerd a csavart kifelé, míg a motor egyenetlenül nem kezd járni. utána tekerd befelé lassan, míg újra nem kezd el kapkodni. jegyezd meg mennyit tekertél be. Most a felét + negyed fordulatnyit tekerj ki. Itt lesz kb az alapjáratod. További finomítás a regulátorrugónál levő csavarral.
Esetleg, még a karburátort ha laveszed, az alján van két búvárcső. ezek szűrője szokott még eltömődni. Valamennyit átereszt, de amikor sok kellene, akkor nincs elég. Ezeket megtisztítottad?