Sziasztok,szerintem ez a robi 56 még a 90 évek elejéből való lehet,2 évig állt azután került hozzám,eléggé bebúrkolt a motor és a karbi is, de átnézem a rendszert a tanktól kezdve.Műanyag a benzincsapja,érezhettően valami gumis tömítővel van a tankban rögzítve, mert elfordul.
Hatuduk segiteni a benzintankbqa van egy szűrű ami lehet hogy elkoszolódott.Abenzinszt mikor efölött van működi mikor ezt a trutyis rész eléri nemkap anyaot.
Ilyen motorral mint amilyen neked is van még nem találkoztam, de szerintem pucold ki az üzemanyagellátó rendszert. Gondolom nem valami komoly baja van csak akinek még nem volt ilyen gondja nem tudja, hogy mit csináljon ilyenkor.
Üdv,a kis robi 56-osommal ma kapáltam, csak tele tankkal akar menni,féltanknál elfogy az erő belőle,nekem ez új gép nem ismerem,gondolom részleges dugulás lehet.van két beállítócsavar a karbin,az egyikre nem is reagál ha állítom.Valakinek tippje?
Nincs hézagolás nem esik szét csak egy feltétel a váltókarnál van egy golyó+rugó kikell csavarni csak az összerakásnál a váltó tengely jó helyen legyen a kapcsolókerékre
Az lenne még a kérdésem, hogy amikor veszem le a felső szekrényt,onnan nem tud kiesni semmi, úgyértem hogy pl.:hézagolás vagy fogaskerék,attól félek hogy valami szétugrik és lehet hézagolgatni,de csak csapágyat akarok cserélni?
Elnézést az OFF-ért, de leírom, ha valakit érdekel.
Eladó egy Terra 5,5 LE-s 2 ütemű kisgép gyári pótkocsijával. (2 sebesség előre, 1 hátra). Az okosabbak biztos tudják, hogy ez melyik hajtómű... :-((
A gépről:
Tavaly vettem, a hajtóműben minden ki lett cserélve gyárira. (csapágyak (SKF), szimeringek, fogaskerekek, szóval minden. A motorjához nem kellett nyúlni, mert az hibátlan.
A pótkocsiról:
A pótkocsija gyári TERRA pótkocsi. Ki volt rohadva az alja, 2 mm-es acéllemezt hajtottam bele, s ki lett cserélve. A gyári kerekek helyett Trabant kerekek és fékek van alatta.
Hirtelen ennyi.
Bővebb infót csak e-mailen (hiti@freemail.hu), mert külföldön vagyok.
Eladás oka: mivel külföldön vagyok, kihasználatlan sajnos. Sajnálom. A napokban átküldtem a szerelőmet, hogy a gépeimet indítgassa már be, s járassa egy kicsit. A TERRA is mint mindegyik (kivétel a Honda motoros kapálógépem (1 éves a motor rajta.. :-((( )1. rántásra indult. :-)))) június 19-e óta nem volt beindítva, s nyitott fészerben áll.
Szóval csak komoly érdeklődő írjon, ha valakit érdekel.
A tegépeden a regulátor hogynézki,ilyen mit az enyémen?Még annyi abéjegzőmFémipari KIsszövetkezetSzabadszentkirály van és 1990-03-020gyártották.Köszönöm a segitő szándékot.
Terra T-20 előtéttengely csapágyát fölfelé ki lehet venni vagy le kell venni a felső szekrényt és úgy lehet csapágyat cserélni?(még nem szedtem szét) Esetleg robbantott ábrát tudna valaki küldeni?
A gép maga ugyan az mint amit Cegléden hirdetnrk az Expresszen KF-04 az elejen gyárilag a regulátor csuszkát műkötető bovden rögzitő a bukolaton kívül van gyárilag.
A motor igynézki ,dea gépkönyve szerint KF-04-es aközdarabon is eza felirat van.A gépen változtatás nem történt sem összeépités igy került első tulajtól vettem.
Azzal az orvosolandó kéréssel fordulok hozzád,hatudsz légyszves segits.
A tulajdonomba került egy KF-04 rotációs kapa melyet1990-ben adtak ki Brigs and Straton motorral.A betegsége hogy a fordula nem változik a gáz elvételkor.A gép elején a burkolaton kivüli rugó a csuszkát működteti a burkolat att is van egy rugó de az teljesen laza a drótrudazt ba van akasz azalapjárat szabályzóját semmi nemhuzza nki az állitó csavarnak. szrintem ez arugó nemjó helyen van, de nemtalállom hova kellene akasztani mert igy természetes nemlehet alapjáratot állitani.
kerlek segits meggyógyitani a beteget válaszod alapján.