Azzal az orvosolandó kéréssel fordulok hozzád,hatudsz légyszves segits.
A tulajdonomba került egy KF-04 rotációs kapa melyet1990-ben adtak ki Brigs and Straton motorral.A betegsége hogy a fordula nem változik a gáz elvételkor.A gép elején a burkolaton kivüli rugó a csuszkát működteti a burkolat att is van egy rugó de az teljesen laza a drótrudazt ba van akasz azalapjárat szabályzóját semmi nemhuzza nki az állitó csavarnak. szrintem ez arugó nemjó helyen van, de nemtalállom hova kellene akasztani mert igy természetes nemlehet alapjáratot állitani.
kerlek segits meggyógyitani a beteget válaszod alapján.
Ez is érdekelne csak szerintem túl drága ahhoz képest hogy csak egy eke van hozzá , ráadásul láttam már ennyi pénzért teljes felszereléssek is terrát .
Jól jött a terrásoknak szóló segítség. Szétszedtem darabokra a motort. Használtan vettem, és kiváncsi voltam mi an belül. Meg alapjáratom sem volt az igazi. Szóval darabokban van. Éppen azon agyalok, hogy van-e értelme felfuratni a hengerfejet. Durván a henger teteje és alja között 4 tized mm, a hengerfej, és a dugattyú között 3-4 tized mm van. Szerintetek furassam fel? Értelemszerűen csapágy, szimering, tömítések cserélve lesznek. Van értrelme megszakítót, kondenzátort cserélni benne, vagy hagyjam a fenébe?! A kuplungvilla el lehetett törve, mert amit találtam benne az hegesztve volt. No ez nem teteszett, mert közelebb került a kuplungcsészéhez, és helyenként összeértek olyan helyen is ahol nem kellett volna.
Valaki kérdezte rajtam kívül, hogy kuplungvilla hogyan jön le. Nem menetes, csak kúpos. Csavarlazító, kocogtatatás, nomeg egy satu, amibe a túloldali ventillátort befogtam, a kuplungvillla villái közé egy tömör fémrúd, és kalapáccsal megütöttem oldalról. így hirtelen megindult, és le is esett.
Sziasztok olyan Honda F-400-as tulajdonost keresek aki már ekézet a gépével.Álitólag birja a kicsike de nekem egyesbe körmös kerékkel inkább kapál mint megy,szerintem tul sokat pörög a kerék.?.?.?Tanács???
Segítséget kérnék az alábbiahoz: KF-04 rotációs kapa regulátorát hogy állítsam be, illetve a 2 rugó hol helyezkedik el. A fordulat nem esik vissza jelenleg. Előre is kösz a segítséget.
Tanácsok kérnék tölletek , adva van egy KF-04 régi nagykumplungos lehajtás , nem tudom miképen kellene kicserélni a függöleges csigatengely felső csapágyát . Ami még probléma az a alsó kapatengelynél lévő simering cserélye . A simeringet tépjem ki belőle van vagy van erre valami finom módszer ?
Hát én szántásra , rotálásra , kocsizásra , boronálásra akarnám használni . Meg kaptam pár olyan ajánlatot idősebbektől , hogy nekik már nem kell a kert és odaadnák nekem hogy termeljek benne , de ezek javarészt bekerített kisebb területek ahol még a japán traktorok is nehezen mozognának vagy nem is tudnak (gyümölcsfák miatt) . Ezért gondoltam a terrára .
De mivel 2 sebességfokozat van előre akkpr gondolom 1-esbe szántasz , 2-esbe rotálsz ??
És kb maximálisan milyen mély a barázda a szántásnál ???
Én úgy tudom, ezeket a T20-as váltókat csak 2+1-es sebeségfokozattal gyártották/gyártják.
Én csak a terráról tudok nyilatkozni, nekem olyan van.
Praktikus, sokoldalú kertitraktor. Olyannak való, aki közepes méretű kertjében minden műveletet el akar vele látni. További adaptereket lehet hozzá kapni, alkatrész ellátottsága jó, hiszen még most is gyártják. Hátránya hogy kisé robosztus gép, szűk helyeken nehéz vele forgolódni. A szántásnál kb 250 kilót nyom, és nem ücsörgős, hanem sétálós kistraki.
Szia nekem a robi hajtóműben alul 3203,felül 6003 2RS,simán porvédő nélkül az alsó,a felső mivel 2RS jelzésű műanyag porvédős de az alsó porvédőjét leVettem hogy ha felhord egy kis olajat a tengely akkor kenje.
Nem erre hanem ami a lehajtásban van. Ami fogja a függőleges tengelyt amin a kuplung van. A felsőrésznél amit fotóztál a nyomcsapágy alatt sokot bejutni a por ill kosz és ez megeszi a csapágyat. Én már cseréltem benne vagy hármat de már inkább nem is használom csak a helyet foglalja a garázsban.