A csavart tekerd ütközésig, majd ki 2-2,5 fordulat. Féltanknyi benzinnel indítsd el. Hagyd felmelegedni. Maxigáznál tekerd befelé a csavart, míg nem kapkod, fulladozik a motor. Utána tekerd kifelé, míg nem kapkod, vagy fulladozik a motor. A két állás között kell tekergetni be-ki addig, míg a legtisztábban, legszebben, a legnagyobb fordulaton jár a motor. A regulátor ott mozog a legkevesebbet. Ott a csavarnak a helye. Utána gáz alapjáratba és az aljárati csavarral (másik csavar) be lehet állítani az alapjáratot.
Az nagyon jó lenne ha valaki meg mondaná mi az alaphelyzetét a csavarnak.Vagy ha valakinek lenne egy ilyen Briggs-e s elárulná hogy nála hogy áll a levegőállító csavar.Nagyon megköszönném.
Szia.Annyira nem vészes az a gyertya.Legelőször nyissál rajta 1/8 fordulatot, hogy egy kicsit több levegőt kapjon.
Melegítsd be a motort,nézd meg hány huzásra tudod beindítani, úgy nyissál rajta 1/8 fordulatot, meglátod könnyebben beindul-e.Ha könnyebben indul akkor megint tekersz ki 1/8 fordulatot és így tovább.Azért jegyezd meg, hogy hol állt a csavar.
Azt nem tudom megmondani, hogy ha teljesen betekered a csavart, mennyit kell kitekerni.Valaki lehet, hogy tudja itt.
Sikerült bővíteni a gépparkot vettem egy futót a kapa után és felújítottam.Erről láthattok képeket!Még a vonórész most lesz készen a héten mert újat kap a gyári ami a futón volt nem igazán passzol hozzá ha kész lesz rakok fel arról is képet.üdv.
Na tényleg nem őz barna.Amúgy most kaptam s nekem a Briggs most még új.Ha teljesen betekerem/jobbra/menyit tekerjek vissza?Már mint a karbin a levegő állítócsavart.
Husqvarnat vettem én is, nagyon megvagyok vele elégedve. Van némi tapasztalatom, volt már robi 51, robi 250T record 3 sebesség előre 1 hátra, robi 151, és legutóbb MTD Charlie KA 4.0- ás. A husqvarna arra való amire kitalálták - rotálásra. Kötött talajom van simán lemegy mélyre. Tud úgy rotálni mint a sebváltós robi és nem kell vele birkózni. A nagy robit azért nem szerettem mert iszonyúan meg kellett vele küzdeni szántott rotált, töltögetett, kultivátor, kocsit húzott de mindez kemény munkával történt.
Fogyasztása jó? Nem eszik többet mint szokott?Próbálj állítani a levegőcsavaron.De, ha nincs hozzá türelmed, vagy "vénád"akkor inkább keress egy szakit, akiben megbízol.
Üdv.Nekem van egyy 4 ütemű viking teleszkópos ágvágóm.Ugyan ez volt a baja.Számtalanszor kipucoltan a karbit,és akkor sem volt jó.Végül elvittem szerelöhöz,kicserélte a benzincsövet,azóta jó.állítólag lukas volt,nondjuk én nem vettem észre.Sz tem 1 próbát megér.
Ha csak úgy tudom beindítani a 4HP-s Briggs motoros kapát,hogy adok a gyertya alá egy kis benzint, akkor mi lehet a baja???Vadi új a gyertya meg "állítólag" /mert szerelőnél volt,de soha többet nem viszem szerelőhöz/ a membrán lap is ki lett cserélve.Ha így "fröccsel" sikerül beindítani akkor megy egy tank erejéig.
Nekem is hasonló van. Az enyém gyári motorja is be adta a kulcsot, és rátettem egy Robi 151-es motort. Van benne erő rendesen, és rotálni is lehet vele.
Üdv.Kinézetre ugyan ez a gépünk van a cégnél,csak annyi külümbséggel,hogy nekünk hómaró van rajta roták helyett.Hát azt kell hogy mondjam igaz csak 1 szer használtam,de nagyon gyenge, ez csak 1 vélemény,de ha a havat nem bírja,akkor sz tem a földet sem.
Üdv.Hát én árakon még nem gondolkodtam,most lenne eggy 40 ért mwg beszámolná az enyémet.azon erősen gondolkodom,ma voltam anyáméknál ott van az 1 ik mókusnak 1 mtd gépe 4 éve van meg neki azt mondja megvan vele elégedve.Veszek 1 et kipróbálom,ha bírja-bírja ha nem akkor megy a levesbe. :)
Igen emlékszem. Biztosan nem rossz, csak használtban ennyiért sokkal jobb és több dologra használhatót lehet venni.
Én 180-ért vettem a Kubotát, póttal. Egy ilyen kaliberű Honda újonnan, 608 ezer Ft, pót nélkül. Ma feltettem a nyolc kapatagot, amik 38cm átmérőjűek. Betettem kettesbe, hosszúba, úgy kapál, hogy meg se kottyan neki. Gondoltam a hármas fokozatra, de olyan gyors lenne, hogy szétdobálná a földet mindenfelé. Így is gyorsabb, mint a kis csigahajtású gépek.
Szóval én csak arra céloztam, hogy egy jobb állapotú, komolyabb használt, mint ez ennyiért.
Persze, biztosan jobb, mint a csigahajtásosak, főleg ha olajos a hajtómű. Viszont, ha már van hátramenet, lehetne kettes is.
én két éve vettem a teszkóban MTD Charlie KA Thorx 35-os kapát,hirtelen felindulásbol,tavalyelott használtam,tavaly 1x sem,idén viszon rotáltam vele párszor.1 év kihagyás után kb. 5. rántásra begyulladt,igaz még újnak mondható.Mégegyszer nem vennék ilyen kapát,mert gyenge,de kapálásra megfelel.Eladni nem fogom,mert olyan árat kínáltak érte,ami még viccnek is rossz.
Szerintem ennyiért kapsz Honda f400-at, póttal, mindennel. Na az komolyabb gép, mint ez a lemezből nyomott. A motorja biztosan jó, de a hajtómű az nem tűnik annak. Igaz, rotálni jó, de arra meg van olcsóbb.