Keresés

Részletes keresés

Furak Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13295

Szerintem ha jómisőségű olajat ösztesz bele akkor elég minden tavasszal.

Mi minden tavasszal cserélünk eddig semiféle kárunk nem származott.

Előzmény: lada2105 (13293)
Luximen Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13294

A 13262-es Hsz-ben az én futóm kapcsolása van.Egy illesztet tengaly fut a házban.Hátúl a csavar egy válon fakszik fel így nem tud megszorúlni.A ház tetején zsírzógomb látható.

Masszív szerkezet pl. ma trágyát szállítottam vele.

Előzmény: a8d2 (13287)
lada2105 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13293

Ki tudja nekem megmondani h milyen időközönként érdemes a rotációs kapámba olajat csrélni,egy éve volt  elég sokad dolgozok vele de  szép tiszta szine van még az oilnak :)

a8d2 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13292

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: méray (13288)
biji Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13291

Robi 55 gyertyahézag: 0,6mm.

Előzmény: kokas 1.1 (13289)
cudar08 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13290

Hello!!

 

0:33-as a gyertya hézag??? Az meg micsoda????  Szerintem inkább 0,4 mm.

Előzmény: kokas 1.1 (13289)
kokas 1.1 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13289

Üdv.Én 1 éve vettem az én robi 55-ösömet,és ugyan ez volt a baja,szerintem túl sok anyagot kap,és nézd meg a gyertyán a hézegot,mert arra nagyon alergiás,0:33 a megfelelő hézag.Ja és 1 jó tanács.A hajtásházban nézd neg az olajszintet,mert ha kevés van benne hamar megzabálja a fogaskerekeket.Én az olajat lecseréltem zsírra.Jól megzsíroztam az egészet,és legalább 1 darabig levan róla a gond.És akaárki akárnit is beszál róla én 100% ig megvagyok vele elégedve.én pl: fahordásra használom,3 mázsát még lazán elvisz,csak vigyázni kell rá.Jó szerelgetést.

Előzmény: kerekdomb (13269)
méray Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13288

Pl. a 13262. hsz- nél van egy kép. Szentkirályinál is ugyanez a felfogatás!

 

 

Előzmény: a8d2 (13287)
a8d2 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13287

Sziasztok. Tudtok segíteni remélem; szentkirályi utánfutó csatlakozási módja érdekelne. Főként, hogy min tud fordulni az egész rendszer és milyen irányokba. Akinek van, néhány fotó nagyot segítene a projektemen:)

Előre is köszi.

Luximen Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13286

A kép lemaradt .

 

Luximen Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13285

Nem is rossz.Bár nem vagyok valami nagy szerelőmester de a simsont már szereltem egy párszor kényszerből.

Egyszer elszált a simom váltója/sb 51/a szerelő 7500 ft-ért csinálta meg és 2 napot bírt.

ez az alkatrész tört el.A barma meg megheftelte mert nem lehetett kapni.

Szétszedtem,rendeltem ujabb 3200 ft és 2 nap múlva már én raktam őssze.Azóta is megy,illetve menne mert most a gyujtással bajlódom.

Na még van időm átrágni ezt a témát adig  is köszi.

Ha akarja az ember sokmindent megtanúl.Egyébként forgácsoló lennék de már vagy 10-12 éve nem voltam gép közelében.

cudar08 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13284

Hát igen azzal kell dolgozni ami van. Az  a RK-05 Baz váltós gép?? Van rajta hátra menet??

Mert ha nincs akkor van egy megoldás a simson blokk átalakításara, egy cikk amiben hátramenetet építenek a simo váltójába!!

 

http://ezermester.hu/cikk-882/Valtomu_munkagephez___Barkacsoljunk_traktort

Előzmény: Luximen (13283)
Luximen Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13283

Én is így gondoltam.Egy kingelit tömítéssel és egy lemezzel bezárom a henger helyét.A simson blokkom adott így ezzel kell gondolkodnom.A motort egy állványra a blokk fölé tenném.

Ez még hosszú terv,valószínű téli munka lesz,most megyek 2 hétre vidékre + még lesz 2 hét.

Lassan meg kezdődik a szénázási szezon és apósnak segíteni kell.Szabadidő nuku.

Addig infógyűjtés.

Előzmény: cudar08 (13281)
cudar08 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13282

elirtam Pannonia :)

Előzmény: cudar08 (13281)
cudar08 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13281

Szia!! 

 

Minden további nélkül müködne!! Én is gondolkodtam ilyen megoldáson. A te helyedben inkább egy Panonnia blokkot választanék, az kicsit masszivabb meg a kuplungja is erősebb.

Nem nagy valami, csak a főtengelyről kell leszerelni a hajtókart, meg be lemezelni a henger helyét és kész. Sok sikert hozzá!!! :)

 

Előzmény: Luximen (13274)
traktorbi Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13280

Tudod vizuális típuus vagyok és látnom kéne , h véleményt tudjak alkotni .

Előzmény: Luximen (13274)
Pite40 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13279

Még egy kérdésem lenne:ha betekerem tővig a karbiban talélható állitócsavart menyire kell kitekerni?Mert szerintem ezt is elállitóta a "szerelő" soha többé nem viszem "szerelőhöz"

Előzmény: Pite40 (13276)
biji Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13278

Még egy jó tanács: benzinszűrő legyen a gépen.Az enyém háza elrepedt, majd kidobtam belőle.Minden évben munka közben eldugult a porlasztó, tisztítanom kellett. Vettem bele ,azóta nincs ilyen gondom.

A 22 év alatt a gyujtással nem volt gond. Kb 2X felakadt az úszó, így nyitva maradt a tűszelep.Más műszaki gond nem akadt.

 

jani

Előzmény: kerekdomb (13269)
biji Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13277

Szia!

 

Laikusként gyertya cserével kezdeném, majd porlasztó tisztítás.Mivel most vetted a gépet, nézd meg, hogy a levegő szűrőben van-e olaj és ha van tiszta-e.

Előzmény: kerekdomb (13269)
Pite40 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13276

Na igen,nem olyan rég lett kicserélve állitolag/szerelő szerint/ a "membrán lemez" a tank s a karbiközött ami van. A levegőszűrőt átfujtam kompreszorral tehát tiszta ki probáltam szájjal belefujtam s kőnyedén ment. A gyertya vadi új meg az olaj is most lett kicserélve eredeti 30w briggs olajra.

Előzmény: Flanell (13273)
kosi 73 Creative Commons License 2012.05.26 0 0 13275

Sajnos a motorokhoz nem sokat értek, én a vasas szakmákban vagyok járatos.

de már mintha hallottam volna ilyesmiről, de ezeknél a  motoroknál is bevetnének ilyen megoldást???

Mindegy, mert ha van is, ha nincs, akkor is nagyon pöpecül indúl. Nekem még ez az első idényem, de mint írtam eddíg nem bántam meg, hogy ezt a típust választottam. Az első rotálást én is a lemezzel "simítattam el, azután már nem a kinézet számít, hanem a gaz írtása, azt meg jobban látom már a sorok között a lemez nélkül.

Előzmény: lacy63 (13271)
Luximen Creative Commons License 2012.05.26 0 0 13274

Ma megmozgatta az agyam egy ötlet.Van nekem egy rk-05 B-S 3 HP kapagépem is,bár még össze kell rakni a hajtást.

Az ötlet az alábbi:egy simson 3 sebeséges blokját össze építeném a Bs-sel.A BS vizszintes tengejű így a lendkerék helyére menne egy lánckerék amit hajtana a BS.A kimenő lánckereket meg összehoznám a kapa hajtás nagy ékszíjtárcsával./melyet cserélném lánckerékre/.

Mi a véleményetek,kivitelezhető?

Kocsihúzásra használnám.Az MTD meg maradna kertimunkára.

Előzmény: traktorbi (13264)
Flanell Creative Commons License 2012.05.26 0 0 13273

Pl. nincs benzin vagy nincs levegő.

A levegőszűrő nem valószínű, mert akkor be lehetne indítani lefulladás után (kivéve, ha beköpi a gyertyát az el nem égett anyag), próbáld leszedett szűrővel, ha így sem jó, akkor ez kizárva.

Benzin meg esetleg azért nincs, mert a tanksapka nagyon jól zár, nem kap levegőt, én is szívtam már vele régebben, meg több ismerősöm is.

Szerintem legvalószínűbb, hogy ki kell tisztítani a porlasztót. De lehet, hogy nálam hozzáértőbbeknek más ötletük is van.

Előzmény: Pite40 (13254)
Flanell Creative Commons License 2012.05.26 0 0 13272

Nálam is Z-s lesz a csapágy, ha majd cserélni kell. De egyelőre még jó.

Előzmény: lacy63 (13232)
lacy63 Creative Commons License 2012.05.26 0 0 13271

Az unokaöcsém motorszerelő, az Ő gondolata volt az autómata dekompresszor. 2 éve vettem, hazahoztam, benzin bele, gyenge rántás és már ketyegett is. Ez történt idén tavasszal is: olajcsere, benzin bele, gyenge rántás, ... 6 kapával tárcsa nélkül. A lemez rajta van, azzal egymenetben simítózok, aztán borsóvetés. A héten már ettünk borsélevest.

Előzmény: kosi 73 (13270)
kosi 73 Creative Commons License 2012.05.26 0 0 13270

Üdv!

 

Én nem tudom, hogy mi lehet, de k....va jó dolg az biztos!!!

 Legalább is amíg működik faszantosan. Remélem minél tovább!!!

Előzmény: lacy63 (13265)
kerekdomb Creative Commons License 2012.05.26 0 0 13269

Üdvözlök mindenkit a fórumon!

Egy kis segítség kellene nekem,vásároltam egy robi-55-ös rotációs kapát,ami két órán keresztűl trökéletesen működött.

Utánna beköpte a gyertyát,takarítás után alapjáraton rendesen működik,de ha gázt adok neki akkór durrog a karburátorba durrog vissza.Kérdésem lenne,hogy mi tőrténhetett vele és mit kell vele tennem,hogy újra normálisan működjön.

Válaszokat előre is köszönöm!

actionman26 Creative Commons License 2012.05.26 0 0 13268

Én épp ma csináltam meg,hogy ne lötyögjenek a kapák.Nem tudom meddig teszi.Megnézem majd mit lehet még csinálni a szimeringel.

Előzmény: lacy63 (13263)
buszosjozsi Creative Commons License 2012.05.26 0 0 13267

köszi,már tárgytalan.

Előzmény: méray (13261)
lacy63 Creative Commons License 2012.05.26 0 0 13266

Több véleményt is hallottam ezzel kapcsolatban. Ha jól emlékszem a tengely vége a fűnyírómotorknál hosszabb. Illetve ezeknek berántás után olyan fix 3000 körüli a fordulatuk.

A kapamotornak meg nehezebb a lendkereke és valamelyest szabályozható az üzemi fordulata.

 

Az RK-02 is ilyen. Én fűnyíró gyanánt vettem, opcióként adták hozzá a rotáció adaptert. Az ára 19 800,- Ft volt, abban az időben amikor még az ÁFA-val nem számoltunk. Füvet sosem nyírtam vele.

Előzmény: Ecsellő (13252)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!