Keresés

Részletes keresés

iskra Creative Commons License 2012.04.22 0 0 12894

Frissítettem a térképet ,nézzétek meg mert már egyre kissebb távolságok vannak .Sőt van olyan város ahonann 2-en is vannak.

 

A térkép linkje: http://g.co/maps/2nj5r

Ezt másold be a böngészőbe és mentsd el a kedvencek közé.

 

Luximen Creative Commons License 2012.04.22 0 0 12893

Fifti-fifti cseréltem a fix kerekemre amit pár ezresért vettem tavasszal.A gumik hasonló állapotúak.Szerintem jó csere volt.Fix kereket a vaterán láttam 3990 fr-ért a múltkorában./újak/

Kipróbáltam frankón müködik,már alig várom hogy az új futót kipróbáljam mit alkot vontatva.De addig még van mit simogatni rajta.

Előzmény: Mary bx (12892)
Mary bx Creative Commons License 2012.04.22 0 0 12892

Ez sokkal masszívabnak tűnik :-) Strapabíró a kilincsmű szerkezete.

Amit én vettem az egy ipari hulladék :-(

Előzmény: Luximen (12890)
norbec25 Creative Commons License 2012.04.22 0 0 12891

Szia!Kisvárdán!

Előzmény: kék1 (12878)
Luximen Creative Commons License 2012.04.22 0 0 12890

Szevasz!

 

Az én szabadonfutós kerekem így néz ki.Állítólag maszek megoldás, de elég masszívnak tünik.

Előzmény: Mary bx (12865)
kosi 73 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12889

Üdv!

Az eredeti mérete a csőnek a palást középvanalától 130mm volt.

Azóta már vágtam le belőle, mert vettem felezőt és amiatt.

Jelenleg 105mm.

Igaz még mindíg fogok levágni belőle, mert még nem az igazi.

Nagyjából rerajzoltam ha érdekel, csak ide nem tudom most feltenni mert valamiért nem engedi.

http://kepfeltoltes.hu/view/120421/k_rm_s_ker_k001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Remélem segít.

Előzmény: lada2105 (12882)
iskra Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12888

Ha valaki szeretne jelentkezni a kistraktoros térképre jelezze.Csak a felhasználónév és egy településnév szükséges.Az email-cím: dinyagyula@hotmail.com

 

A térkép jelenlegi állása:

 

 

Luximen Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12887

Én ma szereztem egy pár szabadonfutós kereket,de az enyém nem ilyen megoldású.Nekem sokkal szívósabnak tünik.Holnap teszek fel képet.

Előzmény: Mary bx (12865)
Luximen Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12886

A mai szerzeményem.15 000 a vételár,kell rá 2 db külsőgumi ülés és egy lábfék melyet már kiötöltem hogy lesz..Akkumulátoros világítás van rajta azt újra vezetékelem és elvileg működik.

Kap egy festést és kész.

albertjani Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12885

Tényleg, észre sem vettem, hogy egy kicsit eltér a merőlegestől. :)

Előzmény: suszitibi (12866)
albertjani Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12884

Az a hajtóműtől függ.

 

RK02B-vel majdnem fejreálltam, mikor behúztam a kuplungot vontatás közben, mert egyből leblokkolt a kerék.

 

KF Extránál már más a helyzet,  erre nem is kellene szabadonfutós kerék,  nem blokkol le ha a kerék akarja hajtani a hajtóművet. Kézzel is könnyen megindítható.

Előzmény: Jonah Hex (12872)
albertjani Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12883

Hihi. Pont így jártam vele. Az a titka, hogy úgy kell összerakni, hogy a stifftel szemben legyen a lyuk a felni másik felén, különben ledarélja a hegyét.

Előzmény: Mary bx (12865)
lada2105 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12882

helló, azt szeretném kérdezni h mennyi a nyomtáva a körmös keréknek palást középtől mérve! most raknám össze az enyémet

Előzmény: kosi 73 (11320)
Mary bx Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12881

Legalább Neked nem lesz ilyen gondod a fix kerékkel.Használd egészséggel.

Előzmény: lada2105 (12876)
Mary bx Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12880

Igen kellet volna,mert kíméli a lehajtást,és szűk udvaron könyebb lett volna tologatni,és menetközben fordulni.Nem hiszem hogy az a + 0.5mm elég lenne.

Előzmény: gws580 (12870)
Mary bx Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12879

Mostmár én is fixre csavaroztam.Elég gyenge megoldás,de legalább szerelhető maradt a felni.

Előzmény: robi250t (12869)
kék1 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12878

Hol van?

Előzmény: norbec25 (12860)
actionman26 Creative Commons License 2012.04.21 0 0 12877

Nem is rosz ötlet!Lényegében lehetne nagyobb köracél is mint 35 ha esztergáltatni kell mert igy ugyanott leszek mint ha csövet veszek.Majd még a heggesztést kell kiokoskodnom hogy csináljam mert az sem mindegy hogy teszem vissza.

Előzmény: suszitibi (12867)
lada2105 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12876

vegyél fix kereket! :) :) :) pocsai zsolt!

Előzmény: Mary bx (12865)
lada2105 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12875

jol látom h csak egy gömb vasra van függesztve az egész?

Előzmény: Kölyök Zsiráf (7662)
Luximen Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12874

Ez engem is érdekel,ettől függ mi lesz a sorsa a kis briggsnek.

Ha minden igaz holnap veszek egy pótkocsit.20000-re mondja az öreg de szerintem alkuképes./útban van neki azt mondta/.Trabikerekes,csak gumit kell cserélni.

Előzmény: Jonah Hex (12872)
kazstom Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12873

Üdv!

 

Hát úgy van, hogy általában a csigahajtás önzáró. Ez azt jelenti, hogy a csigakerékkel(ergo a kapatengelyre rakott kerékkel vagy miegymással), nem tudjuk könnyen hajtani(pl tolni, mikor nem is jár a motor). Mikor mész a géppel+kocsival, már nagyobb sebességgel és leveszed a gázt, ha kuplungos a gép akkor úgy gondolom, hogy akaratlanul is kapcsolat lesz a kettő között. Röpsúlyosnál kicsit más lehet a helyzet, ott ugye ha leesik a fordulat, szétkapcsol a röpsúlykuplung, és nem terheli a motort.  Kanyarodásnál meg azt hiszem előnyösebb a szabadonfutós kerék, de nekem nincs sok tapasztalatom még ezzel kapcsolatban, ennyit tudok a dologról. :)

Előzmény: Jonah Hex (12872)
Jonah Hex Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12872

Egy kérdésem lenne.Csigahajtású kapánál nem okz problémát a fix kerék gondolok arra hogy mikor nem hajt a motor de gurul a szekér nem hajtja  nagyon vissza a kerék a csigahajtást.(de lehet butaságot kérdezek.)

Jonah Hex Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12871

Az jó,örülök hogy amit irtam tudtam vele segíteni.

Előzmény: kicsikocs (12868)
gws580 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12870

Kérdés kell e neked a racsnai a kerékre?

Esztergával leszúrod a lemezt, átmérőt leméred, az újat akár fél mm-el vastagabbat méretre levesz, flexel kivágni akapaszkodót, központosan visszahegeszted...

Kész! :)

Előzmény: Mary bx (12865)
robi250t Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12869

Üdv! én is így jártam én összecsavaroztam fixre ;)

Előzmény: Mary bx (12865)
kicsikocs Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12868

12853 ra.

 

Üdv. Köszi a tippet!!!! Az volt a baj!!!! Hálám üldözni fog, már azon voltam, hogy MÉH telep. De azért sajnálnám, mert elég könnyű vele forgolódni. A másik  kapám meg túl nagy és nehéz.(Egy átalakitott CSK, amire egy Tecumseh moci került. Igaz mindegyiket használtan vettem, nekem egy RK 03 as van Tomos motoros, de az pihiben. Van még egy FARMER 300 as kétütemű német csoda is, annak az a hibája, hogy nincs benne erő, vajjon az Simson méret lehet- e. Még nem álltam neki szétszedni, de gondolom oda gyűrűzés illik majd. (Kétütemű, de semmi más érdemleges adatom nincs róla.Szintén Vaterás szerzemény, azt az unokáknak szántam. csak... csak...  A neten nézelődve egy német hirdetésben láttam ugyanezt a tipust, de a Farmer 300 at beirva nagy trakik jönnek csak be.HOLDER.)

 

Na mégegyszer köszi a jótanácsot ! Üdv.

suszitibi Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12867

Tömör 35-ös köracélból, az esztergályos gyorsan elkészíti neked, azt csak rá kell hegeszteni.

Előzmény: actionman26 (12851)
suszitibi Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12866

A gyári felfogatásra igen, de erre a 16x16-os lemezre, többféleképp is. Az a gond, hogy így kiesik a gyárilag tervezett tengelyvonalból. Mivel ekkora a lemez, tudtam változtatni a dőlésen. Beállítottam úgy, hogy ne harapjon túl nagyot, hanem kis darabokat, így finom szerkezetű lesz a talaj, a gép sem erőlködik annyira, fordulat meg van bőven, amilyet csak kívánok.

Előzmény: albertjani (12864)
Mary bx Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12865

Sziasztok!

A napokban vettem 1 pár szabadonfutós 4.00X8"-os járókereket,és már kétszer kelett hazahúzni a kilincsmű miatt a trakit pótkocsistól.Csak kattogot,és nem vitte a pótkocsit.Van aki átalakította már ezt a gyenge szerkezetet?A kilincsmű a tengelyre menő csőre hegesztett 2.5mm-es tárcsába kapcsolódik,azon vinné át a húzóerőt ami szerintem alulméretezett.Ha van Valakinek építő ötlete,az szivesen várom,mert már a direktbe összecsavarozáson,vagy hegesztésen töröm a fejem :-(

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!