Hello! Valaki esetleg megtudná mondani h Debrecenben hol van olyan bontó vagy mélytelep ahol tudok robi50hez alkatrészt szerezni? vagy vmi bolt? a berántó eltört. és még a ventillátor részéböl is kitört egy jó darabot. és igy elég nehéz beinditani.
Kérdést továbbítok, és szeretném ha tudnátok segíteni.
ROBI 151 rotakapa, gyújtótrafojába hogyan kell bekötni a vezetékeket színük szerint.
Ha esetleg valakinek elektronikai bekötéssel kapcsolatban van valami műszaki, letölthető dokumentuma akkor segítsen nekem, egyáltalán hol találok ilyeneket.
Megprobáltam beinditani ugy ahogyan mondtad,de ugy is vissza ránt.Teljesen elhuzva a gázkar a szelep igy áll:
És mikor indul akkor igy:
Reggel aránylag könnyen be is indult de mikor gázt adok le áll.Eddig még ilyet sosem csinált.Valamilyen ötlet mi lehet a baj?Kicseréltem a benzin csövet is.Az nem lehet eltömödve.Indulás után eddig a kések nem forogtak most beindul és lassan forog.Amikor huzom a gázt ügye a regulátor kar akkor elöre mozdul és akkor áll le.Lehet csak valami beállitás hiba?
Végül, 8-900 fórumhozzászólás átolvasása után vettünk egy új KF Dragon 55-öt..... Ugyan még nem próbáltam (sötétben értem haza), de egyenlőre tetszik a gép. Remélem -rendszeres karbantartás mellett persze- hosszú ideig kiszolgál majd.
Szeretnék venni vmilyen olcsó kapálógépet. Arra kell, hogy egy kb 300m2-es telekrészt "felássak" Nincsenek nagy elvárásaim, nem lesz agyonhasználva a gép.
Szerintetek megszabad venni egy olcsó, kisebb teljesítményű gépet?
Nem vagyok egy motorolaj szakértő de már korábban utánaolvastam ezeknek a viszkozitási dolgoknak! Amit a gyár ajánl az a SAE-30 as az egy egyfokozatu nyári olaj 4 ütemü "kertigépekhez",Ha már olyat veszel hogy 10w30 akkor az már egy többfokozatu tehát tágabb hőmérsékleti tartományban használható olaj.Szerintem a 0w meg az 5w vel kezdődőek egyrészt drágák és túl hígak is ezekbe a kapákba.Én évek óta 10w40-est használok mivel ez kell a személyautómba is ,és szerintem mivel nem egyfokozatu ez jobb is! Itt van egy kis olvasnivaló!
Sziasztok nem tudom , én bemegyek egy egy nagyáruházba és olajból 10 féle van 0-10w ig, ha az nem 30 hanem 40 semmi baja nem lesz a gépnek. Én az opel astra G be 10-40w olajat teszek abból veszek 5 litert 5-6000 ft és abbol 2 olajcsere kijön a hondánál.Nem hiszek abban, hogy ha 0-30 as olaj 3500ft akkor nem jo bele a 10 -40 olaj ami kicsit sürübb, kopottabb motornál meg még jobb is.
Sok dolognak öszze kell jönnie, hogy választ kapjon valakitől.
A válaszoló: olvassa a fórumot az illető, legyen pont ilyen gépe elérhető közelségben, legyen fényképezőgépe, legyen akarata válaszolni és fényképezni (ezzel szerintem nincs gond), szedje le a levegőszűrőt, stb. Mindezt a többi elfoglaltsága mellett.
De csak most, csak nektek, csak ma elmegyek nagyanyámhoz, mert neki ilyen gépe van és lefényképezem a 375-ös karbit. :)
Ez a kereslet-kínálat-árszabás hármas. Ha a környéketeken kevés helyen lehet kapni és van vásárló, annyiért adják, amennyiért akarják.
Én a sima 30-as olajat 1,4 literes kiszerelésben vettem, Husqvarna WP30 olaj, nem sokkal volt több a 6 decis B&S vagy ALCO olajnál. Ez egy motorba két évre elég, a két olajcsere plusz az utántöltögetéssel számolva.
Az új rotába viszont teljesen szintetikus Castrol Edge 5w-30 olajat vettem (gépkönyv ezt írja) 3500 Ft volt 1 liter, autósboltban.
Ugyanilyen kapánk van, más festéssel! Szóval tökig előre kell tolni, és úgy indítani hidegen.
A visszarántást úgy küszöbölheted ki, hogy addig húzod lassan a zsinórt, amíg a sűrítési ütemhez ér a motor, ekkor nehezebb húzni. Ezután vissza kell engedni a berántót alaphelyzetbe és utána egy jó nagyot rántani rajta.
Nekem ilyen van!Nem kell teljesen elhuzni a kart,hogy induljon.Be van állitva az elsö kattanásra akkor indul.Ha feljebb huzom és ugy probálom beinditani akkor visszarántja a kezem.Ez miért van?