Nekem 2x kb 15-20 kiló volt a felnire csavarozva, de emelkedőnek lefulladt a 5,5 briggs.Igaz te nem emelkedőn kocsizni használod, majd meglátod jó lesz e talajon.
Hát a nyomtáv kb 70-80cm. De mint irtam megy mint a barom:))) Csak ugye én a kupplung végett nem játszok vele:((( Igen egyszerüen oldottam meg fogtam 2db 4T trabi hátsó abba tömör anyag, arra 1"-os sima vascső (vastagfalú) és kész:) a cső másik végét átfurtam 10es fúróval egy 8.8-as csavar bele és hadd menjen.:)
Még gyorsulni is lehetne vele. :D P1:D (paraszt Fomrma1:D) Ha birná a kupplung bár addig nem nyugszok énse mig rá nem jövök hogy hogy jó :)
Szia nekem rossz tapasztalatom van vele, én trabi kereket tettem rá elösször de az a baj vele ez fix lesz. Mivel nincsen benne sebesség és a kis kuplungja van elég gyenge, 2 futó földet vittem vele haza de se elindulni se megálni nem nagyon akart . A honda motort meg nem nagyon lehet kisebb fordulatra birni mert olyan regulátorors tipus amit odahuzod a gázt és ott üzemel jól.Én azért vettem a robi151 et mert azt talán jobban birja.
Van egy régi típusú (1984) RK02 rotakapám. Amióta megvan, csak olajat és levegőszűrőt kellett cserélnem benne.
Most viszont a hajtóműből szivárog az olaj az egyik szimeringnél. Hogyan lehet tömítést cserélni? Le kell venni a hajtóműház alsó felét? Vagy oldalról is hozzáférni?
Utóbbit próbáltam, levettem a külső porvédőt és alatta olyan alátét-szerű gyűrűt találok, amit semmilyen szerszámmal sem lehet kivenni a helyéről.
Már többször írtam, de hátha nem mindenki olvasta, hogy tudok gépkönyveket küldeni e-mailben, teljesen ingyen. Úgymint: Robi 52; 55; 151; 151 Rekord; 202L; 250 Rekord (nem a teljes, de használható); REX MAXI KMG 30.028-as motorral; valamint Maruyama MS 100E telepíthető pernetező.
Engem viszont érdekelne a Robi 202L motor főtengelyén lévő kettős ékszíjtárcsa mérete.
Hali a 24 oldallal visszább az én gépemröl is van pár kép ...
Ha erre a járókerekes megoldásra gondoltál ,én személyszerint nem ajánlom az enyém is Szentkirályi Mtd5.5 motorral még az oké is , a kupplungot kikészitette :s
Lényeg,hogy ha nincs kiskereked akkor az a gép kárára megy:((( nem éri meg...
Üdv, kérdéssel fordulok hozzátok honda gcv 160 as rotakapám van szenkirályi hajtással,lada kereket akarok rá szerkeszteni ,szerintetek h fog viselkedni?.sullyal el fog birni indulni??
Köszi, hogy utánna néztetek, engem az zavarhatott meg, azt hittem a Robix és a Szentkirályi egy gyártmány. De még egy kérdés, a motort mikor felteszem a helyére és rögzítem a három db. M 8-as csavarral, akkor a három felfekvési pont kivételével a két egység nem zár össze, ahol a por bekerül a kuplungházba. Nem okoz ez gondot, bár a hajtóműbe nem kerülhet be! Érdemes tömíteni ezt a rést, vagy ez is hűtő felület?
Ha Robi 151-esed van, akkor semmi gond nem fordulhat elő 2*4 kapával (mivel gépkönyve szerint 2*5 kapával is használható nem kötött talajon), de a mérvadó az a gépkönyv szerinti darabszám, ha e fölé megemeled a darabszámot előbb utóbb le fogja amortizáli a hajtóművedet.
Tőlem a kiégett NNGK biztosítékokat szoktak kérni ilyen célra, kiszedik belőle a kvarchomokot, öszzekeverik olajjal és azzal csiszolják be a szelepeket. A közepén lévő porcelánnal meg kést szoktak fenni :)
A szelepekhez nem szeretnék hozzányúlni mert a motor egyébként jól müködik. Nem sokat volt használva. Az öninditónak a kereke a csigakeréken elégé lötyög. Edig az öninditó egy föggőleges tengelyü motoron volt. Nem tudom hogy a tengely végét rögziteni kell e?
ez lemaradt :) ha meg 100% hogy ki kel vened mert akkor nem tudod letakaritani normálisan ha veszed ki akkor a legalul áljon ugy a legkőnyeb az olajszűrőnél meg csak ki kel kasztani