Keresés

Részletes keresés

apii Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11459

Ha jobban belegondolok, akkor neked beválik.

Mert az én sulyom még ráment a traktorra! :-))Azt nem adtam hozzá!

Előzmény: apii (11456)
albertjani Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11458

Már várom, hogy felszáradjon a föld ! :)

Előzmény: apii (11456)
albertjani Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11457

Ebben a videóban pont van egy ilyen gép, felezővel is gyors:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Hz-ldh7FbZE

Előzmény: józsika1986 (11454)
apii Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11456

Nekem 2x kb 15-20 kiló volt a felnire csavarozva, de emelkedőnek lefulladt a 5,5 briggs.Igaz te nem emelkedőn kocsizni használod, majd meglátod jó lesz e talajon.

Előzmény: albertjani (11455)
albertjani Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11455

Elkészítettem a súlytartót meg a súlyokat. A súlyok kb 27kg/db, a keret 12 kg lett.

 

józsika1986 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11454

Hát a nyomtáv kb 70-80cm. De mint irtam megy mint a barom:)))  Csak ugye én a kupplung végett nem játszok vele:(((  Igen egyszerüen oldottam meg fogtam 2db 4T trabi hátsó abba tömör anyag, arra 1"-os sima vascső (vastagfalú) és kész:)  a cső másik végét átfurtam 10es fúróval egy 8.8-as csavar bele és hadd menjen.:)

 

Még gyorsulni is lehetne vele. :D   P1:D   (paraszt Fomrma1:D) Ha birná a kupplung bár addig nem nyugszok énse mig rá nem jövök hogy hogy jó :)

Előzmény: lada2105 (11444)
albertjani Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11453

Jó az a rés ott, legalább tud hűlni. Csak föld ne menjen bele.

Nem sokat segít, de lemértem: kúp felül/alul/magasság: körülbelül 98/108/18mm

Előzmény: Sanyi apó (11432)
albertjani Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11452

Hát ezt most így látatlanba nem tudom megmondani.     /   Kis folyásnál elég a tisztasági betét... :)  /

Nézd meg honnan jön az olaj, esetleg húzni egy kicsit a csavarokon, szimmering, tömítés csere.

Előzmény: Törölt nick (11434)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11451

Találtam az enyémről képet:

Előzmény: Pakcsi (11449)
apii Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11450

A lötyögés szerintem nem baj, had lötyögjön.Szerintem!

Előzmény: alfi13 (11428)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11449

Küldj egy képet róla.

Magamnak csapágyaztam,szimeringeztem.

A szimering nem jön ki csak ha kettéveszed a hajtóművet.

(persze a tied is az mint az enyém)

Előzmény: pogány8601 (11447)
Bobo772 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11448

Szia nekem rossz tapasztalatom van vele, én trabi kereket tettem rá elösször de az a baj vele ez fix lesz. Mivel nincsen benne sebesség és a kis kuplungja van elég gyenge, 2 futó földet vittem vele haza de  se elindulni se megálni nem nagyon akart . A honda motort meg nem nagyon lehet kisebb fordulatra birni mert olyan regulátorors tipus amit odahuzod a gázt és ott üzemel jól.Én azért vettem a robi151 et mert azt talán jobban birja.

Előzmény: lada2105 (11436)
pogány8601 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11447

Kösz a fotót.

Van róla robbantott ábrám nekem is, de nem lettem okosabb tőle.

Valahol azt írták erről, h lehet oldalról is próbálkozni és "ki kell bökni" a helyéről a simeringet.

Ezt nem biztos, h megpróbálom. Inkább bontok.

 

Előzmény: Pakcsi (11443)
lada2105 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11445

de akkor piszok lassú lessz :)

Előzmény: Törölt nick (11439)
lada2105 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11444

ez így vagány és tetszik is! a tengely csonk az 25 mm ? és mennyi a nyomtávja?

 

Előzmény: józsika1986 (10738)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11443

Szia!

Nem tudom az RK2 milyen, de nekem a Robin 

 

ez van. Ebben is van kívül egy porvédő.

Előzmény: pogány8601 (11442)
pogány8601 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11442

Sziasztok!

Van egy régi típusú (1984) RK02 rotakapám. Amióta megvan, csak olajat és levegőszűrőt kellett cserélnem benne.

Most viszont a hajtóműből szivárog az olaj az egyik szimeringnél. Hogyan lehet tömítést cserélni? Le kell venni a hajtóműház alsó felét? Vagy oldalról is hozzáférni?

Utóbbit próbáltam, levettem a külső porvédőt és alatta olyan alátét-szerű gyűrűt találok, amit semmilyen szerszámmal sem lehet kivenni a helyéről.

Hogyan próbálkozzam?

Machello Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11441

Már többször írtam, de hátha nem mindenki olvasta, hogy tudok gépkönyveket küldeni e-mailben, teljesen ingyen. Úgymint: Robi 52; 55; 151; 151 Rekord; 202L; 250 Rekord (nem a teljes, de használható); REX MAXI KMG 30.028-as motorral; valamint Maruyama MS 100E telepíthető pernetező.

Engem viszont érdekelne a Robi 202L motor főtengelyén lévő kettős ékszíjtárcsa mérete.

Machello Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11440

Elküldtem. Jelezz már vissza légyszíves, hogy sikerült-e megnyitni.

Előzmény: kék1 (11433)
józsika1986 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11438

Tehát kerékátmérő még oké is ...

Mert ment vele 15-öt :DDD de 3x:DDD

Előzmény: józsika1986 (11437)
józsika1986 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11437

Hali a 24 oldallal visszább az én gépemröl is van pár kép ...

Ha erre a járókerekes megoldásra gondoltál ,én személyszerint nem ajánlom  az enyém is Szentkirályi Mtd5.5 motorral még az oké is , a kupplungot kikészitette :s

 

Lényeg,hogy ha nincs kiskereked akkor az a gép kárára  megy:((( nem éri meg...

Én ezt tudom ajánlani:s

 

Előzmény: lada2105 (11436)
lada2105 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11436

Üdv, kérdéssel fordulok hozzátok honda gcv 160 as rotakapám van szenkirályi hajtással,lada kereket akarok rá szerkeszteni ,szerintetek h fog viselkedni?.sullyal el fog birni indulni?? 

Pakcsi Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11435

Szép napot!

Hát a hengeremet eldobhatom.

Nagyon mély barázdák vannak benne.

Van ez a fűnyíróm, nem tudom a motorja jó lenne e Robi 56-osomra.

kék1 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11433

Küldtem neked levelet, küldd el kérlek nekem is a gépkönyveket. Köszi.

Előzmény: Machello (11431)
Sanyi apó Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11432

Köszi, hogy utánna néztetek, engem az zavarhatott meg, azt hittem a Robix és a Szentkirályi egy gyártmány. De még egy kérdés, a motort mikor felteszem a helyére és rögzítem a három db. M 8-as csavarral, akkor a három felfekvési pont kivételével a két egység nem zár össze, ahol a por bekerül a kuplungházba. Nem okoz ez gondot, bár a hajtóműbe nem kerülhet be! Érdemes tömíteni ezt a rést, vagy ez is hűtő felület?

Előzmény: albertjani (11417)
Machello Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11431

Szép reggelt mindenkinek!

Ha Robi 151-esed van, akkor semmi gond nem fordulhat elő 2*4 kapával (mivel gépkönyve szerint 2*5 kapával is használható nem kötött talajon), de a mérvadó az a gépkönyv szerinti darabszám, ha e fölé megemeled a darabszámot előbb utóbb le fogja amortizáli a hajtóművedet.

Előzmény: Koczkás*** (11424)
albertjani Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11430

Tőlem a kiégett NNGK biztosítékokat szoktak kérni ilyen célra, kiszedik belőle a kvarchomokot, öszzekeverik olajjal és azzal csiszolják be a szelepeket. A közepén lévő porcelánnal meg kést szoktak fenni :)

Előzmény: f600 (11426)
kék1 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11429

Szerintem nagy, én nem tennék ilyet, inkább fordélnék egy-kettővel többet.

 

Kíméld a gépet, használd ki a teljesítményét, de ne nyúzd.

Előzmény: Koczkás*** (11424)
alfi13 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11428

A szelepekhez nem szeretnék hozzányúlni mert a motor egyébként jól müködik. Nem sokat volt használva. Az öninditónak a kereke a csigakeréken elégé lötyög. Edig az öninditó egy föggőleges tengelyü motoron volt.  Nem tudom hogy a tengely végét rögziteni kell e?

Előzmény: apii (11423)
f600 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11427

ez lemaradt :) ha meg 100% hogy ki kel vened mert akkor nem tudod letakaritani normálisan ha veszed ki akkor a legalul áljon ugy a legkőnyeb az olajszűrőnél meg csak ki kel kasztani

Előzmény: f600 (11426)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!