MF 70est ismered?? Azt szeretnánk kiváltani. Az mf is riszálja magát üresben, ha mész annyira nem. MF hez képest mennyivel vág le többet vagy kevesebbet? Mennyiért adtad el a kaszát? Szted akkor annyira nem éri meg?
Volt egy alternáló a világ végére autóztam el érte mert úgy tűnt ,hogy megéri ("sok" lucernám van) de hiába volt szinte gyári új a konstrukciójából adodoan úgy rázta a gépet mint az autók műszerfalán a táncolós Elvis baba a derekát viszont kis fordulaton meg nem vágott szépen.
Mint utólag megtudtam egy volt szervizestől azért is hagyták abba ennek az adapternek a gyártását mert sok gondot okozott a nemkívánatos vibráció.
De ha valami lánchajtással lenne megoldva a csiga örök élet lenne. Meg nem is melegedne mint a vesztés... Mikor hazahoztuk utána nekünk is nem rakott fokozatot egyetsem a szervizes nem akarta elhinni. Elvitte nagy duzzogva, visszahozta ment tovább, a kuplunggal sokat szenvedtünk mi is. Lamellázni is kellett mire rájöttünk mi a baja, meg jól kell beállítani arra kényes... Ha 3 dikban is rúg bármilyen fordulaton akkor a tuti. Főleg alapjáraton, ott szokott megcsúszni, ha pörgeted a motort akkor annyira nem. Meg cseréltünk benne bronz kereket is már egyszer... Télen menni akartam vele és egyszer megállt, se előre se hátra. De ez kb 5-6 év termése volt...
Ezért érdemes időt áldozni és akár visszaolvasni itt is és más hasonló fórumokban mert sok bosszúságtól megkímélheti az ember magát!(na meg ugye a jó pap is holtig... töb szem többet lát.......stb.)
Viszont a kormányt és a váltókart nem értem... Akadtam már fel énis minden csodában vele, de ezeket még nem sikerült elhajtani... kuplungkart már igen... Visszahajtogattam ment tovább. Vészleállítónk addig működött míg anyumék ki nem röhögtek
tavasszal simítóztam és brunyálnom kellett mivel nem akartam a forró motort leállítani kimentem a föld széléhez egyikkézzel a robit fogtam a másikkal a szerszámot.. Hát sírva röhögtek... Mondtam is öcsémnek (Ő az elektrós a családban) kösse direktre gyorsan mert ez nem állapot. Homlokfűkaszád nincs véletlenül hozzá?
No igen. Ki kell tapasztalni a gépet. Az olajfojásnál nekünk az segített, hogy kicsit lazán van benne az a kis golyós szelep ami a váltó szellőzését hivatott megoldani. Elöl van a motor alatt... Ha ezt nem figyeled akkor egyből nyomja is fel a kuplung alatt az olajat, és utána már szívás is van a kuplungnál is,mert csúszik az olajtól. Nekükn még a motor nívó pálcája szokott felrázkódni és onan hány le mindent...
És a legrosszab az egészben ,hogy épp azért sporoltam és nélkülöztem négy évig mert elegem volt az állandó javítgatásból meg a mások megunt trakiajiból.
Üdv az a baj mai gépekel hogy most már csak a márka nevet kell meg fizetni nem a minőséget a ez mostanában így vab az összes gépekell hogy már nem a régi minőséget strababóró szerkezet
Igazából a vátoval a legnagyobb gond az állandó olajszivárgás ami szerintem egy 400 ezres 5 üz.ó-rát dolgozott gépnél nem épp normális.(bár lehet ,hogy nekem túl nagyok az elvárásaim?!)
A kuplung a másik amit rendceresen "babrálgatni" kell!A kormányszarv bekötési pontjánál a két gumibakot tartó alkatrész nagyon bili anyagből készült fojton eldeformálódik még kocsizáskor is.A vátokart is után kellett gyártani mert az is "szűzhártya"vastagságú bilianyagból volt.
Én két éve vettem novi új 250-T trakit magátol a gyártótól nem kevés maniért.
Nagyon megbántam!A motor(BRIGGS & STRATTON 11,5 POWER BUILT) Ami ér rajta valamit
A többi nagy Ka..k..a! :-( Nembeszélve a cég alkalmazottainak hozállásáról.
De mostmár késő bánat.Én nem alkotnék véleményt semelyik típusról egy biztos ha megvan a kiszemelt masina érdemes minden infót amit csak lehet(márpedig lehet köszönet érte a lelkes szakiknak itt és az összes hasonló fórumon!) összegyülyteni és mérlegelni esetleg összevetni más masinákkal mert ha elkapkodva dönt az ember salyna azt sok pénzz bánnya és még a munka sem lessz felhőtlen hanem marad a sok bosszúság műszakihiba stb.
Mikor mit tengerit földet törmeréket ganyét hát nem vóltrá még példa hogy lekerlét volna pakolni is róla mert nem birja ki huzni igaz volt már úgy haver segiteni akkar hogy meg tol de montam neki hogy kiszeden és kijöt az jó hogy va benne lükverc az sokat segi meg hogy azért van egy kis önsulyaminyárt keresok vidót róla hogy ha meg van még és teszek róla fel vidót neked.