Keresés

Részletes keresés

robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9910

Akkor szerintem a 151-es jobb gép :)

Előzmény: skoda!bubus (9908)
Fsanyi88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9909

MF 70est ismered?? Azt szeretnánk kiváltani. Az mf is riszálja magát üresben, ha mész annyira nem. MF hez képest mennyivel vág le többet vagy kevesebbet? Mennyiért adtad el a kaszát? Szted akkor annyira nem éri meg?

skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9908

Volt egy alternáló a világ végére autóztam el érte mert úgy tűnt ,hogy megéri ("sok" lucernám van) de hiába volt szinte gyári új a konstrukciójából adodoan úgy rázta a gépet mint az autók műszerfalán a táncolós Elvis baba a derekát viszont kis fordulaton meg nem vágott szépen.

Mint utólag megtudtam egy volt szervizestől azért is hagyták abba ennek az adapternek a gyártását mert sok gondot okozott a nemkívánatos vibráció.

Így aztán túladtam rajta.

Előzmény: Fsanyi88 (9905)
Fsanyi88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9907

De ha valami lánchajtással lenne megoldva a csiga örök élet lenne. Meg nem is melegedne mint a vesztés... Mikor hazahoztuk utána nekünk is  nem rakott fokozatot egyetsem a szervizes nem akarta elhinni. Elvitte nagy duzzogva, visszahozta ment tovább, a kuplunggal  sokat szenvedtünk mi is. Lamellázni is kellett mire rájöttünk mi a baja, meg jól kell beállítani arra kényes... Ha 3 dikban is rúg bármilyen fordulaton akkor  a tuti. Főleg alapjáraton, ott szokott megcsúszni, ha pörgeted a motort akkor annyira nem. Meg cseréltünk benne bronz kereket is már egyszer... Télen menni akartam vele és egyszer megállt, se előre se hátra.  De ez kb 5-6 év termése volt...

skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9906

Köszi a tippet!

Na erről írtam!

Ezért érdemes időt áldozni és akár visszaolvasni itt is és más hasonló fórumokban mert sok bosszúságtól megkímélheti az ember magát!(na meg ugye a jó pap is holtig... töb szem többet lát.......stb.) 

Előzmény: Fsanyi88 (9904)
Fsanyi88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9905

Viszont a kormányt és a váltókart nem értem... Akadtam már fel énis minden csodában vele, de ezeket még nem sikerült elhajtani... kuplungkart már igen... Visszahajtogattam ment tovább. Vészleállítónk addig működött míg anyumék ki nem röhögtek

 tavasszal simítóztam és brunyálnom kellett mivel nem akartam a forró motort leállítani kimentem a föld széléhez egyikkézzel a robit fogtam a másikkal a szerszámot.. Hát sírva röhögtek... Mondtam is öcsémnek (Ő az elektrós a családban) kösse direktre gyorsan mert ez nem állapot. Homlokfűkaszád nincs véletlenül hozzá?

 

Fsanyi88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9904

No igen. Ki kell tapasztalni a gépet. Az olajfojásnál nekünk az segített, hogy kicsit lazán van benne az a kis golyós szelep ami a váltó szellőzését hivatott megoldani. Elöl van a motor alatt... Ha ezt nem figyeled akkor egyből nyomja is fel a kuplung alatt az olajat, és utána már szívás is van a kuplungnál is,mert csúszik az olajtól. Nekükn még a motor nívó pálcája szokott felrázkódni és onan hány le mindent...

robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9903
Előzmény: robi250t (9902)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9902

Fasza vidi lett jó a géped :))

Előzmény: John Derre 8220 (9900)
John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9901

Az biztos :)

Előzmény: skoda!bubus (9899)
John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9900

tessék 

Előzmény: robi250t (9887)
skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9899

Bizony!Ne is mond!Ezek a fekete rémségek (én már csak így hívom) föleg a műanyag kasznisok igen "szerelő" barát fajta!-)

Előzmény: John Derre 8220 (9898)
John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9898

Igen így van az mtz nél is hogy a régi az még masziv darab az új meg egy nagy fos a többségük

Előzmény: skoda!bubus (9896)
John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9897

Annyi külöbség van a terra mj5 ,t20 azok 2+1 sebességesek és terra vari meg 3+1 sebsségesek a ha jól tudom.

Előzmény: Furak (9891)
skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9896

Pont ahogy írod!

 (Bocsi de nálam is kimaratt néhány "bötü")

Szóval én így jártam rosszúl.

És a legrosszab az egészben ,hogy épp azért sporoltam és nélkülöztem négy évig mert elegem volt az állandó javítgatásból meg a mások megunt trakiajiból.

De sajna nem jól választottam! :-(

Előzmény: John Derre 8220 (9888)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9895

Értem van egy fasza 151-es gép 75-ért pótkocsival az megéri szerinted? mondjuk a robihoz is van alkatrész :)

Előzmény: Furak (9894)
Furak Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9894

100e maga a gép+munkaezközök kocsi nélkül.

150e maga a gép+kocsi és egyéb munkaezközök.

Előzmény: robi250t (9892)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9893

Az is bírja az ekét úgymint a robi 151-es még az 5,5 lovas váltós is?

Előzmény: robi250t (9892)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9892

Semi baj annak mennyi az ára? használtan?

Előzmény: Furak (9891)
Furak Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9891

Elnézést, elírtam terra,varira gongoltan!

Előzmény: robi250t (9889)
John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9890

strababóró=strapabíró

Előzmény: John Derre 8220 (9888)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9889

Az a verit az milyen gép? :)

Előzmény: Furak (9885)
John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9888

Üdv az a baj  mai gépekel hogy most már csak a márka nevet kell meg fizetni nem a minőséget a ez mostanában így vab az összes gépekell hogy már nem a régi minőséget strababóró szerkezet 

Előzmény: skoda!bubus (9886)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9887

Az jó lenne egy videó :)))

Előzmény: John Derre 8220 (9882)
skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9886

Igazából a vátoval  a legnagyobb gond az állandó olajszivárgás ami szerintem egy 400 ezres 5 üz.ó-rát dolgozott gépnél nem épp normális.(bár lehet ,hogy nekem túl nagyok az elvárásaim?!)

A kuplung a másik amit rendceresen "babrálgatni" kell!A kormányszarv bekötési pontjánál a két gumibakot tartó alkatrész nagyon bili anyagből készült fojton eldeformálódik még kocsizáskor is.A vátokart is után kellett gyártani mert az is "szűzhártya"vastagságú bilianyagból volt.

Előzmény: Furak (9884)
Furak Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9885

Én kezdőgépnek inkább a verit ajállanám!

könyem megtanulod használni és ha valami elromlik alkatérsz mindig van mindenhez!

Akár komplett motor váltó ez a gép van szerintem ellátva teljesen alkatrésszel!

Előzmény: robi250t (9878)
Furak Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9884

A váltónak mi baja lett?

 

Előzmény: skoda!bubus (9883)
skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9883

Üdv.Úrak!

Én két éve vettem novi új 250-T trakit magátol a gyártótól nem kevés maniért.

Nagyon megbántam!A motor(BRIGGS & STRATTON  11,5 POWER BUILT) Ami ér rajta valamit

A többi nagy Ka..k..a! :-( Nembeszélve a cég alkalmazottainak hozállásáról.

De mostmár késő bánat.Én nem alkotnék véleményt semelyik típusról egy biztos ha megvan a kiszemelt masina érdemes minden infót amit csak lehet(márpedig lehet köszönet érte a lelkes szakiknak itt és az összes hasonló fórumon!) összegyülyteni és mérlegelni esetleg összevetni más masinákkal mert ha elkapkodva dönt az ember salyna azt sok pénzz bánnya és még a munka sem lessz felhőtlen hanem marad a sok bosszúság műszakihiba stb. 

John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9882

Mikor mit tengerit földet  törmeréket ganyét  hát nem vóltrá még példa hogy lekerlét volna pakolni is róla mert nem birja ki huzni igaz volt már úgy haver segiteni akkar hogy meg tol de montam neki hogy kiszeden és kijöt az jó hogy va benne lükverc az sokat segi meg hogy azért van egy kis önsulyaminyárt keresok vidót róla hogy ha meg van még és teszek róla fel vidót neked.

Előzmény: robi250t (9881)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9881

Faszán viszi :) és fuvarozni miket szoktál? volt már olyan, hogy elakadtál vele?

Előzmény: John Derre 8220 (9879)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!