Én saját magamnak csináltam ilyen táblát sima fényes matricapapírra nyomtatva . Gépen megszerkesztettem , nyomdába haver kinyomta és kécc kivágtam aztánn mehet fel !
Ha lenne a közelembe nem fényvisszaverős, akkor azzal is kiegyeznék, de nem értem, hogy miért nem lehet kapni fényvisszaverőset, sőt, simát se :-(
Amit belinkeltem, az nagyon komoly fényvisszaverős alapra van nyomtatva, olyan, amilyen a rendőrségi, tűzoltó, stb. járművek matricázása, iszonyat messziről észre lehet venni sötétben.
Az a kis tengely könnyen jár? Karburátorba a benzinszint bevan állítva rendesen? Milyen gyertya van a gépben?
Sokan nem hiszik el de érdemes a gyertyacserével kezdeni. A szonszédom is szenvedet a fűkaszávan mert nem akrt neki beindulni ha beindult járt 30mp-t és leált. Mondtam cserélje ki a gyertyát. Vett bele másikat és lás csodát mostmár álandóan itt zúgat a kaszával.
Megcsináltam amit mondtál, levettem a karbit, kipucolta átpucoltam azt a tengelyt is kicseréltem benne amin van a kis pillenpátyú amit bekarikáztál. Már jobb lett, de nem az igazi. Most az van hogy alapjárata van szépen de ha gázt adok neki a motor felpörög majd visszaesik a fordulat majd megint felpörög, szóval mintha gyorsan játszanék a gázzal, pedig nem. most mi lehet a baja?
tudnál nekem segiteni a váltoval kapcsolatban a P jelzés az mi cél jah és az a kis fekete kihuzhatos elfordithatos valami aminél egyik álásban csak R,0,1, kapcsolhato de a másik álásnál meg az összes a P -t is beleértve
Helló a gumiskerék gyári 10e /pár a házikészitésü 8e/pár az öszes kerék 4x8 as van amejik uj gumival szerelt van 1 pár ojan ami a kocsira valo fékdobal együt uj gumival az 10e vaskerék tengejel 6e
Köszi, bár ritkán járok arra, de felírom és ha arra járok, akkor veszek párat, korrekt vállakozás lehet, ha ennyiért adják, sajnos felénk az 1000 forintos belső is már jó árnak számít.
Segitségeteket szeretném kérni. Van egy robi kapálógépem aminek a motorjával szeretnék meghajtani egy mulcsázó gépet de a pobrémám az hogy a két gépnek ellentétes a forgásiránya. Azt tudom hogy egy 1:1 átételű fogaskerékkel meg tudnám oldani de nem találok semmi olyan szerkezetet ami olajba futna mivel 3000-es forgulaton kellen végrehajtani ezt a forgásirányváltást.