Keresés

Részletes keresés

adingos Creative Commons License 2011.07.09 0 0 8279

HÓÓÓ uram. Az asszony engedélye kell, meg 1 litykó vetykóóóó......   :-)))))))

 

Olvasd el a kressz idevonatkozó paragrafusát, miszerint a lassú járműre mi vonatkozik, és a mezőgazdasági járműre. Ott megtalálod a választ. Ha elakadsz, az első rendőr megmondja.

Előzmény: gyula81 (8278)
gyula81 Creative Commons License 2011.07.09 0 0 8278

Sziasztok.Tud nekem valaki segiteni?Van egy 4 LE kapálogépem vettem hozzá utánfutot.Megy is vele.Terhelést is birja.

Szóval azt akarom megtudni hogy kell e jogsi vagy valami hozzá ha közuton NEM FŐ UTVONALON akarok vele közlekedni.Köszönöm segitségeteket.

speed racer Creative Commons License 2011.07.08 0 0 8277

Ez nagyon stupid volt részemről :)

 

Köszi!!!

Előzmény: Törölt nick (8276)
speed racer Creative Commons License 2011.07.08 0 0 8275

Köszönöm!

 

Már csak az a kérdés hol kapok ilyen membránt. A linken amit nemrég küldtek nincs ilyen membrán. Na majd körbenézek!

Előzmény: Kölyök Zsiráf (8274)
Kölyök Zsiráf Creative Commons License 2011.07.07 0 0 8274

Lehet , hogy a membrán épnek látszik , de megvan nyúlva, felvan hólyagosodva és nem jo !

Előzmény: speed racer (8272)
Sanyi544 Creative Commons License 2011.07.07 0 0 8273

Helló! Ez engem is érdekelne. Mailban leírom a mail címemet.

Előzmény: hitike1 (8271)
speed racer Creative Commons License 2011.07.07 0 0 8272

Köszönöm, az időben nem fér bele.

 

Szétkaptam a karbit, csatolok két képet. Avatott szemek látnak rajta bármi hibát? Nekem a membránok teljesen épnek tűnnek és a szűrők is tiszták.

 

 

Előzmény: hitike1 (8271)
hitike1 Creative Commons License 2011.07.07 0 0 8271

Szia!

 

Debrecenhez közel (40 km) tudok neked mondani egy srácot, aki profi a dologban.

 

Ha gondolod dobj egy mailt, s leírom az elérhetőségét. (hiti@freemail.hu)

 

Üdv.

 

Hiti

Előzmény: speed racer (8270)
speed racer Creative Commons License 2011.07.07 0 0 8270

Sziasztok!

 

Tudna nekem valaki mondani Debrecenben egy szervízt, ahol viszonylag rövid határidővel meg tudnak nézni egy RK02-est? Valószínűleg a membrán az, mert minden mást megnéztem, de nem tudom különválasztani a porlasztót a benzintanktól.

 

Köszönöm!

Rex maxi Creative Commons License 2011.07.05 0 0 8269

Sziasztok

 

Nekem van egy ilyen gépem. Tul sokat nemtudok róla mondani mert még nem dolgoztam vele. A lehajtása miatt szerintem nagyonis le van lassítva de így van nyomatéka. Rotációzásra szerintem nem túl jó de vontatásra szántásra töltögetésre szerintem jó lehet.

Előzmény: LipiG (8268)
LipiG Creative Commons License 2011.07.04 0 0 8268

Sziasztok!

 

Fortschritt 931-es kapáról tudnátok véleményt mondani? Mennyire lehet vele szántani, rotációzni nem furcsa ilyen kormánnyal, vontatni gondolom jól lehet vele a váltója miatt,stb.? Most néztem egyet és gondolkodok, hogy megvegyem e.

 

Köszi!

Machello Creative Commons License 2011.07.04 0 0 8267

Üdv mindenkinek!

Uraim! Lenne egy nem éppen idevágó problémám, ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném. Szükségem lenne egy Rőmer Britax kerékpár gyerekülés rögzítőszerkezetére, amivel a gyerekülés főtartóját a vázhoz lehet csatlakoztatni. Képet is teszek fel, ha a fényképezőm is úgy akarja.

speed racer Creative Commons License 2011.07.02 0 0 8266

nagyon szépen köszönöm! A rajzot is és a linket is!!!

Előzmény: Törölt nick (8265)
Flanell Creative Commons License 2011.07.02 0 0 8261

Hát igen, ez is egy megoldás.

Köszi.

Előzmény: Machello (8251)
speed racer Creative Commons License 2011.07.02 0 0 8260

Köszi!

Előzmény: Kölyök Zsiráf (8259)
Kölyök Zsiráf Creative Commons License 2011.07.02 0 0 8259

A membrán a karburátor és a tank között van . Membrán és tömítés egyben !

Előzmény: speed racer (8256)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.02 0 0 8258

Az egy fos gép, nem szabad megvenni.

Más gépeik viszont egész jók.

Egyébként nem csak a piros mtd-k léteznek, van félprofi és profi gépsorozatuk is.

Pl. a cub-cadett trakeszaik 2-3 milla között vannak. :-)

Előzmény: Jánosom (8257)
Jánosom Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8257

 Csak azt nem értem, hogyan  tudtam az elmúlt 75év egyetlen hibás MTD 790-es fűkaszáját ilyen biztos kézzel kiválasztani? Lehet, hogy lottóznom kellene?

 

 

 

Előzmény: Észtraktor (8248)
speed racer Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8256

Köszi!

Azt a membránt hol találom, mert én nem láttam. Egyetlen membránt sem láttam az igazat megvallva. Csak feszegetni kellene azt a karburátort, mert szerintem a tank és a között lehet valahol a gond. Biztos, hogy nem a motor vagy a henger, mert felkapja és jár. Vagy levegőt nem kap vagy benzint. Szerintem...

Előzmény: Machello (8255)
Machello Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8255

Bocsi közben megtaláltam RK02 4HP Briggs motor.

A karburátorban ha van gumimembrán azt kellene kicserélni, mert elöregszik, kilyukad és nem nyomja a benyát. Az ára néhány száz forint. Nemrég vettem egy 5 lovas Briggsbe, annál kilyukadt és mindent csinált szerencsétlen motor, csak menni nem ment.

Előzmény: Machello (8254)
Machello Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8254

Pontosan milyen motor is az? Ne haragudj nem emlékszem pontosan.

Előzmény: speed racer (8252)
xantia1.9d Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8253

Szia. A laírtak alapján kevés benzint kap induláskor, vagy hiba van a hidegindítóval vagy alacsony a benzinszint az úszóházban.

Előzmény: speed racer (8252)
speed racer Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8252

Ez egy két órás küzdelem volt...

 

Leszereltem a tankot és a porlasztót, a porlasztónak kicsavaroztam ugyan a csavarjait de nem tudtam a tankról leszedni? Ez bug vagy feature? :-D

Szerintem az nem volt szétszedve 15 éve és ennyire összeért. Mindenesetre benzinnel letakarítottam teljesen, a csöveket is, kifújtam, kitöröltem, fényesre nyaltam. A csavarokat beállítottam a kézikönyv szerint, összeraktam, fecskedeztem bele benzint és ugyanaz.

 

Mit csinálok rosszul? Hol lehet még a hiba? Beindul és utána lefullad. Szinte azonnal. Amikor fecskendezek be benzint akkor tovább jár néhány másodperccel.

 

Köszi előre is!

Machello Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8251

Én egy anyát vagy egy vastagabb alátétet szoktam föléhegeszteni, és így már nem kottyan a furat.

Előzmény: Flanell (8247)
Machello Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8250

Semmivel, mert bármit is kensz rá a por felrakódik rá. Én speciel csiszolópapírt tekerek az újjamra és azzal dörzsölgetem meg belülről a kapatagokat, a tengelycsonkot meg kívülről időnként. Ha elfogadsz egy jótanácsot, ne is mosd, pláne ne összeszerelve, mert előbb utóbb össze fog rohadni. Drótkefe meg csiszolópapír.

Előzmény: speed racer (8246)
Észtraktor Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8249

Már csak hétfőn leszek, mert megyek a telekre!!

Észtraktor Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8248

Üdvözletem az Uraknak!

 

(Csak hogy helyre rakjuk a dolgokat!)

 

Az MTD Products története több mint 75 évvel ezelőttre nyúlik vissza. 1932-ben három ötletgazda, német mérnök, Theo Moll, Erwin Gerhard és Emil Jochum alapítottak egy szerszámkészítő gyárat Cleveland-ben (Ohio) azzal a céllal, hogy hozzájáruljanak a világgazdasági válságot átvészelő amerikai gazdaság, illetve az akkori gépgyártás újabb reneszánszához, a modernizációhoz. A vállalatnak a „Modern Tool and Die Company” nevet adták. (magyar jelentése: Modern Szerszám- és Gépgyár).

Néhány év alatt a cég, mint kiemelkedő minőségű sajtoló- és présszerszámok gyártója szerzett magának hírnevet. A vállalkozás a kitartó, következetes munkának köszönhetően folyamatosan fejlődött. A II. világháború idején az egyre növekvő autó iparnak gyártott különböző termékeket, a Goodyear beszállítója lett, akinek különféle szerszámokat és öntvényeket készítettek. Rövid idő alatt az autóipar egyik legnagyobb gyártójává lépett elő.

A további terjeszkedés első lépcsőjeként az MTD a játékipar számára készített prés- és öntőformákat, emellett különféle játékszerek és játszótéri berendezések gyártására is specializálódott. Az ötvenes évek elején a vállalat azon olyan késztermékek gyártása mellett, mint a tricikli és a kerékpár, a talicskagyártásba is belefogott. A vezetés számára bátorítást jelentettek a pozitív vevői visszajelzések, így az MTD megkezdte kertápolással kapcsolatos termékkörének fejlesztését és gyártását. A sikertörténet 1958-ban vette kezdetét az első kézzel tolható motoros fűnyíró legyártásával, mellyel a vállalat további orientációja véglegesen eldőlt.

Az első Ohio államban található clevelandi és willardi üzemek mellett a vállalat újabb telephelyekkel gazdagodott. Üzemei létesültek Mississippi, Tennessee és Ohio államban illetve Kanadában is. A hetvenes években új műszaki központ létesült Valley cityben. Az amerikai növekedéssel párhuzamosan a világpiac meghódítására indult sajátos termékskálájával, mely bármely fogyasztó igényeit kielégíti. 1968-tól a hómarógyártás is a vállalat profilját képezi.

A ’70-es években az amerikai vállalat megkezdte hódításait az európai piacon. Képesek voltak megvetni lábukat nemcsak Németországban, hanem Franciaországban és Nagy-Britanniában, Ausztriában egyaránt. A vállalat a későbbiekben tovább folytatta terjeszkedését, egyre több gépgyártással foglalkozó cégben szerzett részesedést, akvirálta többek között a Yard-Man, Cub Cadet és White Outdoor márkákat, melyeket ma is nap, mint nap láthatunk Amerika kertjeiben.

Az eltelt 77 év alatt a vállalkozás következetesen és eredményesen fejlődött, mára a világ egyik legnagyobb kerti gép gyártójává nőtte ki magát. Mexikóban, Németországban és Magyarországon létesült üzemei mellett olyan távoli országokban is kereskedelmi bázist működtet, mint Ausztrália. Több mint 10.000 alkalmazottjával a világon, a legmagasabb színvonalon törekszik kielégíteni a fogyasztók folyamatosan változó igényeit, illetve bővíti vevőkörét. Mindezt olyan nemzetközileg elismert márkák pozícionálásával éri el, mint az MTD, Gutbrod, Yard-Man, CubCadet, és WOLF-Garten, amely márkanevek rendkívül széles termékportfoliót foglalnak magukban, megfelelő alternatívát kínálva bármely felhasználói célcsoportnak. Minden márka egyediséget képvisel.

Az MTD átveszi a WOLF-Garten irányítását

A piros és sárga színek kombinációját közel 80 éve a kimagasló kerttechnikával azonosítják. A cégalapító August Wolf elsőként könnyítette meg a földművelők munkáját azzal, hogy megalkotta az első kerti szerszámot, amely később kapává majd talajlazítóvá fejlődött. Ezzel a lépéssel példaértékű sikertörténet vette kezdetét, amely a WOLF-Garten vállalatot az egyik legnagyobb hobbi kertgép választékkal rendelkező szervezetté tette.

2009 szeptemberében a WOLF-Garten cég teljes mértékben az MTD szervezetébe integrálódott. Ennek köszönhetően napjainkban az MTD termékportfoliója a WOLF-Garten termékeivel egészül ki. Így a vásárlók minden igényének megfelelő termékválaszték áll rendelkezésre.


MTD Hungária Kft.

Az európai piacon 1970-ben kerültek bevezetésre az MTD termékek. Az amerikai vezetés 1995-ben felvásárolta a német Gutbrod vállalatot, amelynek már akkor voltak magyarországi kötődései. A Magyarországon működő veszprémi székhelyű Mezőgép, később Robix kisgépgyártó vállalat 1990-ben a német Gutbroddal létrehozta Gutbrod-Robix Kft. nevű vállalkozást az akkori veszprémi cég nemesvámosi telephelyén, ahol a német vállalat dízelüzemű kistraktorjainak gyártását és értékesítését végezte. A Gutbrod központja Saarbrückenben volt, amely azonban a ’90-es évek közepére a csőd szélére került, így jó alkalom adódott a cég felvásárlására. Ezzel a lépéssel 1995-ben a nemesvámosi Gutbrod-Robix Kft. is az MTD tulajdonába került.
A név- és profilváltás 1996-ban kezdődött meg, amelynek során létrejött az MTD Hungária Kft.

A tulajdonosok látva a gyors ütemű fejlődést, további (nemesvámosi) beruházások mellett döntöttek. Így került sor 2000-ben illetve 2001-ben arra, hogy egy 1,5 milliárdos beruházás keretében, közel 14 000 m² alapterületű csarnokrendszerrel bővüljön a gyár. Ezek mellett egy új festőüzemmel is gazdagodott a cég. A kivitelezések a legkorszerűbb környezetvédelmi, műszaki és biztonságtechnikai előírásoknak megfelelően valósultak meg.

A megvalósítás eredményeképpen egy modern és innovatív fűnyírógyártás vette kezdetét a magyar kistelepülésen, növelve az európai értékesítést és elősegítve a márka kelet- európai centralizációját.

A termékpaletta évről-évre bővül. Nemesvámosi üzemünkben a legváltozatosabb tolós fűnyírók, kapálógépek, gyeplazítók, motoros kaszák és egyéb kézi mozgatású termékek mellett hómarókat és rider fűnyírókat állítunk elő. Gyártósoraink egyedi tervezésűek. Munkahelyeink a legszigorúbb előírásoknak megfelelően kerültek kialakításra. Ma közel 20 ezer négyzetméteren folyik a termelés, alkalmazotti létszámunk folyamatosan növekszik. A régió egyik kiemelkedő foglalkoztatójaként büszkén mondhatjuk, hogy meg tudunk felelni azon alapelvnek, melyet alapítóink hagytak ránk: azaz a legfőbb érték az ember.

Az MTD Hungária Kft.-nél gyártott gépek 90 százaléka exportra készül. A saját fejlesztésű termékek a legmodernebb technológiákkal készülnek, számtalan szabadalom birtokosaként mindig egyedi megoldásokat kínálunk a megbízhatóság és hosszú élettartam jegyében.

Az termékeinket nagyházakon és szakkereskedőinken keresztül értékesítjük az egész világon. Számos értékesítési partnerünk gondoskodik nap, mint nap arról, hogy Ön a lehető legkönnyebben jusson termékeinkhez.

Flanell Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8247

Ha a kapatag a csapszeg mellett kikotyogósodik, akkor hogy kell a lyukat felhegeszteni? Van rá valami praktika? Arra gondolok, hogy ne follyon bele az anyag a cső belsejébe, mert azt ugye elég kínos onnan eltávolítani.

speed racer Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8246

Köszönöm!

 

Más: Ti mivel szoktátok lekenni a kapatagokat? Gépzsírral, olajjal, semmivel? Ott ahol illeszkednek egymáshoz + a tengelynél.

Előzmény: Machello (8245)
Machello Creative Commons License 2011.07.01 0 0 8245

Üdv!

A levegőcsavar gyári beállítása. teljesen be, majd két egész fordulat vissza, majd innen ahogy hallod, érzed.

Előzmény: speed racer (8244)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!