Üdv!Hát én kételkedem ebben a 4kerék hajtásban!Nem látni ott semmiféle kardán tengelyt ami hajtaná a hátsó kereket!Meg szerintem az lenne az ésszerűbb hogyha a hátsó kereket lehetne kikapcsolni nem pedig az elsőt!De ez csak az én véleményem!Ti hogy látjátok ezt?Vagy az is lehet hogy most le van véve a kardán hogy nem hajtson állandóan vagy nem tudom!
Az élet nem egyszerű. Nekikezdtem az olajcserének, leakasztottam a kapatagot, a gépet levettem, és mit látok? Az egyik tengelykapcsoló pofáról le van esve a ferodol (?). Hogy hogyan működött ez egy pofával ki tudja de én semmit nem vettem észre. Meg is rendeltem a Robixtól, néhány apróság társaságában, mint pl. motorolaj.
Remémem ez adta ki azt a surrugó hangot és nem valamelyik csapágy.
Az műanyag üzemanyag tartály 2 helyen el van repedve. Kinyomoztam a Briggs márkaképviseletnél, hogy 30,5 e forintért beszerzik. Király. Most megpróbálom meghegesztetni.
Ha ragaszkodsz a kerti gépes olajhoz, akkor vegyél bele al-co olajat, ennek smemi köze az al-ko kerti gépeket gyártó márkához!
Az al-co egy amerikai márka, az agroforg hozza be az olajaikat hazánkba, minden jobb kisgép boltban árulják, van lánclkenő olajuk és 2T olajuk is, jó minőség és viszonylag alacsony ár jellemzi ezt a márkát.
Az agroforgban is meg lehet venni, mert nem csak viszonteladókat szolgálnak ki.
köszi.megtudtam hogy a motor aminek leírását keresem, egy kismotor és gépgyár által gyártott 1,5 kw-os 30.053 tip. 6000/min.A lehajtást gyátotta a szevafém. A múltkor itt olvastam, hogy van egy szervíz Budán ahol van eredeti alkatrész és javítanak is ilyen motorokat.Csak sajnos cím nem volt. Na ez kéne nekem.