ÜDV!! Jó vételt csinált!!!Mégha néha akadnak bajok is ezzel azzal. Mondlyuk ha egy boltba ujjonnan vette volna a gépet a gép került volna rossz esetbe 3szor negyvenezerve.
Őszintén megmondom nemtudom milyen a gép alja,a motor az Honda GCV-135,de hétvégén megnézem az alját is.Tavaly vettük a gépet 40ezerért,egy öreg papi használta,de csak pótkocsit húzgált vele,csak sajnos amputálták a lábát és inkább eladta.Szerintem megérte az árát,adtak hozzá pótkocsit,gumikereket,meg 6 kapatagot.
Üdv!1,5L-es az üzemenyagtartálya!Robi 55-ös hajtóművet használok!Kényelmes volt az ülés,de már azóta lecseréltem légrugós ülésre ez még kényelmesebb!(((-: 2utánfutóm van van egy gyári robi azon van az IFA ülés a másikon pedig a zöldön meg a légrugós ülés van!
Az a baj hogy kölcsön adtuk a szomszédnak a gépet,az meg valami szar benzint rakott bele.Amikor vissza adta a kapát,beindult minden rendben volt de gázadásra nem reagált ugyan úgy alapjáraton pöfög meg fulladozik.Ebből is tanultam,többet hozzá nem értőnek nem adom kölcsön.Amúgy a hondához szinte minden drága,én az úszóházhoz meg az azt rögzitő csavarhoz vettem tömítést,a két kis szar papír tömités volt majdnem 3ezer forint,de következőnek tömítés helyett FBS tömítő ragasztót fogok használni.Azt nem tudjátok véletlenül hogy valamelyik más kapának a karburátora nem lenne jó a GCV-135-re?
Nem tudom mert nekem csak ez a fajta gyári ekém volt,de hamar túl is adtam rajta!Most egy teljesen házi készítésű ekém van:a kormánylemeztől kezdve mindent én csináltam!
Idáig még megvagyok vele elégedve!3hónapja van meg,de már azóta szántottam vele,húzattam vele lovas töltő kapát...stb!A szivatóval még úgy nem volt gondom,de nem is a legjobb megoldásnak tartom ezt a fajta rendszert,mert mikor hidegen beindítom én úgy veszem észre hogy sokáig rajta van!Azt már észre vettem hogy a levegőszűrőre érzékeny!