"ha leveszem a karbirol a levegöcsövet akkor kifelé is polasztja az uzemanyagot."
Sok üzemanyagot kap. Állíts a benzinelátáson hogy kevesebbet kapjon mert ha adol rá gázt akkor még többet kap és nem tudja elégetni rendesen. Az sem jó ha a levegőben járnak a kapák. Ott a röpsúlyal lesz valami vagy az alapjárat magas?
Először próbáld meg beállítani a karbit mert ha az meg van akkor lehet hogy nem fognak a kapák sem járni a levegőben. :D
Szerintem 4LE alatt felezővel, vagy pedig 4LE feletti teljesítménnyel meg lehet próbálni, de nem érdemes nagy területet bevállalni, mert megöli a gépet. A bátyám RK 02B-je nem díjazta az ekét. Sok a fordulat, szalad a gép.
Nekem még a 3 kuplung pofás szentkirályi Quantum motoros RK-m van. Alapjáraton már mozgatja a kapatagokat, gondolom a rugók elfáradtak. Lehet még venni csak rugót hozzájuk?
Nekem most lett kész egy tavaly kezdett felújítás B and S Quantum. A vége kb. 35 eFt lett. Hüvelyezés, új dugó gyűrűkkel, új hajtókar, főtengely köszörülés, tömítések, gyertya, olaj. A felét én a felét cég csinálta.
Helló ez elég huzos a brix motorokat nem lehet furni mert a henger nem hüvejes hanem kromos és nemis nagyon szokot elkopni a hajtomü ha nincs szétkopva a btonz kerék és a csigakerék akor pár ezer ft bol felujithato a motrot meg ha tejesen javithatatlam 5- 10eft ért szerezhetsz a vaterán