Az alsó részben van a csigaorsó csapágyháza. A erről a csapágyról kell finoman lefeszegetni. A robiét meg nem szedtem szét, csak az RK-ét. Ránézésre nagyon hasonlít a kettő. HA a csigakereket kiveszed, ügyelj arra, hogy ugyanúgy tedd vissza, mert ha fordítva rakod össze, a csigaorsó letolja a kereket a tendelyről és annak beláthatatlan következményei lesznek. A szilikont ne felejtsd el!
Az olajat én a csavar nyílásáig töltöm. Ez van az RK könyvében. A Robi hajtóművében még nem cseréltem olajat.
Nekem személy szerint tetszenek a kerekek, nem kell azt agyonheggeszteni, csak többe kerül akkor :) ha aza két varrat jól fog akkor pont elég.
Egyébként engem is érdekelne ha másnak is csinálsz... nekem Robi 156DM van, szoval nem ilyen 6 szögletű felfogatású kellene, meg persze érdekelne mennyiért lenne.... illetve földrajzilag merre lenne ?
Más téma... kérdeztem már korábban csak nemnagyon válaszolt semmi, és kicsit ehhez tartozik, szoval ha teszek rá ilyen vaskereket, akkor mindenképpen kell meg hozzá a fordulatszam felezo hogy pl. szántani vagy esetleg ilyen ekező készséget huzogalni (kukoricat ekezni)...
Vagy a vaskerek atmerojebol adodo sebesseg csokkenes elegendo ezekhez a feladatokhoz ?
Van egy ROBI 56-os kapagépem,egy 3,5 HP-s Briggs&Stratton motorral.Nagyon nehezen indul.Most lett megcsináltatva nemrég,és teljesen tanácstalan vagyok,hogy miért csinálja ezt.Ha pedig nagy nehezen beindul,akkor ha pár perc múlva leállítom,megint nem indúl.Légyszives segítsetek!Köszi
Szia Imre ez saját készítés , és nekem 6 szög tenhelyre csuszik rá!Átmenő tengely huzza össze a két kereket. Neked milyen felfogatásu kellene és mennyit szánnál rá ? esetleg gyárthatok ha gondolod.
Igen le tudod venni. Vanak benne ilyen központosító csapok, kicsit feszegetni kell az alsó elemet. Ha szétszede, mindenképpen cserélj szimeringet. Az összerakásnál valami szilikont ( én FBS ragasztót szoktam) nyomj a két idom közé. Ha jól emlékezem ott külön tömítés nincs.
A kis pöcök, amit mozgatnia kellene az egy levegőszabályozó. A kettő között lennie kellene egy szabályozó karnak, amikor gázt adsz, akkor együtt mozog a kettő.
Vettünk egy Honda Mio Standard kapálógépet. Amikor olajcserérer került a sor,a hajtóműböl 99% fémreszelék,1% olaj jött ki... Kérdés:Mennyi olajat kiván a hajtómű?
Igen de mégis adtál egy támpontot. És nagyonis hasznos volt.
A márka az nem minden szerintem nekem volt honda civicem meg suzuki swift gtim hát ég és föld a kettő a suzuki javára mindenben lóerő gyorsulás megbízhatóság fogyasztás. Vanak kivételek.
Abba a topikba inkáb nem is írok ilyesmit mert még meglincselnének. :-D
A honda motoros háti permetező azt írták 200.000 ft
Bitzos szép jó meg új de. Nincs 2 kilóm permetezőre nameg annyiért jó a hagyományos kézi punpás is.
Ezt a maruyamát cseréltem és ha minden igaz lesz 1 jól működő permetezőm + egy donor ahogy számolgattam 13-14 ezer forintba.
10 körül már tényleg lehet alkatrésznek komplett gépet venni, láttam már vadi új örökségből maradt, táskás telepíthetőt 50e ft-ért is az expresszen dobozában.
Azért arra kíváncsi leszek (ha megérem), hogy 25-30 év múlva azok a más topikokban méltatott "nagy márkák" mai darabjai fognak-e még létezni, ne adj isten üzemelni, mint pl. a 25-30éves Robik, Maruyama permetezők. Tudom miről beszélek, mert mindegyiket üzemeltetem, és szükség esetén javítom. Személy szerint nagyon meg vagyok velük elégedve.