Keresés

Részletes keresés

jan12345 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 12230

Stagnált a debreceni reptér utasforgalma májusban

Kiváncsi lennék, hogy a járatok száma, hogy változott a tavaly májusihoz képest van esetleg valakinek tippje, honnan lehet ezt kideríteni?  Mennyi volt a max. elérhető utasszám a Wizzair, Lufthansa járatain idén illetve tavaly májusban?

malazs Creative Commons License 2017.06.02 0 0 12229

Már a desztinációk is a komolytalanságra utalnak.

Előzmény: lübra19jtd (12228)
lübra19jtd Creative Commons License 2017.06.02 -1 0 12228

Én is max egy Sólyom 2őt látok benne... :D

Előzmény: malazs (12227)
malazs Creative Commons License 2017.06.02 0 0 12227
Előzmény: lübra19jtd (12226)
lübra19jtd Creative Commons License 2017.06.02 0 0 12226
malazs Creative Commons License 2017.05.21 0 0 12225

Nem biztos hogy megkapták volna azt amit esetleg kértek. Gondolom kapott a wizz is, viszont ők kijártak egy utat, gondolom volt benne kockázat mindenki részéről, biztos szívesen látná a reptér és sokan mások is a Ryan-t, de valószínű nem úgy hogy rátelepül egy vagy több bejáratott útvonalra és mindezekért esetleg még külön támogatásokat is elvár. Nem lepne meg ha a reptérnek is lettek volna feltételei bizonyos téren, mert ne felejtsük el hogy nem alaptalanul lojálisak a Wizz-el.

Előzmény: debairporterdeklodo (12224)
debairporterdeklodo Creative Commons License 2017.05.21 0 0 12224

Felfogni nem tudom, miért nem jött Debrecenbe a Ryan, holott évek óta tárgyalnak. Nagyvárad meg hipp-hopp előjött a semmiből. 

malazs Creative Commons License 2017.05.21 0 0 12223

BGY-vel az a gond így hogy egyiknek sem lesz meg a kellő utasszáma, heti 2 járat OK ebből a körzetből, de így a heti 4 már sok, pláne hogy szerda esetén átfedés van. Itt az fogja tudni megtartani a járatot aki tovább bírja, és onnantól fog hasznot hozni, mikor a másik elengedi és beszünteti a járatot. Hogy ez ki lesz az nem tudható. Az biztos hogy a BluAir torinói járatát a Ryan nyírta ki ez esetben, tehát a reptér abból nem profitált,sőt nem kizárt hogy vesztett vele inkább.

Előzmény: debairporterdeklodo (12221)
kevin89 Creative Commons License 2017.05.21 0 0 12222

Pár napja (18-n) szűnt meg a Blueair Nagyvárad-Torino járata. Ez csakis pozítívan fog hatni a ryanair BGY járat töltöttségére. 

Előzmény: debairporterdeklodo (12221)
debairporterdeklodo Creative Commons License 2017.05.21 0 0 12221

Én azt hallottam - nem hiteles forrásból - hogy a milánói Ryanair-járat nem igazán hozza a várt utasszámot...

Ettől függetlenül én is azt gondolom, hogy valamit lépnie kell a Wizznek Debrecenben.

malazs Creative Commons License 2017.05.17 0 0 12220

Szeptember 5-től Nagyvárad-Memmingen, Ryan.  Azt hiszem a Wizz-nek gyorsan lépni kell valamit ha Debrecenben talpon akar maradni.

malazs Creative Commons License 2017.05.02 0 0 12219

A Blue Air május 18-tól megszünteti a Nagyvárad-Torinó járatát.

 

Gondolom a Ryan bergamoi járata is közrejátszott némileg. Ezzel szemben:

 

http://www.dehir.hu/debrecen/soha-nem-volt-meg-ilyen-eros-az-aprilis-a-debreceni-repuloteren/2017/05/02/

lübra19jtd Creative Commons License 2017.04.26 0 0 12218

"Antal Gábor, a Lufthansa magyarországi vezetője a minap egy budapesti sajtótájékoztatón úgy nyilatkozott, hogy jelenleg Debrecenből nem tervezik a járatszám növekedését, Tamás László ugyanakkor abban bízik, ha továbbra is jól teljesít a debreceni járat, a jelenlegi heti háromról ötre emelkedhet a heti járatok száma, később pedig minden nap lehetne utazni a Lufthansával Debrecenből Münchenbe és Münchenből Debrecenbe."

 

http://www.dehir.hu/debrecen/ezt-mondja-a-debreceni-jaratrol-a-lufthansa-magyarorszagi-vezetoje/2017/04/25/

 

Szerintem jó lenne egy kis változatosság is. Valamelyik nap korán forduljon, másik nap későn.

Előzmény: Tibi2 DEB (12217)
Tibi2 DEB Creative Commons License 2017.04.25 0 0 12217

A Lufthansa régiós igazgatója mondta:  A magyarországi számokhoz növekvő mértékben járul hozzá a Lufthansa chartereit fogadó sármelléki repülőtér, valamint a légitársaság München-Debrecen járata. A tavaly áprilisban, eleinte kevésbé kedvező menetrenddel induló és szezonálisnak szánt járat végül a rugalmasabbá váló indulási időpontnak köszönhetően hozza az elvárt kihasználtságot, amit 50% körülire lőttek be — számolt be Antal Gábor. Járatsűrítést és kapacitásbővítést egyelőre nem terveznek a határ túloldaláról is mérhető utasforgalmat hozó járaton. Az utasok mintegy 15%-a utazik tovább az USA-ba. Antal a járat további fejlődési lehetőségét látja az ukrán vízummentesség megadásában. ** El tudnám képzelni , hogy sűrítsék : minden hétköznapon 1 legalább beleférne. Az erdélyi és partiumi reptereken napi 3x repülnek ami kiváló de azért itt nem indokolt. 

kevin89 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 12216

Nagyvárad-London ryanair járat 2 hónappal korábban indul a nagy keresletre való tekintettel. 

Szept 1-től. 

malazs Creative Commons License 2017.04.12 -1 0 12215

Viszont abból a 30-ból jó arányban van a long haul utas, illetve a business utasok. Az pedig szépen hoz a konyhára és ez a lényeg.

Előzmény: Debreceniutazo (12214)
Debreceniutazo Creative Commons License 2017.04.12 0 0 12214

http://www.dehir.hu/debrecen/tortat-kapott-a-lufthansa-gep-szemelyzete-a-debreceni-repteren/2017/04/12/ 

9000 feletti utasszám. Akkor kb tényleg 30 körüli az átlag. KÉne még némi fejlődés a járatbővítéshez. De azért jó hogy életképesnek tűnik a Lufi Debrecenben. 

lübra19jtd Creative Commons License 2017.04.11 0 0 12213
lübra19jtd Creative Commons License 2017.04.06 0 0 12212
cassano71 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 12211

Girona az elején lehetett talán annyi, most azért már 29€/irány inkább, legalábbis május, júniusra, illetve májusban láttam még kifelé egy dátumra 10€-s jegyet. Az a vicces, hogy ez sem drága tulajdonképpen, mármint a 29€, sőt:-) Legalábbis amilyen árak mostanában vannak  BUD-ról BCN-re.

De: április 9-16, már ha valaki most egy hetet el szeretne tölteni Barcelonában, kemény 10€ OMR - GRO, mármint nem egy irányban hanem a retúr. Az azért komoly.

Mindenesetre már tudom, hogy jussak ki olcsón egy Barca meccsre legközelebb.

Előzmény: kevin89 (12210)
kevin89 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 12210

Itt nyilván nem a BGY ár volt a "szenzáció" hanem Barcelona-külső. Oda PEstről se lehet kifogni RETÚR ilyen árat. Wizznél holt szezonban (január-február) lehet 8k retúrt kifogni, de hogy április-májusra ennyiért nehezen. Oké, hogy Girona, de mégis csak 20€ alatt van. 

 

Londoni járat majd egyelőre csak heti 3* lesz OMR-ről, novembertől. 

 

De egy memmingen is népszerű lehet a magyarok körében OMR ryanair esetében. Eleve e Nyháza-Bécs közvetlen eurocity vonattal 6 óra 30 perc. Onnan railjet Münchenig még 4 óra. Ez összesen 10,5 óra. Ezzel szemben FMM-OMR 1 óra 45 perc, és már most is 19,99€ / irány novemberre. Beleszámolva az FMM elérését, és váradról átjönni Magyarországra is megéri. 
Debreceni lufthansát nem számolom most, mert erősen árézékeny közönségről van szó. 

 

Érdekes lesz látni a versenyt DEB-OMR és WZZ-RYR-Blueair között. 

 

Wizz még Kassán növekszik elég szépen. Tel-aviv és Köln új járatok onnan. 

 

Előzmény: cassano71 (12208)
szaunas Creative Commons License 2017.04.03 0 0 12209

Petíció az írországi járatsűrítésért, járatnyitásért:

 

https://www.peticiok.com/repul_jaratok_irorszagbol

cassano71 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 12208

Igen, ki van ez találva. A Ryan nyilván bedobta most ezt a bevezető árat, de szerintem e nélkül, Wizz árakon vagy még kicsivel a fölött is velük mentek volna a románok meg az ottani olaszok egyszerűen azért mert így könnyebb, gyorsabb.

Fordítva is igaz, innen senki nem fog átmenni, hogy Váradról repüljön még a 3€-s  OMR - BGY miatt sem mert Váradra még át is kell menni, igaz csak egy óra kocsival, de akkor is plusz macera, idő. Nyilván ha nagy árkülönbség lenne akkor nem ez lenne a helyzet, de gyakorlatilag folyton lehet 6e Ft-ért retúr jegyet venni innen DEB-ről BGY-re vagy ha éppen nem annyiért akkor mondjuk 8e-ért. BGY estében az a veszély, hogy a két járat kioltja egymást.

Nem tudom elindult-e már OMR-ről a londoni járat is, de ha nem akkor úgyis csak idő kérdése és elindul. Ott én nem látok nagy veszélyt ránk nézve, max egy járatritkítást DEB-ről.

OMR - GRO vagy OMR - TRN meg megint más tészta, ezek akár érdekesek is lehetnek mert nincs "megfelelőjük" DEB-ről. Úgy értem egy nyíregyházinak vagy debreceninek aki Barcelonába készül adott esetben lehet, hogy jobb lesz a Ryan járat OMR-ről mint bármi ami BUD-ról megy még azzal együtt is hogy Girona az nem Barcelona, de ez valószínűleg árfüggő lesz alapvetően persze.

Pl. most májusra megnéztem és OMR-ről a Ryan Gironába majdnem fele annyi mint bárkivel BUD-ról BCN.

Előzmény: malazs (12207)
malazs Creative Commons License 2017.04.02 0 0 12207

DEB-BGY-DEB is annyi volt kb, most jöttünk, 12 ezer alatt volt kettőnknek

Előzmény: kevin89 (12206)
kevin89 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 12206

Nagyváradról elég szép árakat kínál Ryanair. 2.99€ -s Girona és Bergamo. :) 

 

 

Persze visszaútra nem ennyi, de egy omr-gro-omg jegy 15.99€ omr-bgy-omr pedig: 17,98€. 

jan12345 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 12205

"Az első malmői járaton több mint hetvenen utaztak el Svédországba." Mi lehet vajon a háttérben, hogy ezt indítják újra CRL helyett..

 

 

szaunas Creative Commons License 2017.03.26 0 0 12204
Herodes68 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 12203

Sziasztok!

 

Több éve olvaslak benneteket és most elérkezettnek láttam az időt

hogy most már alkalmanként hozzá is szóljak a témákhoz.

 

Tehát először is köszöntök mindenkit!

Aztán: 

 

http://magyaridok.hu/belfold/kormany-dontott-gyor-per-repuloter-fejleszteserol-1504633/

 

Ami nem derül ki a cikkből hogy a támogatás a teljes fejlesztés fedezetéül szolgál

vagy csak a tulajdonosi aránynak (12 % ) megfelelő hozzájárulás.

 

Mindenesetre számomra örömteli, hogy a fejlesztés folytatódik.

malazs Creative Commons License 2017.03.21 0 0 12202

Esetleg ott voltál a tárgyaláson?! Nem gondolom hogy annyira beavatnának ;-) Gyakorlatilag a reptéren is csak igen kevesen vannak akik illetékesek benne, illetve részleteket tudnak.

Mi számít jó ajánlatnak?! Jobbat biztos hogy nem kap mint a wizz, miért is kapna?! Nem a szívem csücske a wizz, de itt egyedül ők voltak akik elindítottak valamit, ők küzdöttek meg az utasokért a reptérrel és a várossal karöltve. Nem mellékesen a Ryan támogatására is kíváncsi lennék 2 útvonalon: EIN és BGY, ugyanis ha 100km-en belüli reptérről már van támogatott járat, akkor az új járat számára nem adható támogatás. Jó persze, épp kijátszható, gyakorlatilag ráírhatják a BGY támogatását akár a GRO járatra is.

Jelen  helyzetben viszont pont ennél a 2 járatnál lehet az hogy egyik járatot sem tartja el majd, mert megoszlik az utasközönség, így mind a ketten szívnak vele. Kérdés ki bírja tovább, kinek lesz fontosabb hogy nála maradjon.

Előzmény: kevin89 (12201)
kevin89 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 12201

Ők jó szerződést ajánlottak Ryanairnek, Debrecen csak Wizznek adott jót. Ameddig ez nem változik, nem fognak megjelenni DEB-ben. 

Előzmény: malazs (12200)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!