Keresés

Részletes keresés

norbertos Creative Commons License 2 napja 0 0 12310

Valoszinuleg mar csak iden lehe.t latni DEB betonjan Germanias B737-eseket.

http://airportal.hu/kivonja-osszes-boeing-737-es-repulogepet-germania/

 

Szoval dokumentum jelleggel tessenek spotterkedni :) Termeszetesen a rend eber oreit csak finoman stresszelni a kerites kornyeken :)

Debreceniutazo Creative Commons License 6 napja 0 0 12309

Ahogy a Malazs által belinnkelt cikkben lévő táblázatból is látszik az idén nyárra lesz olyan hét, amikor heti 23 járatpár van Debrecenből Wizzel. Egy gép elméleti teljes nappali kapacitása 3 forduló naponta, azaz 21/hét. Ezt csak úgy lehet megoldani, ha 2 pár járatot W-ben teljesít a Wizz. Reményt keltő, hogy amíg egy-két éve még a Debreceni gép kapacitását használták máshova W-ben, addig most másikét fogják innen használni. Nekem nem lett volna a top 10 tippemben sem Tel-Aviv, sem Moszkva, de lehet hogy a végén még működni is fog a dolog. Mindenesetre nekem nem tűnik úgy, hogy az elindult Nagyváradi (London, Memmingen, Milánó, Girona, Weeze) forgalom komolyan csökkentette volna a Debrecenit bár a részleteket nem látom. De kellene még néhány jól properáló uticél ahhoz, hogy a Váradi által belengetett néhány éven belüli második bázisgép is meglegyen. Róma, Dortmund? Egy-két heti egyszeri nyaralójárat?  BUÉK!

malazs Creative Commons License 2018.01.16 0 0 12308
norbertos Creative Commons License 2018.01.10 0 0 12307

Igen jol latod. A debreceni gep ugyebar egy nap 3x tud fordulni, jelen esetben a nyari menetrendben, kedden es szombaton a kovetkezoket repuli:

DEB-LTN-DEB-EIN-DEB-LTN-DEB

6:00       13:10     18:50   

Ebbe ugye mar nem fer bele BGY, igy mashonnan repul V-ben egy gep. A fordat meg nem neztem meg, hogy melyik bazis szemelyzete/gepe teljesiti majd az utat.

Előzmény: lübra19jtd (12305)
lübra19jtd Creative Commons License 2018.01.04 0 0 12306
lübra19jtd Creative Commons License 2018.01.03 0 1 12305

Jól látom, hogy a nyári menetrendben a DEB-BGY-t már nem a debreceni gép repüli?

Hova kerül a kapacitása?

(egyébként változik több másik járat is, de azok mind úgy tűnnek mintha a debreceni gép vinné)

lübra19jtd Creative Commons License 2018.01.02 0 0 12304
malazs Creative Commons License 2017.12.24 0 0 12303

Ezúton kívánok én is Boldog Karácsonyt minden kedves olvtársnak és azoknak vasgyári munkásoknak is akik lehetővé tették, hogy ilyen mennyiségű járat üzemeljen Debrecenből kiemelkedő töltöttséggel!

szaunas Creative Commons License 2017.12.23 0 0 12302

Reszkess Atlanta!:)))

 

Mindenkinek nagyon kellemes ünnepeket kívánok!

Előzmény: Miocsó (12301)
Miocsó Creative Commons License 2017.12.22 0 1 12301

Ha így megy a dolog jövőre jóval több munkánk lesz! ( De nem ijedünk meg tőle)

Áldott karácsonyi ünnepeket kívánok minden olvtársamnak :-)  !

debairporterdeklodo Creative Commons License 2017.12.21 0 1 12300

Nagyon jó hírek ezek így év végére. Szerintem Moszkva ugyanúgy fel fog fejlődni, mint Tel-Aviv. Kíváncsi vagyok, hogy a Lufthansa esetleg a jövőben bővít-e majd új úticéllal, s nem csak járatsűrítéssel. Frankfurtot hallottam már, hogy lenne rá igény, lehet érdemes lenne próbálkozni.

A Ryanair szerintetek teljesen lejátszott meccs Nagyvárad miatt?

Mit gondoltok, milyen légitársaságokra gondoltak a cikkben milyen úticélokkal, akik bevehetik Debrecent a fejlesztés után?

RonanAirről tud valaki valamit, vagy marad virtuális légitársaság? :D mert honlap az van Vilnius, Bréma, Krakkó, Budapest járatokkal Debrecenből :D

Tibi2 DEB Creative Commons License 2017.12.21 0 2 12299

http://www.dehir.hu/debrecen/jovore-meg-magasabb-fokozatra-kapcsol-a-debreceni-repter-ujabb-rekordevre-keszulnek/2017/12/21/

Régen nyomozzuk, hogy mikor lesz átadva az új utasterminál, a cikk szerint 2019 elejétől lesz használatban. Lufthansa heti 5-ször versenyképes lesz, főleg a +vasárnapi járat fontos. Wizz Moszkva desztináció központi döntés, de hátha profitál belőle a turizmus. Barcelona príma lesz nyáron.

 

malazs Creative Commons License 2017.12.19 0 2 12298

Hát a vasgyári munkások miatt szükséges :-)

Előzmény: Janos32 (12297)
Janos32 Creative Commons License 2017.12.19 0 1 12297

Milyen sok jarat azert a (tulozzunk egy kicsit) 20 utasert :D

Előzmény: malazs (12296)
malazs Creative Commons License 2017.12.19 -1 1 12296
lübra19jtd Creative Commons License 2017.12.18 0 1 12295
lübra19jtd Creative Commons License 2017.12.18 0 1 12294
szaunas Creative Commons License 2017.12.15 0 1 12293
Előzmény: Tibi2 DEB (12292)
Tibi2 DEB Creative Commons License 2017.12.14 0 0 12292
Utas2 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 12291

És mindez a "megállítandó" uniós pénzcsap segítségével...

 

https://airportal.hu/hat-kozlekedesfejlesztesi-beruhazast-tamogat-az-europai-bizottsag/

Előzmény: norbertos (12290)
norbertos Creative Commons License 2017.11.11 0 0 12290
Herodes68 Creative Commons License 2017.11.10 0 0 12289

Sziasztok, üdv mindenkinek!

 

Itt még új vagyok! Elsősorban a győr-pér repülőtér dolgaihoz igyekszem

hozzászólni persze ha van érdemi infóm!

 

700 ezer euró értékben hét polgári és három katonai repülőtér fejlesztésére kerül sor a közeljövőben, közöttük van a Győr-Pér repülőtér is.

 

http://gyorplusz.hu/cikk/fejlesztik_a_gyor_per_repuloteret.html

 

 

 

 

 

lübra19jtd Creative Commons License 2017.11.07 0 0 12288
Előzmény: Tibi2 DEB (12287)
Tibi2 DEB Creative Commons License 2017.11.06 0 0 12287

http://www.hajdupress.hu/cikk/ujabb-rekord-a-debreceni-repteren

 

MMX és TLV idén már ment ( 36 induló-érkező gép Októberben ) , tavaly viszont nem , szóval ez is okozta a növekedést.

Nighthawk9 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 12286

Szerintem félreérteted a hozzászólásomat. Nem rácsodálkozás volt. Norrbertos kérdésére válaszoltam a visszakérdezéssel és mellékeltem a cikket, ami arról szól hogy Kecskemét lesz a következő wizz repülőtér. Hacsak nem lesz még előtte egy másik is.

 

 

 

 

 

Előzmény: Ridley4Lev (12277)
balou84 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 12285

Sármellékről volt régen Ryanair (STN, HHN, NRN) és Malév is (MUC, STR) kicsit "el lett felejtve" az a reptér. SOB-LTN-re tippelnék.

Előzmény: balou84 (12281)
kevin89 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 12284

Pérről pedig 1 óra 10 perc Bécs, 1 óra Pozsony, és 1:20 Budapest, autóval. <-- Nyugatról(Mo nyugati országrésze) pedig kevesebb a vendégmunkás aki London felé menne, és itt nem töltené a gépeket a román/ukrán vendégmunkás, mint Debrecen esetében. :) 

 

Jelen helyzeti reptéri fejlettség tekintetében nyilván csak Pér, és Sármellék jöhet szóba, mint harmadik repülőtér. 

Előzmény: balou84 (12283)
balou84 Creative Commons License 2017.11.05 0 2 12283

Ez igaz, de nem tudom elképzelni h kinek lenne fontos h fizessen azért, h a Wizz Kecskemétről üzemeljen. 1 órán belül elérhető Ferihegy vonattal vagy még hamarabb autóval, ennyire nem lehet kényelmes vki h ennyit ne tudjon utazni. :) Ezt a civil hasznosítást sztem félreértik, Kecskeméten inkább Pérhez hasonló forgalom várható.

Előzmény: kevin89 (12282)
kevin89 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 12282

Van az a pénz, amiért járnának Kecskemétről. Pest távolság ide vagy oda. 

Előzmény: balou84 (12281)
balou84 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 12281

Kecskemét kizárt, semmi értelme nincs ugyanaz a vonzáskörzet kb mint Pest. Sármellék vagy Pér lesz szerintem is.

Előzmény: Ridley4Lev (12277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!