Eladnám Keeway Matrix 125 motoromat. A motórt 2007-ben vettem, 4600 km van benne, semmiféle sérülés nincs rajta, tavasszal kapot egy új akkut, illetve szintén tavasszal volt olajcserés.
Családos ember vagyok, így fölleg autóval közlekedünk, ezért nem sok értelme van a motor tárolásának, így inkább eladnám. Ha valakit érdekel szívessen válaszolok telefonra, emailra.
A gép rendszám nélküli, 50-es biztosítás van hozzá.
Szép kismotor :) képről ennyit lehet látni , aztán majd a vallatásnál (1-2év:) ) eldől . Én most vettem egy 29 !! éves SIMSON-t . Óriási élmény volt vele ez a egy hét és a vele megtett 250 km. 30 éve nem volt kétkerekű járművem , most eszmélek rá hogy mit vesztettem :)
Ezt találtam egy biztosító oldalán és rögtön tisztább a kép :) : " A segédmotorkerékpárok közismertebb nevükön robogók regisztráció nélküli járművek . Nem rendelkeznek rendszámmal / egyedi azonosítóval / valamint nem kell ezeket a járműveket átíratni .
Mindezektől függetlenül a kötelező biztosítás ezekre a jármüvekre is kötelező "
Rbogó-segédmotor átírás látezik , ha öreg segédmotort vásárolok az adás-vételin kívül kell rendelkezni valami forgalmiengdély szerűvel, vagy vásárlási blokkal , bekell jelenteni önkormányzatnál, hogy áll most ez a segédmotoros kérdés törvényileg ? Autós vagyok ,de mostanában szeretnék segédmotort venni , és nem akarom hogy a hatóság már a hazahozatal közben megvágjon :)
Jó állapotú SIMSONT keresek megvételre ! Cím publikus.
Eladó egy 1982- es évjáratú 51- es fehér színű 4 sebességes Simson motorkerékpár, megkímélt állapotban. Akkumulátor, index, fényváltókonzol, első sárvédő, gumik újak rajta. Adok hozzá tartalékként egy szintén vadonatúj gyári alapméretes hengert dugattyúval. Némi felárért szintén eladó egy piros színű Uvex Boss GP kiváló minőségű integrálsisak is.
Az enyem talan kicsit ujabb, sajnos, azonban ami igazan zavar, hogy a tel mindig megzakkantja.
Most is az a legnagyobb gondom vele, hogy a teli piheno annyira rosszat tett neki, hogy nem hajlando elindulni. Ez volt az a pont, amikor betelt a pohar. Altalaban tenyleg nincs sok gond vele, de az nagyon zavar, hogy mindig tel vegen, nyar elejen toklni kell vele.
Sajnos most olyan gondja van, amit nem tudok megoldani. Eddig semmi baja nem volt, most pedig be sem indul. Szikra van, porlasztot szetszedtem, kipucoltam, tomiteset kicsereltem, de semmi es ez kezd sok lenni...
...a Simson szervízigényéről annyit, hogy ha egyszer RENDESEN össze van rakva, be van állítva, akkor az sem rosszabb,mint a többi..
5 éve van szimóm, és az első évben mindig csak szerelgettem én is...
aztán meguntam, darabokra szedtem, mindent felújítottam, amit kellett, de igényesen, utána 2 évet ment úgy hogy ütöttem vágtam, kisebb generál, és most vagyok megint egy 2 éves gond nélküli szezon végén. Most lesz egy fúrásom, de ennyi..
Hali!
DT70 szerintem ninc is, DT80 van. "Aprilia Rally, Yamaha/MBK BW, Malaguti Crosser" ezeket nem nevezném átmenetnek, mert 95%-ban robogó és a maradék 5% jelenti azt, h. gond nélkül fel tudod tolni a járdára:). A Honda MOnkey az egy miniatürizált motor, jopófa csak ritka. Szerintem egy DT50-es kéne neked nem olyan magas az üléspozíciója és váltója van + endúró. (van DT-s topik is!)
"Vegyel R0metet" hehe azt többet szereltem, mint amennyit mentem vele, igaz nekem Romet Ponym volt, de irdatlan megbízhatatlan.
Baliszoft na ez a robogó csak nem akar elmenni, talán, ha fénykép nélkül árulnád:))
Dehogynincs a robogo es a krossz-motor kozott atmenet. Nem is ujdonsag. Hasznalt piac tele van vele. Aprilia Rally, Yamaha/MBK BW, Malaguti Crosser. Ebbol a Yamaha eleg kemeny rugozasu, de mar vezettem az Aprilia-t, amin csak tuning kipuffano volt, homokos-saros folduton, vagy varosban es nagyon jol megy. A Szimo endurohoz kepest megszokast kivan, de rajossz hogy varosban ez a kiraly. A vastag gumiknak koszonhetoen meg a katyukat is eleg jol veszi.
En azert akarok segedmotort, mert van egy autom, amivel nagyon jol elvagyok, de varosban mar-mar sokszor teher. Sajnos a rozsadomb mogotti hegyen lakom, tehat a biciklivel az a gond, hogy mindig hegyet kell masznom. Emiatt, amire beerek a munkahelyemre teljesen leizzadok es ez nem tul pozitiv. Tehat kizarolag varosi celra kell egy motor, amivel barhol "tiz percen belul" ott tudok lenni. Sot igy meg a benzin penz is olcsobb es a parkolasert sem kell fizetnem. Minek erre nagyobb motor?
Mint mondottam a Simson tokeletes volt. Egyetlen gondom az volt vele, hogy viszonylag nagy a szerviz igenye. Sajnos mostanaban nincs annyi idom, mint regen. En most mar csak hasznalni tudom es akarom a motort, szerelni nem.
Sajnos nem tul fogekony a forum egy ilyen temara, tehat lehet, hogy bemegyek az elso motorkereskedesbe es veszek egy barmit...
Csak azt mondjatok meg, miert nincs a rogobo es a magas krossz motor kozott atmenet? Pl. olyan, mint a simson, csak kevesebb szerviz igennyel, vagy barmi mas.
Melyik az a honda motor, amelyik nagyon hasonlit a rigara? En azt neveztem Honda Monkeynek, de az interneten igy nem talaltam...
Szerintem vásárold vissza a Simsonodat, és iratkozz be A1-re!
50ccm-ből mit akarsz? Az tanulómotor (nekem Simsonom van). Ha többet akarsz motorra költeni, akkor szerintem mindenképpen "motort" érdemes venni, nem valami seggbosszantót. Megjegyzem mindez csak egy laikus véleménye.
Csak egy megjegyzes. Persze koszonom a segitseget, de epp ez a gondom, amit mar irtam is:
"És mielőtt kapnám a szídásokat, hogy miért nem olvastam el a többi topicot, megjegyzem probáltam, de lámaságom miatt egy szót sem értettem. ( a Suzuki glx43 v8 jobb, mint a honda c52??? :))"
Tehat koszi tenyleg kedves: Yamaha DT50, vagy 70. De mennyi ennek az ara, milyen idoset erdemes venni, mit kell rajta nezni, hol erdemes megvenni, stb... Persze azert megnezem a neten, csak nem hiszem, hogy sokat mond majd, amit latok, olvasok.
Most készülök használt segédmotort venni. Sajnos azonban semmilyen ismeretem sincs a témával kapcsolatban. Nem ismerem a típusokat, a gyártókat, semmit.
Ebben kérem a segítségeteket.
Az elvárásaim:
A lényeg, hogy segédmotor legyen, nem számít, hogy enduro, vagy robogó, csak jó legyen, de ha robogó, akkor is kis testű...
Tehát kb. azt várom, hogy megmondjátok, mit érdemes venni max. 150-200eFt-ból. Robogót, vagy mást... Milyen gyártótól, milyen típust, max. hány éveset? És mindent, ami esetleg fontos lehet
Eddig enduro simsonom volt, csak már meguntam az állandó szerelgetést. Tehát ezt szeretném lecserélni. Szerettem, főleg azért, mert szeretek váltogatni és ez az öröm egy robogón elvész. Meg persze könnyű szerelni, olcsó az alkatrész, nagy a kereke...
Egy régi osztálytársamnak volt egy Honda Monkey-ja (azt hiszem ez volt a típusa), az nagyon tetszett. Van még olyan, vagy ahhoz hasonló? Jó az? Ha lehet a robogó mellé ajánljatok egy-két endurot is.
Ha lehet azt is írjátok meg, hogy mire kell figyelni egy használt motor megvételekor.
Sajnos tudatlanságom miatt jelenleg több részlettel nem szolgálhatok.
És mielőtt kapnám a szídásokat, hogy miért nem olvastam el a többi topicot, megjegyzem probáltam, de lámaságom miatt egy szót sem értettem. ( a Suzuki glx43 v8 jobb, mint a honda c52??? :))