otpdirekt szerződés kiegészítés-igénybeveői adatlap az otpdirekt ..........szerződés kiegészítése lapon van egy olyan, hogy igénybevevői azonosítók, Internet és ott egy 6 jegyű azonosító.
aztán kezdődhet a homokórás sux otp direkt.....rémes! Fel is mondtam...
Akkor jó, nekem semmi bajom vele, talán egyszer nem jött meg az sms eddig. Minden számlát onnan menedzselek, a hitelkártyát is. Szerintem jó, meg biztonságos is az sms miatt. Ha valaki megtudja a jelszómat, akkor se megy vele semmire.
Érdekes, hogy a CIB minden évben megnyeri az év internetbankja címet, közben meg csak egycsatornás azonosítása van, így az adathalászok elég könnyen felnyomhatják.
Ez ugyanaz, mint az OTP Direct? Nekem többnyire jó szokott lenne, este fél 10-10 körül azonban valami gebasz van a szerverükkel, olyankor piszkosul lelassul. A sok begépelés ismételgetését én úgy úszom meg, hogy utalásoknál mentem az űrlapot.
Én az üzletszabályzat és a hitdetmény átnézése előtt még a lábamat sem teszem be a fiókba! Az a tuti! De minden esetben, nem csak az OTP esetében! Nemrég a kormányhivatal ügyfélszolgálatát hívtam egy nem igazán egyszerű de nem is bonyolult hiteles kérdéssel. A kérdést követően visszahívást ígértek (4 nap) sikerült visszahívni, sajnos egy teljesen rossz válasszal. Úgyhogy szerintem sehol nem tökéletes!
Az egyik unokatesom az OTP-nel dolgozik, de nem a pult mogott. Idonkent vannak erdekes belso utasitasok. Ez is egy ilyen lett volna.
Mongyuk nem volt 1xru menet. Mivel ertekpapirszamlam is volt, kerdeztem a kolleganot, hogy nem kellene ezt elotte megszuntetni. Szegeny nem ertette, majd megkerdezett egy kolleganot. De mint kesobb kiderult, csak annyit kerdezett, hogy at kell e mennem a szamlavezeto fiokba. Termeszetesen nem kellett. Mikor huztam egy uj sorszamot, meglatta a no, hogy mar le van zarva a szamlam az egy honapos turelmi idovel, akkor el kezdett szentsegelni. Vegul uj szamlat kellett csinalni, osszekotni az ertekpapirral, majd megszuntetni. Mondta a no, hogy en voltam a hatodik ebben a honapban, igaz mar a honap vege volt. Na most ez nem ment ot perc alatt. Nem tudom miert nem csinaljak meg szoftverbol a dolgot, hogy nem lehet lezarni a szamlat az ertekpapir szla nelkul. Bar azt sem ertettem, miert nem lehet a zarast feloldani. Lehet, hogy az ilyen muveletekhez magasabb szintu jelszo kell es akkor be kellett volna avatni a fiokvezetot? Igy is jott valami kollegano jelszot gepelni. Vagy ilyen alapokbol tarthatnanak tobb oktatast.
De mar volt olyan is, hogy nem tudtak atvezetni a ket szamlam kozott. A csaj azt mondta, hogy problema van a rendszerrel. Szerintem a rendszerproblema a szek es a klaviatura kozott volt. Ezert papiron kp.-t kellet felvennem es ugye ennek eleg borsos dija van, majd befizetni a masik szamlara. Amit mondjuk a reklamaciomra jovairtak ugy egy honappal kesobb.
A masik. Mivel devizaszamlabol csak a kanadai dollart vezetem az OTP-nel, ezt is azert mert keves mas bank foglalkozik ezzel. Eurot akartam felvenni, ugye 2%-ert meg lehet csinalni. Hat a csaj azt akarta, hogy elobb a dollart valtja forintra, majd elad nekem eurot. Ezzel eleg rendesen lehet bukni. Mikor mondom, hogy ezt nem igy kene csinalni, akkor mondja, hogy a masik varit nem ismeri o csak par napja dolgozik, a fonoke mar hazament.
Ilyen sztorikat meselhetnek meg egy darabig. Mondgyuk en rendszeresen reklamaltam es a feleslegesen lenyult parszaz, 1-2 ezer forintot mindig jovairtak kesobb. De gyanitom, hogy a munkatarsak hibai, vagy tajekozatlansagai miatt az ugyfelek tejelnek rendesen.
HIhetetle, hogy néha mit tudnak művelni! Igazából elég a személyi igazolvány meg a fő számlához tartozó kártya, ha meg akarod szüntetni. Néha nem értem a fiókos dolgozókat! De mindegy!!!! Hát akkor nem irigyellek!
Az webkartyanak nevezett papirdarab. Ugye adnak egyet, amin rajta van a kartyaszam lejarat, cvc es adnak egy masik papirdarabot amire ha akarod rairhatod ezeket az adatokat. Na ez utobbit. Ha tudni akarod, probald meg megszuntetni az internetkartyadat. :o)
Itt van a kep: https://www.otpbank.hu/OTP_Portal/online/BH01010102030000.jsp
Nem nagyon lehettel az elsok kozott egy eve. A telebankot 94 ota, az internetbankot 99 ota hasznaltam. Onnan emlexem, hogy mindket esetben suliban jartam. ( Amikor meghirdettek az elektronikus csomagot 2002-2003 korul, akkor valtottam ra.)
Az altalad felsoroltakat a napi egyenleg kivetelevel adott esetben olcsobban nyujtja pl. a CIB bank, de gyanitom mashol is meg vannak erre a lehetosegek. Oda meg a kartyaert sem kell bemenni, az internetbank azonositot, helybe megcsinaljak.
Par hete szuntettem meg a szamlaimat, (elektronikus szla, ertekpapirszamla) Le akartak nyulni 5000 Ft-al, mert nem vittem magammal csak azt a papirdarabot, amin az internet kartya szama volt es ok a masik fecnit kertek. Azt mondtak a kartya letiltasi dija. Majd a holgy hozott egy kondicios listat, abbol kiderult, hogy 2500. Meg az is, hogy a potlasa ingyenes. Ugyhogy ha valaki meg akarja szuntetni es nem talalja a papirdarabot, inkabb kerjen egy masikat. Mivel az ugyintezo tevedett, ugy dontott, hogy ir egy masik papirt, es rairta, hogy leadtam.
Egyebkent a kezelofelulet tenyleg jo. De a szolgaltatasok eleg dragak lettek az OTP-nel az elmult idoben.
Szerintem is ez egy nagyon jó dolog, főleg , hogy most már egyre több mindent el lehet a HB-n intézni. Nemrégiben is találtam új dolgokat mint például az ATM-limit azonnali változtatása, ezidáig 2-3 nap volt, most azonnal. Úgyhogy összességében nekem bevált.
az első és a második mondatod közti ellentmondás rögtön látható a topikból: több, mint 6 éves az első bejegyzés, hiszen maga az OTP házibank 1999-ben indult - így 2005-ben már távolról sem lehettél "a legelsők között"...
a többi rendben van: összességében, ha voltak is néha rossz időszakok, nagyon pozitív a kép
Nalam hibatlanul mukodik a Firefox. Fontos, hogy a legfrissebb Java verzio legyen fenn. Egy idoben nem akart meg bejonni sem az OTP netes cucca. Aztan egy Java frissites utan tokeletes lett.
A CIB netes bankja pl. elszallt, amikor a Firefox-ot probaltam volna hasznalni, de egy Java frissites ott is megoldotta a problemat.
Az otpbanknak állítólag tegnap délután óta nem működik az internetes bankja, de erről elfelejtik tájékoztatni az ügyfeleket. Az ügyfél csak akkor szenbesül ezzel a hibával, ha gondos munkával kitöltött egy átutalást, és esetleg szeretné a tranzakciót végrehajtani.
A telefonos ügyfélszolga nem lát a dologban kivetni valót, csak annyit mondott, hogy majd megjavítják és akkor lehet használni... :)
sziasztok, na telefonra nem volt szükség, mert reggelre meg is jött a válasz emil:
Tisztelt quark steak Úr!
Köszönettel vettük az OTPdirekt Internetes szolgáltatáshoz küldött levelét, melyben a túlhívott összegre vonatkozóan érdeklodik. Érdeklodésére az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:
A "túlhívott összeg" megjegyzéssel akkor kerül terhelésre költség, ha a B-, vagy C-hitel számlájához rendelt hitelkeret nem teszi lehetové a havi kamatok terhelését a hitelszámlán.
Az OTP Bank Rt. szolgáltatásaival kapcsolatban a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.
nekem kb. 3-4 nap alatt válaszoltak a mailemre fél éve - bullshit dumát toltak. konkrét problémával egyébként se szeretnek foglalkozni a bankok emailben tapasztalataim szerint...