Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

maaatti 2010. nov. 15. Creative Commons License 193

Kösz a választ és várom kíváncsian a tapasztalatokat.

Előzmény: ALEM8G (192)
ALEM8G 2010. nov. 14. Creative Commons License 192

Utána is érdeklődtem. Lehet kapni olyan kocsikat melyeket valami oknál fogva nem lízingeltek végig. Ezek ára a piaci alatt van, kb 20-25 %-kal. Ha megtudok kénkrétabbat, akkor majd megírom. Kb el is látogatok majd egy ilyen autókból álló telepra.

maaatti 2010. nov. 13. Creative Commons License 191

Bár nem feltétlen a témához tartozik de azt hiszem megpróbálok itt választ találni a kérdésemre.

Hallottam pár aukciós cégről akik autók árverezésével foglalkoznak. Olyan autókat árvereznek el amelyeket a hitelesek már nem képesek fizetni. Úgy hallottam, hogy ezeken a helyeken közel új állapotú autókat lehet találni nagyon olcsón. A bankoknak már kevésbé számít, hogy haszonnal adjanak túl a hiteles autókon. Ebből mennyi az igaz? Érdemes-e aukción keresztül autót venni? Tippek ötletek? 

B.GY 2010. nov. 13. Creative Commons License 190

Szia!

 

Citroen saxo 1.5D 4.5 litert eszik városban.Gondolom országúton annyit sem.Ott nem használom,csak ritkán.Nem egy rakéta:)

Előzmény: ALEM8G (189)
ALEM8G 2010. nov. 13. Creative Commons License 189

Szeretnék venni egy használt autót kb 500.000 - 800.000 ft értékben. Számomra a legfontosabb, hogy minél kisebb legyen a fenntartási költsége. Egyen max 4 liter dízelt 100 km-en városon kívül. Nem kell nagy autó, nem kell semmi extra. Csupán munkábajáráshoz kell. Nem keresek sokat, ezért nem mindegy, hogy havi 50.000 vagy 100.000 ft megy el üzemanyagra. Állítólag egyes Opel Astrák esznek ilyen keveset, meg a FIAT Panda. Valakinek valamilyen egyéb javaslata? Milyen autók jöhetnek még számításba?

 

Köszönöm!

norbika 2005. jan. 26. Creative Commons License 188
beirom ebbe a topicba is, bar utalok 'parhuzamositani':

most lattam egy eleg meggyozo Renault 5-ost. igazabol kicsivel nagyobb jarganyra gondoltam, de ez nagyon jol hangzik: 70-80e km (idos hazaspare volt, most cserlik nagyobbra), szep allatpot, kb. 350000 HUF (vagy talan picivel lejjebb is), es ami a lenyeg: egy hete volt muszakin (!!). az elado szerint 40e ft-ban volt neki a vizsga. a 'hohelyzet' miatt meg nem neztem meg, most erdeklodtunk telefonon, de amint jo ido lesz mindenkepp meglesem. addig is jo lenne ha vki tudna tanacsot adni, mit erdemes megnezni rajta, van-e vmi tipushiba?
norbika 2005. jan. 26. Creative Commons License 187
lehet hogy csak nekem volt uj, de rengeteg hasznos dolgot talaltam a kovetkezo oldalon: http://totalcar.hu/autotanacs/hautovasuf/
norbika 2005. jan. 25. Creative Commons License 186
igaz, igaz, elég szűkszavú voltam :)
szóval nagyrészt rövid távra kellene (város, szomszéd falu), de azért bírja az országutat is (4-500 km-es távokra is járnom kell vele pár havonta).
motorból jó lenne 1.3-1.5 (biztosítás meg fogyasztás szempontjából is), nem kell nagy batár, 3 ajtós is jó, ugyanez a helyzet a csomagtartóval is.
úgy kb. évi 5-8000 km-t tervezek, 20-30000 semmiképp.

perpill. az Opel Corsa teCCik, de a masik topicban ajanlottak a Fiat Tipo/Tempra-t is
Előzmény: ghosty9 (185)
ghosty9 2005. jan. 24. Creative Commons License 185
Mik az igenyeid: sok varos/sok orszagut, evi 4e km/evi 40e km, 2-3 ajto is eleg-e, kell-e a nagy csomagtarto, stb.?
Előzmény: norbika (184)
norbika 2005. jan. 24. Creative Commons License 184
lassan én is elérek oda hogy megvehetem az első autómat. mit ajánlanátok 4-500kHUF között? mit kell megnézni az autón? mennyi (állítólagos) km fölött nem érdemes foglalkozni vele? igazából nagyon sötét vagyok a témában...
Elar 2004. nov. 3. Creative Commons License 183

Szerintem tévedés, h drágább a japán autó szervizelése....

Persze ha gyári alkatrészeket rakunk be, akkor lehet.

De az utángyártott cuccoknál már nem állja meg a helyét ez az állítás!

 

A futómű tényleg egy kardinális dolog a Civiceknél. Könnyen szétmegy ezeken az utakon (bár jövőre nagy útfelújjítások lesznek:)   )  de  ha tesz bele az ember egy jó lengéscsillapitót előre ugyanaz mint a többinél.

 

De a Honda tényleg egy speciális kategória. Mint említettem nehéz jó állapotút találni, de lehet!!!! (nekem nem sikerült, költöttem is rá rendesen :)   )

Az a legegyszerűbb, ha kipróbálod. Elmész egy kereskedésbe és beleülsz 1-2 autóba. Így össze tudod hasonlítani, h megéri-e keresgélni egy jó Civicet vagy maradsz másnál :)

 

 

Előzmény: Krumins (181)
Sezlony 2004. nov. 3. Creative Commons License 182
A Civic egy sportosabb karakterű autó, így elég sokan "ennek megfelelően" kezelik, azaz kitapossák a belét szegénynek. Főleg, ha mondjuk külföldről jött be a kocsi, és valószínűleg ott sem a nyugdíjas hegedűkészítő vette meg, hogy hetente egyszer templomba menjen vele...:) Szóval a legtöbbnek rázós élete volt.
Ehhez jön még a futómű, ami kifejezetten sportos - és hát ismerjük a magyar utakat. Teljesen szétverik az ilyen autókat.
Előzmény: Krumins (181)
Krumins 2004. nov. 3. Creative Commons License 181

Világos, hogy csak gyakorlás kérdése az egész. De a kombi nekem túl nagy és nincs szükségem ekkora batárra, a szedán-típus pedig nem tetszik külsőre sem, úgyhogy maradnak a 3 és 5 ajtósak, vagy hogy is nevezik ezeket ...

 

S miért nem lehet jóállapotú Civicet találni a városban? Ennyire széthajtja mindenki?

Nekem az autó városi közlekedésre kellene elsősorban, eljutni Aból Bbe, másodsorban pedig ha kirándulásra kerül sor, akkor is jól menjen az úton.

 

Egyébként köszi a választ, valami ilyesmi tanácsokra vártam, mert hiába olvasok teszteket, ezekből nem derül ki pl., hogy ugyan a japán autó ritkán hibásodik meg, de ha igen, akkor drága a szervíz, stb stb, ezeket mind kérdezgetés útján tudom/tudtam meg, ami sokszor elég idegesítő lehet. :)  

Előzmény: Elar (180)
Elar 2004. nov. 2. Creative Commons License 180

Érdemes több szempontot átnézni.

Pl ha karamboloznál akkor mennyibe kerülnek pl az alkatrészek?

Szerintem Daewoo, Rover meg ált. az újabb autókhoz az utángyártott alkatrészellátás nem az igazi. Persze ez szigorúan feltételezés részemről, mert 6 évesnél fiatalabb autóm nem volt.

 

Én egyértelmüen japán párti vagyok. A városban egyébként egy Mitsubishi Colt is teljesen jó lehet, de az igazi a Honda Civic :)

Nekem 1.5 VTEC van és maximálisan elégedett vagyok vele. Fogyasztása 6.5-7L városban.

Ha mennél vidékre velle akkor is megfelelő kényelmet nyújt.

Az más kérdés, h nehéz jó állapotút találni. De nem lehetetlen.

 

A parkolástól nem kell tartani szerintem egy tipusnál sem. Szokás és gyakorlás kérdése az egész

 

 

Előzmény: Krumins (177)
Krumins 2004. nov. 2. Creative Commons License 179
ő, izé, + Honda Civic :)
Előzmény: Elar (178)
Elar 2004. nov. 2. Creative Commons License 178
És a Honda hol marad? :)
Előzmény: Krumins (177)
Krumins 2004. nov. 2. Creative Commons License 177

Tavasszal autot vennék, hasznaltan 2M alatt.

Ami fontos, szedan kilőve, mert félek a parkolasi nehezsegektol.

Kinek milyen tapasztalata van az alábbi típusokkal, márkákkal?

Mazda 323

Alfa Romeo 146

Opel Astra Classic

Toyota Yaris

Daewoo Kalos

Ford Focus

Fiat Bravo/Brava

Rover

Citroen C2, C3

 

előre is köszi a segitseget

Deep on 2004. jún. 10. Creative Commons License 176
Hi!

Mi a véleményetek egy 96-os 1.8-as Citroen Xantiáról, 90e km-t futott és 1,2M árulják. Van valakinek Xantiás tapasztalata? Ár/érték arányra lennék elsősorban kíváncsi illetve arra, hogy ez kb. milyen vételnek számítana.

Satriani 2003. szept. 26. Creative Commons License 175
Koszonom szepen ! Megkaptam.
Valaszoltam is...
Előzmény: Elar (174)
Elar 2003. szept. 25. Creative Commons License 174
Nah küldtem a telefonszámot.
Nézesd meg vele mihamarabb!
Előzmény: Satriani (173)
Satriani 2003. szept. 25. Creative Commons License 173
Hat mar hogyne erdekelne Elar !!!!
Foleg ha ilyen jo a reklamja az illetonek :)
Akkor varom a cimet !

Ja, es kosz az alkatresz arakat is !
Ma hozom el a jarganyt. Majd meg biztos lesz kerdesem menet kozben.
Addig is kosz a segitseget Mindenkinek !

Előzmény: Elar (172)
Elar 2003. szept. 24. Creative Commons License 172
Én ismerek egy jó és MEGBÍZHATÓ szerelőt.
Én 1 éve járok hozzá és nem bántam meg. Iszonyú korrekt és ami szintén lényeges OLCSÓN dolgozik.
Sokszor fordult elő, h nem kért pénzt munkákért. Szinte én könyörgöm, h fogadja el!!!
Ha érdekel emailben elküldöm a számát. Mindenféleképpen ajánlom.
Elar 2003. szept. 24. Creative Commons License 171
Éppen ezt mondtam, h a szerelő sem látja pontosan. Azt gondolom lehe tlátni rajta, h vadiúj, de ha 10e km van benne akkor már kopott annyira, mintha 40e lenne benne.
De mondom ebben nem vagyok teljesen képben.
Én is most fogom csrélni ezért tudom a Corsahoz az alkatrészárat:
Szíj 9500Ft
Feszitő 23000Ft
Ezek a gyári alk. árak.

A Coltot azért adtam el, mert rosszul hiteleztem be és rohadtul sokat fizettem (rá).
+ mivel üzletkötő vagyok kb 2000km-t megyek havonta és megérte dízelre váltanom.

De nagyon fáj a szivem érte.... :(

Előzmény: Satriani (162)
Satriani 2003. szept. 24. Creative Commons License 170
Na jo, akkor majd remenykedek meg imadkozok :))
Előzmény: nefini (169)
nefini 2003. szept. 24. Creative Commons License 169
Satriani!

Megbízhato autószerelő? Van ilyen egyáltalán?:):)
Szerelőt jót nem tudok mondani,a rosszat meg észreveszed(egyszer).
Viszonylag elfogadhatóan dolgozik: Opel Lózs (Vác,Nagymaros), Opel Sztráda (m3 autópálya mellett).

Előzmény: Satriani (168)
Satriani 2003. szept. 24. Creative Commons License 168
Kosz Nefini !
Megfogadom a tanacsod !
Azert megkerdezem az ipset hatha van infoja ezekrol :)

Ja, megbizhato autoszerelot nem tudsz ajanlani :)))
OK, ez akar topic tema is lehetne, gondolom, de tenyleg, hogy valasszak egy megbizhato autoszerelot, van otleted; vagy ugyis majd tapasztalatbol rajon az ember hogy ez vagy az nem az igazi ?
Amugy egy ilyen vezermuszij cserenek kb. mi a realis munkadija szerinted ?

Előzmény: nefini (167)
nefini 2003. szept. 24. Creative Commons License 167
Satriani

A vezérműszíj lényegében az amit írtál.
Ha elszakad azért fájó mert a szelepek belevernek a dugattyú tetejébe, ezért sérül a vezérlés stb..
Szerelő nem fogja megállapítani ezért erősen ajánlatos szíjat,görgőket cserélni megvétel után.Egy támpont lehet ha van szervízkönyv.

ja! És lehet még C16nz motor is hasonló paraméterű mint atöbbi 75Le-s.

Előzmény: Satriani (166)
Satriani 2003. szept. 24. Creative Commons License 166
OK, koszonom szepen a segitseget !
Igen azokra, gondoltam hogy azok a szamok mit jelentenek, de vegul is mindegy.

De ha veszek (-tem) egy hasznalt kocsit akinek volt x gazdaja elotte es nem lehet tudni hany km van az utolso vezermuszij csere ota, akkor azt honnan fogom megtudni ? Vagy egy szerelo ranezesre megmondja ?

A vezermuszij az ugye a fotengely (amit a dugattyuk hajtanak meg) meg egy masik tengely -estleg vezermu tengely ?? - kozt viszi at a fordulatot ? Az a masik tengely az vezerli a szelepek nyitasat, gyujtast stb ???

Ha elszakad a vezermuszij miert csinal 200-300eFt-os kart ?

Előzmény: nefini (165)
nefini 2003. szept. 24. Creative Commons License 165
Szia! Satriani

Az üzletben megmondod a motor kódját példáúl:16Lz
75lóerős, esetleg motór és alvázszám is kelhet,
hogy az eladónak minden egyértelmű legyen.
A paraméterek? Ezt nem egészen értem mire gondolsz, esetleg erre?:
nm=nyomaték
/2800=2800 fordulaton adja le

Ezek a motorok központi befecskendezősek, tehát injektorosok.8-szelepesek. Alkatrész ügyben javaslom az Opel Csergőt XIII. teve u.41. tel.:330-0010

Előzmény: Satriani (164)
Satriani 2003. szept. 24. Creative Commons License 164
Koszonom szepen !

Meg egy ket aprosag:
tehat bemegyek a boltba es igy kell kerjem : '16lz (1.6i):75Le/5400, 120nm/2800 ' vezermuszijat kerek ?
Ha van idod erdekelne mit jelentenek a parameterek...

ami nem 1.6i motor, hanem 'csak' 1.6 az azt jelenti hogy karburatoros ?

Előzmény: nefini (163)