Keresés

Részletes keresés

Lapajov Creative Commons License 2017.04.06 -2 5 779
Lapajov Creative Commons License 2017.02.15 -2 5 778
Lapajov Creative Commons License 2017.01.19 -3 8 777
Lapajov Creative Commons License 2017.01.14 -3 8 776
Lapajov Creative Commons License 2016.12.20 -3 7 775
Lapajov Creative Commons License 2016.10.22 -3 8 774
Lapajov Creative Commons License 2016.07.21 -3 8 773
Lapajov Creative Commons License 2016.07.03 -3 8 772
Lapajov Creative Commons License 2015.11.03 -3 8 771
emem Creative Commons License 2014.10.20 -8 1 770

a horvát lelethez kapcsolódó egyik cikk a Troll topiktárs által betett, viszont a kép sem ahhoz, sem az előbb általam linkelthez, sem a harmadikhoz nem kapcsolódik szervesen, maximum félrevezető illusztráció lehet.

a kubai lelet a piramisosban szerepelt:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130017097&t=9000303

 

a másik hír az atlantiszosban volt téma:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130912551&t=9084531

Előzmény: w.ullrichfun (767)
emem Creative Commons License 2014.10.19 -7 1 769
Előzmény: w.ullrichfun (767)
Mocsári Troll_ Creative Commons License 2014.10.19 -1 2 768
Előzmény: w.ullrichfun (767)
w.ullrichfun Creative Commons License 2014.10.16 -1 4 767

Valamikor a nyáron olvastam az Adriai-tengerben, nem is túl messze a partoktól, (talán Horvátország?) találták ezt: poszt, cikk nincs meg, a képet most leltem meg a "Letöltések" egyik almappájában, valaki-valamit erről?

emem Creative Commons License 2014.02.25 -2 3 760

11 ezer éves falut találtak a Balti-tengerben

Az oxigénszegény környezet tökéletes állapotban megőrizte a fa- és csonteszközöket. Tovább »

forrás: Index.hu

emem Creative Commons License 2014.02.07 -4 1 759

"a tenger nem építi, hanem mozgása révén folyamatosan bontja (...) hisz te magad is olvastad az egyházi iratokból idézett tényt"

 

az egyházi iratok nem erősítik meg a folyamatos bontást. a feljegyzések szerint egy ciklon rongálta meg a homoknyelvet, azóta nem járható száraz lábbal:

 

<...temple records seem to say that Rama’s Bridge was completely above sea level until it broke in a cyclone in AD 1480.[6]>

 

 

"Sorry, de ez van!"

nem, nem ez van, legfeljebb te ezt gondolod, mindenféle alátámasztás nélkül. persze azon vitatkozhatunk, hogy milyen folyamatok játszottak még szerepet a híd építésében képződmény kialakulásában a túrzásokon kívül, de az már nem ennek a topiknak a tárgya lenne.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: hyspano (758)
hyspano Creative Commons License 2014.02.07 -1 0 758

De véleményeddel szemben az a helyzet, hogy e két földrész, ill sziget közti kapcsolatot a tenger nem építi, hanem mozgása révén folyamatosan bontja - hisz te magad is olvastad az egyházi iratokból idézett tényt, hogy a középkor óta lepte el magasabban a víz, mert akkor még száraz felsőtesttel járható volt....

Tehát itt pont az ellenkezője történik, mint az általad ismertetett listán, ahol a tenger a földhidakat építi...

Sorry, de ez van!

Előzmény: emem (757)
emem Creative Commons License 2014.02.07 -3 0 757

 

"A Ráma-híd "lebegő kövei" mitológiai jelzőt kölcsönöznek..."

 

már majdnem jól látod: nem kölcsönöznek, hanem ez maga a mítosz. ugyanis semmilyen tudományos tény, vagy vizsgálat nem erősíti meg a képződmény mesterséges eredetét, viszont több mitológiai elem is fellelhető a történetben: maga az építés, a majom besorolású építőmunkások alkalmazása, a lebegő kövek beépítése, a híd kora (1.750.000 év).

mindezek együtt sem jelentik azt, hogy a híd ténylegesen megépült volna.

 

"egész más geográfiai szituációt alkotnak, mint India és Ceylon kapcsolata!"

 

lásd 752:

 

"azt sosem állítottam, hogy a bemutatott példák között ne lennének különbségek (a hosszukon kívül), viszont a kialakulás mögött álló folyamat ugyanaz."

Előzmény: hyspano (756)
hyspano Creative Commons License 2014.02.06 -1 0 756

A Ráma-híd "lebegő kövei" mitológiai jelzőt kölcsönöznek, mert anno senki nem tudta, hogy hogyan kerülhettek a tenger színére. Ez nem jelenti azt, hogy ténylegesen lebegtek volna. Tehát a képem megállja a helyét. Az általad és mások által listázott helyek öblök, part menti kis szigetek feltöltődései - egész más geográfiai szituációt alkotnak, mint India és Ceylon kapcsolata!

Előzmény: emem (753)
emem Creative Commons License 2014.02.01 -2 0 755

741-ben ráadásul csak a lista felé adtam meg, helytakarékosság miatt.

Előzmény: Lapajov (754)
Lapajov Creative Commons License 2014.02.01 -2 8 754

Man szigetnél is van víz alatti földnyelv? Nem is tudtam...

A listáról kimaradt a spanyol La Manga, Cartagena mellett van... Az mondjuk szélesebb olyannyira, hogy középen autóút megy és az út mentén jobbra és balra is elfért még egy teleknyi kiparcellázott sáv, ahol természetesen zömmel luxusvillák sorakoznak... Nem gyenge hely...

 

De hogy ne legyek off, két dolog ami az ősi tenger alatti romok témájához illeszti, az egyik, hogy e beltengerben a földnyelv belső északi oldalán van egy részlegesen feltárt víz alá került ókori római erőd rom. Nyilván nem rejtélyes, atlantiszos, ufós, csak profán módon római kori, de azért az sem rossz, főleg hogy nem teljesen feltárt (de hát ott engedélyt szerezni kutatni, az kb olyan mint belépőjegyet kapni a vatikáni titkos páncéltermekbe, tehát lehetetlen gyakorlatilag); viszont vannak ha jól hallottam, olyan teóriák is, hogy itt is már őskori népek, talán a punok (Cartagena város neve onnan származik hogy a karthagóiak alapították ha jól tudom) vagy még ősibb civilizáció építette, vagy hozzáépített ehhez a földnyelvhez is... A helyzet az, hogy az ilyen képződményeknél, ha csak talál valaki 3 követ egymásra rakva, amin alaposan gyaníthatóan évezredekkel ezelőtt lett odatéve, máris elkezd agyalni rajta, hogy: húha, akkor lehet hogy az egész objektum nem is természetes?

 

Előzmény: emem (741)
emem Creative Commons License 2014.02.01 -7 0 753

mondom én, hogy ez a téma nem idevaló: a monda szerint a híd lebegő kövekből épült, tehát az általad mutatott képen látható kövek nyilvánvalóan nem a híd építőelemei :-)

 

 

 

emem Creative Commons License 2014.02.01 -7 0 752

azt sosem állítottam, hogy a bemutatott példák között ne lennének különbségek (a hosszukon kívül), viszont a kialakulás mögött álló folyamat ugyanaz.

ahogy te is írtad, 1480-ig összefüggő volt a földhomoknyelv, amíg egy ciklon el nem pusztította; részben ez okozza a látható különbségeket.

a kiálló kövek összekeményedett homokkövek, ez a tény pedig nem bizonyítja a mesterséges eredetet, kialakulásukra létezik természetes folyamatra épülő magyarázat.

Előzmény: hyspano (750)
emem Creative Commons License 2014.02.01 -7 0 751

pontosan ezt mondom én is: az egész "épített híd" verzió egy mitológiai eseményre épül, melynek mind az maga építés, mind a majmok segítsége nyilvánvalóan kitalált eleme: mindkettő egyformán valószerűtlen.

az már haladás, hogy ezt te magad is elismered, tehát ennek a témának ebben a topikban nem sok helye van.

természetesen javíthatsz a helyzeten azzal, hogy víz alatti romoknak tűnő képződményeket prezentálsz a hídról, vagy valamilyen tudományos támaszt mutatsz be a mesterséges eredet mellett.

Előzmény: hyspano (749)
hyspano Creative Commons License 2014.02.01 0 3 750

Ja, bocs, az általad idézet és hasonlónak nevezett természeti jelenségek egy-egy földsávot alkotnak, míg a Ráma-bridge, a Rama-Sethu ettől eltérően nem homokos tetejű, hanem köves...amint az a képen is látható...

 

 

Így a hasonlóság nemcsak az objektum hosszában hibádzik...

Előzmény: emem (745)
hyspano Creative Commons License 2014.02.01 0 3 749

Igen sajnálom, hogy nincs módom "Az elveszett Jézus video" mintájára személyes felvételt készíteni és utóbb neked bemutatni a Ráma királyfinak utat építő "majmok" seregéről és technológiájáról...

A beidézett film egy lehetséges valóság animációs ábrázolása - persze nem olyan képzettségű és végzettségű olvtársaknak, mint te, hiszen az elvárt követelményeknek nem tudhat megfelelni, bármi is legyen a racionális tartalma...

Szóval egyelőre csak irodalomban utazom az időben...

Előzmény: emem (748)
emem Creative Commons License 2014.02.01 -6 0 748

igen, erről beszéltem.

ezzel akarod bizonyítani, hogy a "híd" mesterséges? :-D

a hajózási projekttel kapcsolatos vita nem tudományos, hanem vallásos hátterű:

 

India’s Sethu Canal Project :Que Sera Sera for Sri Lanka

 

"India’s Sethu Canal Project is currently at the centre of a "Category 5 spiritual tornado" which has formed in the Palk Straits. It is moving at deadly speed and the Rama Sethu or Adam’s Bridge is directly in its path. In its present alignment the Rama Sethu will therefore suffer heavy destruction, causing severe distress to the millions of Hindus in India who venerate lord Rama whom they believe built it to cross over to Lanka with his Vanara Sena to rescue Sita from the clutches of Ravana and to take her back to India. The links of the Rama Sethu to Sri Lanka was reported in the Daily News of 12 November 2007 which reproduced a print that appeared in Zee News. The latter had commissioned a Team of investigative journalists to trace the evidence of Lord Ram and his times, in India and in neighbouring Sri Lanka. They discovered in the island nation one of the most important places mentioned in the epic Ramayana. In Sri Lanka, they visited Sita Eliya close to Nuwara Eliya where they saw statues of lord Ram, his brother Lakshman, Sita, and of Hanuman. They reported that it was the place where Sita stayed after Ravana had abducted her. They also reported that close to Sita Eliya they saw a mountain structure at a distance, which resembles a sleeping Hanuman in his giant form. Furthermore, in proximity to Sita Eliya they had visited the Chinmaya Kovil inside which was a huge 16 foot granite statue of Hanuman that was a copy of the mountain structure, except that it was in a vertical position. The journalists reported that hundreds come everyday to offer prayers at this Kovil, which included both expat Indians as well as Buddhist Sri Lankans. Nonetheless, they found that people in Sri Lanka generally regard Sita Eliya as a beautiful place to picnic, and that only a handful knew either about Rama or Ravana. Accordingly, the backdrop to the Rama Sethu may not be as strong in the island nation as is its bonding with the Palk Strait. Hence, the reason why India’s decision to create a navigable channel in the latter began to impact public interest in Sri Lanka in varying degrees."

Előzmény: hyspano (746)
emem Creative Commons License 2014.02.01 -5 0 747

na de topiktárs, a szöveg egy youtube videó, vagy inkább egy rajzokkal illusztrált gyerekfilm kísérőszövege. ugye nem azt akarod ezzel sugallni, hogy ami abban szerepel, az maga a valóság...?

 

azt inkább itt keresd:

 

Photos no proof of Ram Setu: NASA

"The mysterious bridge was nothing more than a 30 km long, naturally-occurring chain of sandbanks called Adam's bridge," Hess had added. "NASA had been taking pictures of these shoals for years. Its images had never resulted in any scientific discovery in the area.

(...)

The same day, the government submitted an affidavit in the Supreme Court in which the Archaeological Survey of India (ASI) said there were no historical records to prove the existence of a manmade Ram Setu."

 

 

persze a mondák valóban ember alkotta hídról beszélnek, de azt is megemlítik, hogy a híd egy majomhadsereg segítségével épül:

 

 

A bridge built by monkeys?

"Adam's Bridge, a name given to it by an East India Company official, is known in India as Ram Sethu or Rama's bridge. Hindus believe their god Ram built a bridge in the area, with the help of an army of monkeys, to cross over to Sri Lanka. For those wondering why it was imperative for the Hindu god to cross over, it was to rescue his wife from a Lankan king."

 

addig tehát, amíg nem teszel be olyan képeket, ahol a Rama híd víz alatti romjai látszanak, ennek a témának a "Mitológiai, majmok által létrehozott állítólagos építmények romjai" című topikban lenne a helye.

Előzmény: hyspano (744)
hyspano Creative Commons License 2014.02.01 0 5 746

Előzmény: hyspano (744)
emem Creative Commons License 2014.02.01 -5 0 745

"de semmiképpen nem az objektum hosszát illetően..."

 

már bocsánat, de ez nem volt kikötés.

ráadásul az általam hozott példák nem csak "bizonyos paraméterekben" hasonlóak, hanem ugyanannak a jelenségnek a megnyilvánulásai, kizárólag a hosszukban térnek el.

Rama hídja valóban hosszabb a többinél, ezek szerint ez a tény indokolná a mesterséges eredetet? érdekes logika...   :-)

Előzmény: hyspano (743)
hyspano Creative Commons License 2014.02.01 0 5 744

"

Megjelenés ideje: 2013 márc 13

The Government of India has decided to go ahead with its plans for building a shipping channel by breaking the Rama Setu, the oldest man-made bridge of our civilization, a civil engineering marvel of 5076 BCE. This bridge is believed to have been built by Rama and His team. Only if Rama is historical could this bridge be man-made. If the bridge is proved to be man-made, then Rama has to be Historical. This film brings to light the layers of bridge construction and the month and the year when the Rama Setu was built.

Watch it and share it with others. It is not just another story but a 7100 year old engineering marvel of our civilization."

Előzmény: hyspano (743)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!