Sziasztok! Van egy 2008.-as g astrám, és váltó szoknyát szeretnék cserélni. Hogyan tudom ezt a szoknyát levenni? A segitségeteket előre is köszönöm. Tisztelettel Pete Roland.
Kérdésem az volna hogy Astra twinport z14xep láncos motornál a vezérmű kerekeknél ill.a főtengelyen van-e és hol található jelölés. Szíjasnál tudom van láncosnál érdekelne.
94-es F Astra autómban elszakadt a vezérmű szíj. Úgy tűnik a szelepek nem sérültek meg. Viszont a vezérmű szíj burkolata a főtengely felől sérült. Nem friss a sérülés, de hiányzik a jelölés, a főtengely beállításához. Viszont nagyjából azon a helyen a motorblokk alján van két kis kidudorodás. Azokhoz is be lehet állítani a főtengely állását?
Gumicserével kapcsolatban lenne kérdésem. Sajnos abszolút nem értek hozzá.
Adott egy 2006-os opel astra g classic II. 1.4 twinport gépjármű. Jelenleg 195/65 r15 méretű téli gumi van rajta, a nyárija pedig 195/60 r15. Új nyári gumihoz jutottam, azonban annak a mérte eltér az előzőektől: 185/65 r15.
A kérdésem az lenne, hogy az új nyári gumit vajon fel lehet-e rakni az autón lévő lemezfelnire? Jelent-e valamilyen problémát, ha ilyen paraméterű gumit teszek fel stb.? Vagy inkább cseréljem vissza a meglévő nyárival azonos méretűre?
Néztem az okosságokat a neten - szorul a tengely, mert berohad - ilyen itt nincs.
Kiszereltem a motort + leszereltem a fedelet, és kb gyári állapot fogadott belülről.
Ezután fogtam egy digi multit és (bekapcsolt állás mellett) próbáltam nézegetni a 3 pólusú csatlakozót, de nem láttam rajta feszültséget, egyik kombinációban sem.
Megnéztem hol van a biztosíték tábla, levettem a fedelet, hallom, hogy kattog a relé.
01, lehet a relé rossz, úgy hogy látszólag normálisan kattog?
02, hogy tudnám megnézni hogy a relé jó-e? pl teszek 12v-t akármelyik lábára, és meg kell jelennie a másik két lábán ennek, meg ennek. Van erre valahol leírás?
03, esetleg ha valaki meg tudná írni a motor bekötést, akkor megköszönném.
Van itthon sk generátorom és akkor legalább a motort meg tudnám nézni, de úgy nem akarok rákapcsolgatni semmilyen feszültséget, hogy nem tudom melyik vezeték mit jelent. (kék, barna, lila-fekete, A, B, C betűjelekkel)
Nekem van egy Astra G cabriom, ami manuális váltós. Szerintetek milyen menete van, ha én egy autómata váltóra szeretném kicserélni? Egyártalán lehetséges ez?
Hello Urak! G Astra X14XE 25-30 fok körüli külső hőmérséklettől olyat csinál hideg és meleg motor mellett egyaránt, hogy csörög a motor alacsony fordulatszámon (2000 alatt), terhelés mellett. Gyújtásbeállításra tippelnék, viszont az említett külső hőmérséklet alatt abszolút nem csörög. Van ötletetek, hol keressem a hibát?
szia nekem a héten javitották meg ugyanaz volt a problémám .Elösször azt hittük az ablaktörlö végkapcsolo hiba van , de szerencsére mielött megvettem volna kiprobáltuk és ugyanugy töbször megált . Végülis a biztositék táblában volt egy zárlat az okozta
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy az Astrám (G 2003.) szakaszos ablaktörlője nem működik normálisan. Fél utat jár be és mindig máshol áll meg. Esetleg lenne valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baj?
Üdv mindenkinek.Nekem 95-ös 1.7-es Astrám van.Az a kérdésem hogy a hátsó ablaktörlőmotort ha leszedem hogy tudom ellenőrizni hogy müködik-e?A válaszokat köszönöm előre is.
Van egy 1.6-os automata G asztram. Inditas utan kozvetlenul a valto szepen " rantas mentesen " kapcsolja az R es a D fokozatot, de nehay masodperc mulva csak nagy rantassal csinalja ugyanezt. A valto szerviz modba, de manualisan megvan minden fokozat. A kiolvasas utan valto vezerlo hibat ir ki a kiolvaso P2105 es P2106 hibakoddal a freezben. Van meg harom hibakod1483,0530, 1530, valami otlete valakinek?
Sziasztok, van egy kulonos problemam egy opel astra g 1.7 diesel autoval... tunik el a hutofolyadek de csak a hutofolyadek a sima viz nem! igy hasznalom mar tobb mint egy eve kb 6 7 ezer km t jartam vele utantoltok mindig. nem hiszem h hengerfejes lenne mivel nem habos az olaj nem not az olajszint nem fustol feheren es akkor is eltunik a hutoviz folyadek ha nem hasznalom az autot de nem latszik alata semmi ... de a tagulasi tartaly falara belul lerakodik valami fekete mintha olaj lenne de a benne levo folyadek normalisnak nezki... mi lehet az oka?? azt mondjak a szerelok h henger fejes de nem hiszem akkor nem tudnek vele jarni szerintem..
Nekem 2007-es az Astrám, (Z14XEP motoros) és 80000-nél szimeringet kellett cserélni. mert elkezdte csípni az olajat. Még nem lehetett érezni, a fogyást sem látni, talán 2-3 deci ment el két csere között, de megérte, mert négy szelepet is ki kellett dobni, mert a szimering rugó átvágta a gumit, és közvetlenül a szelepszáron járt, és bemarta.
Sziasztok! Van egy 2003-as 1.2es G astrám. 4 éve vettem, vezérlést, vizpumpát, kompjútert cseréltem a büszkén megvételkor. Közben céges autóval mászkáltam, ezért a megvételtől számítva összesen 20 000 kilómétert mentem vele. Sok idő után kb. egy hónapja naponta használom, és sokkot kaptam, amikor kiderült, hogy 550 kilóméterenként (ennyit tudok max. elmenni egy tankkal megeszik 1 liter olajat. Nem füstöl, nincs olaj a v jzben, benzin az olajban. A kipufogó viszont kormolódik rendesen. Kitakarítottam a légtömegmérőt is. Néha felgyullad a motor ikon, ritkábban a szervíz is, de ha leveszem a gyújtást, és visszarakom, minden elalszik. Erőben nem vettem észre változást, (az 1.2es motor elég kevéske a kasznihoz, de a motorból kihallatszik egy halk kattogás, ami a fordulatszám függvényében változik... Mi lehet ez szerintetek? Szelepszár-szimmering, szelep, hidrotőke, kopott dugó?
A másik kérdésem amiben a segítségeteket kérném, ha ki akarnám cserélni a motort nagyobbra, mennyire nagy macera? 1.4-es, 1.6-os, vagy akár 1.8 as motor is szóba jöhet.
Ezzel kapcsolatban pedig még egy kérdésem lenne, hogy nem igazán szeretem ezeket az egres, légtömeges motorokat, mi a véleménytek, bele lehetne rakni akár egy régebbi (F)astra blokkot is?
Nemrég vettem egy x20dtl motoros g astrát, igaz az h, a porlasztóknál lévő traverzgyűrűknél belefolyhat a gázolaj a motorolajba? Ha igen akkor hogy lehet azt észrevenni?
98'-as évjáratú opel astra g autóm fűtőventillátora beráz. Ahhoz hogy megoldjam ezt a problémát le kell szednem az egész műszerfalat vagy van más megoldási lehetőség? melcsi805@gmail.com emailcímre Köszönöm előre is a segítségeket.