Köszi az elérhetőséget , előttem nincs lehetetlen :)
Pár hsz. ezelőtt írtam , nem akarom küldözgetni a tankom , mert le van fényezve ( saját munkám ) és az esetleges sérülésnél pedig tuti kardomba dőlnék ...
A tank aljában akarom én csak el lötyögetni ezt a cuccost , hogy az áthelyezett benzincsapnál , a hegesztésnél ne legyen baj . ( Le lett próbálva de csak egy biztosági lépés lesz )
Biztos, hogy akarsz te ezzel hazilag szivni? Sajna a megfelelo gyakorlat, eszkozok nelkul nagyon nem egyszeru hazilag megcsinalni ugy, hogy egyenletesen bevonja mindenutt az anyag a tank belsejet. Ha pedig nem sikerul, akkor kidobott penz.
Akit az elozo hozzaszolasomban ajanlottam, profi, abszolut nem veszes az ara es ha kell, ugy tudom, meg lehet vele azt is beszelni, hogy budapesti atvetellel hozza-viszi a tankot (ha nem akarod esetleg postazgatni). Ismerosi korben sokan csinaltattak itt a tankot es mindenki elegedett, vannak paran, akik hazilag probalkoztak, ott mar nem olyan nagy a sikerarany (persze ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne megcsinalni, en is megcsinalok mindent hazon belul, amit csak tudok, erre viszont van bejaratott ember, nem biztos, hogy szivatnam magam vele...)
Gyári pontjaim már nincsenek . Felhajtható volt eredetileg .
A rétegelt lemezen lefelé 6-os vagy 8-as csavar fog kiállni , már előre felhegesztett fülecskékbe fog belecsúszni .
Tehát az ülést lapjára teszem , kicsit előre tolom , akkor becsúszik a csavar a fülecskékbe ( szinte bepattanik ) , és hátul lesz rögzítve alulról egy szárnyas anyával .
Eredetileg kétoldalú ragasztó szalaggal volt rögzítve,de az nem volt elég erős.Most simán szegeccsel van össze fogatva az idom és az ülés vázát adó műanyag..az a pár milliméter ami a szegecsből kiáll az ülés felé, bőven elfér a szivacsban,nem észrevehető.Így legalább stabilan a helyén van,könnyen bontható is ha kell.
Szia,igen ez volt a probléma,de már megoldódott....új rotor és két plusz biztosíték ha valami hasonló történne más alkatrész ne károsodjon.(pl fesz.szab).