Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zorko Creative Commons License 2 napja 0 0 15451

Köszi srácok! :)

ATóthG Creative Commons License 2 napja 0 0 15450

120 Nm

Előzmény: zorko (15447)
Ken_Block Creative Commons License 2 napja 0 0 15449

120 nm-rel szoktam meghúzni az összes ilyen kisebb kereket....de megnéztem, autodata 120 at ír 

Előzmény: zorko (15448)
zorko Creative Commons License 2 napja 0 0 15448

14-es kerekek... (Ha jól emlékszem 175/70R14-es gumik vannak rajta...)

 

És a dísztárcsákba való műanyag anya is kellene, ha valaki tudna forrást... :)

 

Köszönöm!

Előzmény: zorko (15447)
zorko Creative Commons License 2 napja 0 0 15447

Esetleg valaki tudja-e az 1,2-es kerékanyáinak meghúzási nyomatékát...? :)

Keve100 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 15446

Üdv!

Ismer valaki Debrecenben egy megbízható szervízt ahová elvihetném a Kalosomat /féklámpa elromlott +éves cserék.../

 

Köszönöm

598 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 15445

Kövesd végig a hűtő felső csövét.A másik vége a termosztát házára megy rá.Magát a termosztátot csak egy elég nagy bontás után láthatnád.

Előzmény: juve1971 (15444)
juve1971 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 15444
Sziasztok. Sracok! 1,4 8v kalleron hol talalom a termosztatot???? En vagyok ennyire vakeger,hogy nemtalalom, vagy...... nemtudom.

Bite danke.
Relaxvideo Creative Commons License 2017.10.05 0 0 15443

köszi, akkor én sem :)

Előzmény: zorko (15439)
Jonny1988 Creative Commons License 2017.10.05 0 0 15442

Üdv szeretnék segítséget kérni van egy Daewoo kallos om 1.2 es és az a problémám hogy amikor elsőre beindítom az autót akkor beindul de le is fullad rögtön aztán másodjára vagy harmadjára viszont beáll rendesen az alapjárat mitől lehet ez ?

dzsingii Creative Commons License 2017.10.04 0 0 15441

Valakinek ötlet esetleg Kalos 1.4 Sedan nem működik a kürtöm és a belső világításom.A biztosítékok jók.Köszi

ZSU:)zsi Creative Commons License 2017.10.04 0 0 15440

Sziaztok                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Tudja e valaki hogy  hol van a motoron csatlakozási lehetőség , daewoo kalos 1,2s -en szeretnék üzemanyag nyomást mérni . Indításkor többször le le fullad mire tuningolva végül elindul / csak hidegen csinálja/. Szeretnék pár hibát kiszűrni ,mielőtt mindent ki cseréltettnek velem,!  / a szerelők tanácstatalanok hibakodom nincs.:(

 

köszi ZSU:)zsi

zorko Creative Commons License 2017.10.04 0 0 15439

Nálunk is vibrál, de kicsit lassabban, és nem teljesen egyenletes frekivel... :)

Ha mondjuk rányomom az ablakfűtést, akkor megszűnik (stabilizálódik az alacsonyabb fényerőn), ha egy picike gázt adok, hogy épp csak emelkedjen a fordulatszám, akkor is megszűnik (a magasabb fényerőn áll be).

Szerintem a fesz szabályzó, de így van már kb. 4 éve, és semmi nem változott, se nem ment tönkre, szóval nem foglalkozom vele.... :)

Előzmény: Relaxvideo (15438)
Relaxvideo Creative Commons License 2017.09.27 0 0 15438

Na most meg nem jelentkezik..

Előzmény: Relaxvideo (15437)
Relaxvideo Creative Commons License 2017.09.20 0 0 15437

Ok.

Lehet a tompított is vibrál, de még nem tünt fel.

Előzmény: Ken_Block (15435)
Ken_Block Creative Commons License 2017.09.20 0 0 15436

Azt fejből nem tudom milyen, de mint mondtam így távlatból csak egy tipp, a tünet hasonló hozzá.
Gödöllő s környéke amúgy.

Előzmény: egy kettő (15433)
Ken_Block Creative Commons License 2017.09.20 0 0 15435

Mérj rá töltésre, de gyanítom, hogy feszültség szabályzó kezdi leadni a rendszámot :)
De akkor a tompított, illetve más fény is kellene vibráljon, főleg, hogy nagyobb fogyasztok mint a belső fény.

Előzmény: Relaxvideo (15434)
Relaxvideo Creative Commons License 2017.09.20 0 0 15434

Az milyen hibára utalhat, ha alapjáraton a beltéri világítás enyhén vibrál? Kb 20-30Hz-en, és csak jószeműek látják, mint pl. én :)

Tehát mondjuk 80 és 100% között változik a fényerő. Amint gázt adok és emelkedik a fordulat, már nem vibrál picit sem.

Generátor?

egy kettő Creative Commons License 2017.09.19 0 0 15433

2004-es 1.2S 

Merre vagy elérhető? 

Előzmény: Ken_Block (15432)
Ken_Block Creative Commons License 2017.09.18 0 0 15432

Nem tudom melyik motor. Ki lehet biztos, csak így messzíről nagyon nem tudom. Hasonló a tünet, de lehet aztán hogy valami teljesen totálisan máshol van a baj.

Előzmény: egy kettő (15429)
almaata66 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 15431

Nekem mindig nehézkesen működött a váltó, megszoktam és annyi. Szerintem akkor kezdj aggódni, ha magától kiugrik 5ödikből.

Előzmény: kellegynicknév (15430)
kellegynicknév Creative Commons License 2017.09.18 0 0 15430

Senki?

Előzmény: kellegynicknév (15395)
egy kettő Creative Commons License 2017.09.18 0 0 15429

Köszönöm!

Esetleg iktassuk ki az egr-t? Vagy azt nem lehet?

 

Előzmény: Ken_Block (15428)
Ken_Block Creative Commons License 2017.09.17 0 0 15428

Nem tudom így sajnos....messziről.
Elsőre olyan volt mintha nyitva maradna az egr, és befolytja a motort....de akkor az így nem annyira valószínű.

Előzmény: egy kettő (15427)
egy kettő Creative Commons License 2017.09.17 0 0 15427

Nem, egyik sem!

Tegnap mondta a feleségem, hogy az alapjárat még mindig nem tökéletes, pár másodperces "késése" mindig van!

 

Előzmény: Ken_Block (15426)
Ken_Block Creative Commons License 2017.09.16 0 0 15426

Nem világít a check lámpa?
Nem büdös a kipufogó gáza?

Előzmény: egy kettő (15425)
egy kettő Creative Commons License 2017.09.15 0 0 15425

Sziasztok!

 

Kérdésem lenne hozzátok!

 

A feleségem és az apósom használja az autót, feleségem Pesten hosszabb utakra is megy, véleménye szerint dadog a kocsi,

50 körüli sebességnél 4-es fokozatban csinálja, nagyobb vagy kisebb sebességnél nem.  

Másik probléma, (ezt már tapasztaltam én is), hogy reggel hideg motorral a felhajtóról nehezen tudunk kiállni az utcára!

Erőtlen a motor, megy a szívató pörög a motor és nehezen tud felkapaszkodni a kocsi (5 méter hosszú a felhajtó), ha elindulok, akkor leakar fulladni, kicsit pumpálom a gázpedált vagy várok egy picit és utána feltudok menni.  

 

Az év elején javíttattuk a kocsit, mert nagyon hullámzott az alapjárat illetve lassan esett (10-15 másodperc)vissza pl. egy lámpánál megállva!

Cserélve volt a PCV visszacsapószelep és szellőztető szelep TACUMPA, valamint szoftveres beállítás is történt, kb. két hónapja az AC pumpa is cserélve lett amitől megjavult az üzemanyagszintjelző! :-)

 

Tapasztalat vagy 5let?

Laci 13 Creative Commons License 2017.09.15 0 0 15424

Köszönöm.

 

 

 

Előzmény: Ken_Block (15405)
juve1971 Creative Commons License 2017.09.13 0 0 15423
Sziasztok. Megvagyok a hatsofek tuningal, mindket oldali dob, gyönyörüen lejott egybol. Nem akartam elhinni :-) jobb hatso munkahenger kuka. A dobok teljesen rendben voltak.
wector81 Creative Commons License 2017.09.12 0 0 15422

Én tavaly előtt (akkor volt 14 éves a kocsi) szedtem le a dobot, mert nem akartam elhinni, hogy még a gyári ferrodol rajta van. De rajta volt, sőt, az újhoz képest amit vettem, talán 2-3mm volt csak kopva. Úgyhogy az új maradt a dobozában. Leszedni úgy szedtem le, mert hallottam ezeket az anyázós sztorikat, hogy kicsit kalapáltam, míg alá nem fért a nagy csapágylehúzó karma, aztán azzal gond nélkül lejött.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!