Probléma! Kicsi kocsim (Nissan micra k12 típus 1.4es 2004es évjáratú) már többszörösen hagyott cserben :( rövid története: 2017ben vettem meg az autót, elméletileg a 4 ttulajdonosa vagyok..
Tavaly 2018 evvegen megallt alattam az utkeresztezodes kellős közepén. Egyből el is vontattuk szerelőhoz. Ott nem kötöttek rá gépre egyből (nem is értettem) fölösleges dolgokat csináltak meg sztem. Szóval kicserélték a gyertyát, nem indult . Utána a vezertengelymu jeladót. Elindult. Eljottem kB 1km leállítottam a motort és miután megpróbáltatam újra indítani megint csak nem indult .vissza vontatás. Kicserélték után a főtengely jeladót is . Ment, egészen mostanáig. Eltelt egy év megint cserben hagyott az autóm és megint megallt az út (Hungária ) kellős közepén . Amit érzékeltem mielőtt leallt volna : először mintha kilyukadt volna a kereke , de betudtam annak hogy biztos rossz az út/aszfalt. Két nap múlva megyek és és ugrált egy kicsit az autóm mintha leugrottam volna a kuplungról de mondanom sem kell h a kuplung közelében sem voltam(3fokozatban volt az autó).másnap reggel mentem vele fogalmam sincsen hogyhogy sípoló hangot adott ki, de abba is hagyta .ezeketutan másnap megyek m3kivezeton és leall, felgyullad a muszerfalon a motordiagnosztika hiba .felre húzom az autót hogy ne az út közepén legyek. Leállítottam. Magától újra indult .mentem és pár órával később Leállt.
Elvittem szerelehoz rakotottek gépre semmit nem írt . Kicserélték rajta ugyanazokat a dolgokat mint tavaly : gyertyák , vezertengelymu jeladó és főtengely jeladót. Egy hét alatt nem tudtak megoldani 100%an a problémát mivel azt kaptam hogy nem vállalnak garanciát arra hogy mikor áll meg újra alattam .mindenféle gépre felkotottek (pl.tax) szét szedték darabjaira, de nem tudtak megjavitani .
Kérdés: mi a probléma? Hol induljak el ? Vmi jó tanács! Stb.
Megjegyzés: mivel használt autóról beszélünk nyilván tudom, hogy nem lesz olyan mint egy szalon autó de azért próbálom folyamatosan karbantartani, ami azt jelenti hogy mindent próbáltatok atnezetni,lecserelni és a kötelező dolgokat megcsinalni.
Sziasztok ! Van egy 2004 es 1,2 es K12 Nissan Micram és nem tudom kihúzni az inditó kulcsot a zárból ,lötyög éy könyedén elfordítható de alap állásban nem tudom kihúzni :) Van valami trükk amivel rendbe hozhatom ?
A másik hogy a szervó leált és ki irja a PS hibát , néha jó néha nem ,le lehet nullázni valahogy ,rendbe lehet hozzni ?
Segítséget szeretnék kérni egy 2004-es 1.2 16v Micrához. Beindítás után leáll rendszeresen + menet közben is leáll. Maintenance reminder hibakódot jelzi. Vezérműlánc??
Üdv egy kis segítséget szeretnék kérni. Vettem egy K12 micrát eddig semmi gond nem volt vele viszont mostanában nehezen tudtam elfordítani a gyújtáskapcsolót és mostanra már el sem tudom fordítani egyáltalán. A kulcsot érzékeli elvileg mert felvillan a zöld key lámpa. Valaki találkozott már ilyen problémával? Gondolom gyújtáskapcsoló gond lehet.
2 napja vettem 1 Nissan Micra 3,K12, 1.2 ( a feleségemnek, mikor hoztam haza, a pályán megállt, majd 1-2 perc várakozás után elindult, de a motorvezérlő led kigyulladt.., az a szép sárga.
Elvittem egy szervízbe másnap, ahol elmodták 15 euróért, hogy ha szerencsém van, akkor főtengely jeladó, nem a lánc..mivel nagyon tetszik nekünk a kis drága, ezért nem szeretném visszavinni a kereskedésbe, ahol (200km) vettem, rendeltem hozzá egy jeladót, de hol a bánatban van???-nem találom hol lehet kicserélni?
Vettünk tegnap egy Micrát a feleségemnek és csak otthon vettem észre, hogy a nívópálca vezető hüvely ki van törve illetve el van törve közvetlenül a bevezetésnél. Este volt már amikor láttam, de éreztem mintha egy anyacsavar lenne ott a bevezetésnél.
Után gyártottban nem találtak csak gyárit de én nem hiszem, el hogy ne lenne helyettesítője. Ha valaki tanáccsal tudna szolgálni szívesen venném! Köszönettel
Legújabban a szoftver frissítés után megint +2-ben -18 +at mutat. Aztán megjavult, de nem tudni. mi van.
Most épp a "szakszervízben" van a kis K13, mert egy törésnél -mint kiderült- a jobb oldali fényszórót olyanra cserélték, ami balra hajtsd-angol szabvány szerinti. Onnan derült ki, hogy nem lehet beállítani a fényszórót, nem jobbra hord, hanem pont a szembejövőre.
Na kíváncsi vagyok. Ma az is egy kérdés a szakértőknek, hogy lehet-e kiszerelve tölteni az akksit, mert ugye sok mai autónál nem lehet büntetlenül lekötni, elfelejti a rádió kódot, az ablakemelő végét, és egyeseknél elmegy a vezérlés is... de sok remény nincs, hogy tudná ott valaki. Komolyan annyira tájékozatlanok a márkával kapcsolatban. Ezt a lámpa dolgot se ők szúrták ki, hanem ők szerelték be... másutt derült ki és most mivel garanciális a dolog, hát nekik kell kicserélni. Szomorú az egész.
Pedig de, ez egy K12 topic. :) Ugyanis akkor indult, amikor 2013-ban még ez volt az új!
Nekem is esőérzékelős az ablaktörlő, de a már 11. évén túl levő autó ilyet sose csinált... A "fokozatmentes"-ség szerintem eléggé parasztvakítás. Tehát ha úgy hagyod automatán, és beállítod a fokozatot, akkor néha töröl, néha nem. Én épp ezért mindig off-on hagyom, ha törölök akkor meg 1-2-es fokozat. Néha az automata állásban is jó, főleg ha épp van eső! Nem tudom, hogy erre ki fognak-e hozni bármit is egy elektromos vizsgálat alapján.
Látom, a szervizek se javulnak... :(
Én általában Budaörsre (ritkábban) és főleg a Máriássy utcához hordom, a Rákóczi hídhoz. Sajnos semmi se olcsó, ami márka, de ott legalább eddig korrektek voltak, és mindent be tudtak szerezni (pl. csavarkupak, patent, stb.)
Nekem egy olyan gondom van, hogy nem megy a fűtés néha. Volt, hogy kevesebb volt a hűtővízben, mint a minimum, ez lehetett az oka, utántölöttem. Semmi. Cseréltem pollenszűrőt (ideje volt), de ez se. Máskor meg jó a fűtés: ha elalszik a kék lámpa (tehát üzemmeleg a motor) akkor elkezdi, máskor meg akkor sem.
Valakinek volt ilyen gondja? Lehet, hogy a termosztáttal van baj?
Ha amúgy az instant fogyasztásmérőre gondolsz, azt sose nézd, mert össze-vissza mér " ". Ha adsz egy nagy gázfröccsöt, akkor nekem is kiakad, 15L és aztán nem is mér, de visszaáll 1 mp múlva. Én inkább az avarage-t használom. Nekem emiatt sosem volt sw frissítés, nem is tudtam, hogy ez lehetséges. :)
Értem, hát akkor valószínű villamosságiműhely látogatás lesz, azért köszönöm.
Amit leírtál sajnos nem ritka eset, barátom vadonatújonnan vásárolt focusának, ha kinyitod a bal első ajtaját az ajtó falcnál a sárvédő kék a feketek autón. Sajnos 4év után vette észre, sok mindent nem tudtak kezdeni vele.
Erre nem lehet válaszolni tapasztalat és mérések hiányában, hogy miért hülyül az ablaktörlő... De! Már említettem K13-ast hajtunk és a műszeregység kezdett vadakat mutatni, +2 C foknál -6 fokot, meg 28 l fogyasztást stb. A rohadékok a Nissannál (zuglói telephely, pedig már volt Nissan és tuti rendben volt az autó és az ellátás is!) azt találták mondani, hogy ne is tessék figyelni, nem számít mit mutat stb. Mi azonban ragaszkodtunk, hogy nézzék meg. Érdekes módon frissítettek a szoftveren, minden megjavult.
Aztán ha akartok csodát... kértünk fényszóró állítást, mert nem volt ok. Kiderült, hogy a majdnem vadi új autóval történt koccanás után a kicserélt első fényszóró angol -értsd balra hajts- tipus. Beraktak egy balos közlekedésre való lámpát "tévedésből". Most tartunk ott, hogy kódkiolvasás, angliai raktár és bekérik a jót-csere lesz.
Majd, persze, biztos több hónap mire ideér. Szóval ne hagyd magad, leráznak, ha vmit nem akarnak megnézni se...
Tudo, tudom nem K12 topic de mást nem találtam és szükségem lenne egy kis segítségre. Olyan gondom van az autóval, hogy meg hülyült az első ablak törlő. Magátol bekapcsol egyszer csak magától le áll, van hogy én kapcsolom be és nem tudom le állítani. Volt már ilyen tapasztalat? 2003as, 1.2, K12, eső szenzoros az autó.
Kinek van tapasztalata a legujabb K13-asról? Mi hajunk egyet, most fog lejárni a garancia eddig semmi baja. El kéne dönteni, áldozzon-e az ember gari hosszabbításra pl. valami tip. hiba miatt, ami hamarosan előjöhet... Egyáltalán találtatok valami hibát?
Sziasztok valaki megtudná mondani hogy nissan micrahoz 1990 es k10 eshez MA12 motorkóduhoz a hengerfej csavarok hányas torxal vannak rögzitve.? sajnos nemvagyok most a az autó közelében és nemtudom megsaccolni sem ha jól emlékszem torx csavarok fogják.
...pedig már itt is a legújabb változat... mármint itt az udvaron :). Furcsa a hangja (erős, traktorszerű) a K12-ünk után. Nem szereti, ha 50- körül váltok 5-ösbe, villog a nyíl, hogy váltsak vissza, a K12 jól bírta 50-nél. Az átlagfogyasztás még 9L felett van, igaz, városban mentünk eddig 15 km-t.
- Buaörsön, készségesek, értenek hozzá. Inkább az akcióban jók, de ha kell valami, megcsinálják. Ár annyira nem vészes, de nem túl jó sem. Kormányt (feslett) és kédert nem akarták cserélni gariban még, máshol megcsinálták.
- Fogarassi út 195 asszem. Itt kicserélték a kormányt újra és a kédert, úgy hogy 3+2 évből a +2-ben voltam, és 3 hónap volt hátra! :) Rendesek, de az alkatrész árak nagyon drágák.
- Nissan Veres Péter út - ide hordtam kötelezőre anno, nem húztak le ezzel. 35-40-ből megvolt mindig, máshol 50 "akciósan" lett volna. Viszont néha azért tettek 3L-es olaj férőhely helyére 3.3-at meg feleslegesen ablamosó folyadékot 7-800 Ft-ért
- Nissan a Közvágóhídnál: elég új, korábban más volt ott. Jók velük a tapasztalataim, nem drágák és korrekten elmondják a dolgokat. A rezsi díj se tűnt vészesnek.
Nem vagyok szerelő, de ez nem valami zárlat? Akkusaru levétel nem segít? Illetve akkor szokott ez lenni, ha blokkolva volt az indítás, mert pl. nem volt benne nálam a rádiós érzékelő, vagy nem lett lenyomva a riasztó kioldó, és ez blokkolja a motor felé az elektronikát. Legalábbis van ilyen védelem.
Ez engem is érdekelne. Egyik nap behalt a rádió. CD ikon rajta, de semmi más. Csak a MUTE látszódott, de aztán már kikapcsolni se lehetett, semmire nem reagált. 3-4 nappal előtte még ment a CD benne. Ami segített, az az akkusaru levétel és visszarakás. Kódot se kért érdekes módon.
Az eredeti 2003-as körüliek - talán 2005-ig úgy tudom Blaupunkt alapúak, azután már volt vegyesen Blaupunkt és Clarion is.
Párom micrájával lenne egy kis gondunk. K12 1.2 80 Le-s.
Már tavaly is csinálta,illetve ma újra elkezdte az első melegebb napon. Egész nap a napon állt, és ilyenkor nem akar indulni. Műszerfalon kigyullad minden fény, rádio szól, világítás van, de nem indít. Odáig sem jut el, hogy forgassa az önindítót. Nem is kattog az indító motor/relé.
Néma csend. Majd órákkal később próbálva szó nélkül indul.
Sziasztok!2003-as Micrám gyári cd rádiós és nem igazán szereti az írt lemezeket. Nem tudom ez az elhasználódás miatt van vagy újkorában sem szerette már.Gondolkodom a lecserélésén szintén gyári csak már frissebb modellra(2005-2009). Bontóban elég jó áron hozzá lehet ilyenekhez jutni.Vannak ilyesfajta tapasztalataitok, hogy azok a modellek mennyire boldogúlnak ezzel a problémával?