Sziasztok segítséget szeretnék kérni van egy opel Vectra b2.0dti autóm és most azt produkálja hogy 90felett be dobja a check lámpát pár másodpercre és olyankor nincs teljesítmény de 90alatt nincs check lámpa viszont lomha az autó amit
Sziasztok érdemes még vectra b 2.0dti-t venni? 200-evjarat 318-e om kb évi 80-e km megyek és 2-3 évre tervezem olvastam hogy az adagolo problémás ezeknél jelenleg menyi egy felujitott, felújítás?
Sziasztok!b Vectra A mai napon 30 km es út után 10 percet állt az autó beindítás után nem mért a fordulatszám mérö és a sebesség mutató is csak kilengedezett.városba jöttem mentem megálltam semmi aztán kb2 óra állás után.beindít megint jó haza út 30 km végig jó.leállit beindít és megint nem jó nem értem ha valaki tudna valami hasznosat azt megköszönném!!
Sziasztok b vectrába vettem egy Kenwood bluetoothos CD rádiót, az antennát ami a tetőn van kicseréltem kompletten kábellel együtt végig a rádióig, már jelerősítőt is vásároltam, mégis zörög a rádió hang a városban, illetve ha elhagyom a várost országúton meg szinte már nem is jön be egyik adás se, kérlek segítsetek!
Valószínű egy átrakott rádió - más fajta kijelzőhöz volt eredetileg illesztve. két soros, három soros... Ezekhez illeszteni kell a rádiót, itt elvileg van leírás az illesztéshez, de nem tudom mennyire működik
Köszönöm a válaszod, OPEL DELCO-CDR500 as rádió van benne. Kereskedésből vettem meg az autót, a kereskedő nem tudott választ adni a rádióval kapcsoltban. Mivel mivel hosszú ideig nem volt bent aksi, igy a kódon kívül mindent elfelejtett. Amikor bekapcsolom, a kijelzőről eltűnik a dátum, de a rádióról, rádió irányából nem jelenik meg semmi sem. Nagy nehezen megtaláltam a rádió leírását, abból próbáltam rájönni a beállítására, mivel a kijelzőn nem jelenik meg semmi, igy nem jutok vele előrébb. Sajnos igy jártam.
Rádió - Gondolom CAR 400 vagy CDR 500 van, kezelése hasonló. Felső sorban nyíl gombok a kereső, azt hiszem röviden nyomva lép, hosszan nyomva adót keres, ugyan ez a kormány bal oldali gombjai is.
Kijelző középen kell, hogy mutassa a rádió információját.
Rádiók kódosak - ha ki nem kapcsolta az előző tulaj, ilyenkor bekapcsoláskor SAFE felirat van. Mivel az e-mailed nyilvános, küldtem leírást CAR-400-ra
Vásároltam egy b 2.2 dti vectrát, most ismerkedem vele, lenne pár kérdésem.
Az autó rádiónak hogyan kellene működnie, a kilométerórában bevillan a számláló, és eltűnik, Vajon miért van ez? Rádiónak esetleg kell e kód?
A rádió sistereg, csatornát nem találtam, nem tudom, hogy hol kellene neki mutatnia az állomás nevét, illetve a frekvenciát. Sokáig volt a kocsi aksi nélkül mielött megvettem volna.
A válaszokat előre is köszönöm, az e-maiem nyilvános.
Ahhoz először a zár zengert kell kivenni, és útánna egy harnyócsavar tartja. De utánna a csatlakozó levétele sem egyszerű, már nem emlékszem de valamilyen állásba kell forgatni, csak utánna jön le róla a csatlakozó.
Üdv! Gyújtáskapcsoló betétet hogy tudom kicserélni? Kormányt le kell venni hozzá, mi tartja a helyén? Előre is köszönöm! Nem a zár henger, a az elektromos rész.
Van egy izzitas vezerlo elektronika a kesztyűtartó felett, mögött. Vagy ez el rossz, vagy le van szakadva a termosztát házon at izzitas vezerlo hő kapcsolokáról a vezetek, esetleg rossz a hokapcsolo. Ez kapcsol 55 fokon, azt hiszem 55 fok felett rovidzar (ekkor nem izzit) alatta szakadás (Ekkor izzitani a kell). Ezeket kellene ellenőrizni. Illetve ami érdemes lenne még, behúzni egy ledet az izzitasra kötve hogy valóban izzit-e olyankor, amikor nem kellene. Hideg motornál indítás után utóizzîtás van.
Szia, köszi a segítséget, a szerelő észre vett egy hibát, úgy néz ki, hogy valamilyen elektromos vezérlés hiba van az autóban, mert szerinte az a jelenség okozója, hogy menet közben indokolatlanul bekapcsol az izzítás és az akkora áramot vesz fel, hogy leterheli a generátort, elfogy a töltés és hosszabb távon leégeti a generátort illetve az akksit is!
Találkoztatok már ilyen hibával, ha igen, akkor mi a megoldás?
Sziasztok. Eladó lenne egy 99-es vectra.1.6 16v, automata. 98000 e km. Az autó teljesen rozsdamentes, sérülésmentes.1 német tulajdonosa volt végig.Kint műszaki vizsga előtt kicserélték a komplett kipufogó rendszert, első féktárcsákat betéteket. Hiba nélkül ment állt vizsgán. Itthoni nkh- s vizsgára azonnal vihető.
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni nem tudja esetleg valaki , hogy az 1.7-es isuzu motornál van nyomástartö az adagolón, és ha van merre keressem. Meg hogy házilag tudom cserélni. A válaszokat előre is köszönöm.
Szia, köszönöm a választ, a ventillátorokat már kiszereltem szétszedtem, kipucoltam, és tökéletesen működnek, a generátorom már kb 3-szor leégett, valóban én is arra gondoltam, hogy amikor felújítattam akkor kisebbet kaptam vissza, mert a töltő kábelt is ellenőriztem, az akksi testről plusz külön kábellel átvezettem a motorra a testet, az összes izzót kicseréltem LED-re, ennek ellenére valóban csak nagy melegben, ami sajnos mostanában elég gyakran van és megy minden ventillátor, akkor kevés vagy nincs töltés, ezt már menet közben is tudom folyamatosan mérni.
Rendelem egy 14V-100A-ros generátort, amit felszereltem és rámértem az akksinál és 17.6V-feszültséget mutatott, lefényképeztem és vissza akartam küldeni, hogy cseréljék ki, de mivel már fel volt szerelve, inkább visszaadták az árát és a generátort is itt hagyták, elég ha a diódahidat kicserélem egy újra?
1.7 TD Isuzunál 92-93 foknál kapcsol az első ventillátor fokozat, ami a hátsó nagy és a vele átellenben lévő kicsi ventillátor sorba kötve való működtetése (az akksi előtt lévő dobozban lévő relék végzik ezt az összekapcsolást).
Az üzemi hőfok ennél a motornál 82-83 fok, szóval elég ritkán, fokozott terhelés mellett és nagy melegben, vagy városi araszolásnál álló helyzetben jut el erre a hőmérsékletre a motor.
Van még 2. fokozat itt már mind a 3 ventillátor a saját előtét ellenállásán keresztül megy kb 2/3-ad fordulatszámon, illetve a 3-as fokozat, aminél mind a 3 ventillátor teljes fordulatszámon pörög.
Érdemes lenne ezeket a fokozatokat ellenőrizni (hőgombáról a csati le, és rövidre zárni az 1-2 lábat, ez az 1. fokozat, 1+2+3 lábat ez a 2. fokozat, összes lábat ez a 3. fokozat).
A klíma alapból az első fokozatot kapcsolja. A klíma nyomáskapcsolója pedig a 2-es és a 3-as fokozatot tudja kapcsolni ha növekszik a nyomás a klíma rendszerben (melegszik a klímahűtő).
Jó kérdés, hogy a ventillátoraid rosszak vagy ezeknek alapból ennyi az áramfelvétele. Szerintem, ha megforgatod őket és nem szorulnak, akkor nincs velük baj.
Inkább a generátor körül kellene keresni a problémát. A generátor sajnos alulméretezett ennél a motornál. A klíma nélküli verziónál 70A generátor van, a klímásnál 100A. Érdemes lenne ellenőrizni, hogy nem-e a kicsi van benne valami miatt nálad.
Aztán még lehet gond a töltő vezetékkel vagy a testtel is, hogy átmeneti ellenállást képez és melegszik, felemészti a töltött feszültség egy részét. Teljes terhelésen - amikor azt mondod hogy nincs töltés - mérd meg a generátor töltőpontnál a töltést. Ha ott megvan a 14 volt, de az akksinál nincs, akkor a vezetéken veszik el a kraft. Nyilván ha a generátornéál sincs meg a megfelelő feszültség, akkor generátor hiba lesz.
Segítséget szeretnék kérni, van egy 1996-os Isuzu TD B vectrám az a problémám, hogy ha felmelegszik a motor üzemi hőmérsékletre, és bekapcsol a hűtőventillátor, ez akkora áramot vesz fel (15A), hogy alig lesz töltés és ha még a klíma is be van kapcsolva, aminek ugyanilyen ventillátora van, ráadásul kettő, na akkor már annyi áramot vesznek fel együtt(+2x15A), hogy nincs töltés, ki tudom cserélni a ventillátorokat újabb típusuakra esetleg, azok nem vesznek fel ekkora áramot?
Sziasztok! Segítségetek szeretném kérni hátha itt okosabb leszek. Van egy z1.8xe 2000 évjáratú vectrám, amiben a sebességmérő néha csak felfelé megy amíg teljesen kiakad kiakad. Ha járok vele egy keveset és leállítom a motort akkor visszaáll nullára és utána márműködik rendesen! Viszont egyre gyakrabban és hosszabb ideig csinálja! Valaki tudna adni infót, hogy mi lehet az oka? Előre is köszi az infókat...
Sziaztok volna segitség it a csopi társak kozul akimá cserélt sebeség mérő jeledót ha igen hol található???mivel ez enyém nem bovdones.Várom a mihamarabi válasz,ha képetis kuldesz meköszöném aztis.Továbi szép napot.
Helyzet a következő: Az autó a havas úton megcsúszott, dolgozott az ABS kocka, viszont utána felkeményedett a fék és elől azóta semmi fékhatás nincs.
Azóta fékjavítás megkísérlésével bontás után szembetűnő probléma az, hogy a munkahengerek szépen járnak viszont fékpedál pumpálásra egyáltalán nem nyomja ki. Ráadásul lelégteleníteni se lehet se hagyományos pumpálással, se leszívó géppel. Találkozott esetleg valaki ilyennel vagy hasonlóval? Hallottam a C-Corsáknál olyan ABS hibáról, hogy a szelepek megszorulnak, mert a "gondos" ügyfél odafigyelt a fékfolyadék csereintervallumára. :) Esetleg jól tippelek hogy itt is ez a hiba?
Szép estét. Egy olyan problémával fordulok a fórum tagokhoz amivel lassan egy éve hogy próbálom megoldnai, valahogy rájönni a megoldássra mint sikertelenűl.
Röviden a sztori annyiból áll hogy az autó 2001 es 1.8 benzines Z18XE motorkodú Vectra menet közben lefullad.. Az esetek többségében esős párás időben de ugyan ez még történik más időjárási viszonyokban is(Ritkább esetek). Na szóval amit eddig tapasztaltam hogy míg áll az autó, nem hajlandó beindulni, hajt az önindító viszont a benzin pompa nem űzemel. Mindeközben pedig egy bő 10 percen keresztül kattog a szívócsőnyomás érzékelő szenzor (MAP) Mihelyt abba hadja a kattogást gyúl vissza és megy tovább a motor. Jelen esetben nem tudom eldönteni mi okozza a fő problémát amiért csak úgy menet közben fel villan a Check lámpa majd az olaj lámpa, elmegy a szervó, nincs ereje a motornak hiába nyomom a gázt utánna meg nem hajlandó vissza gyúlni... Az autó számtalanszor volt tesztelve hiba kódot mindig a vezérműtengely jeladót adta ki amit jó párszor is cserélve volt..
Még ami érdekesség az egészben hogy a legtöbb szerelő azt állítja maga a számítógéppel, motor vezérlő egységgel van a gond.. (ECU) Csere lehetőség ittis fennáll viszont megéri? Egyáltalán van rá garancia hogy utánna maga az autó motorja hiba mentesen fog menni?
Sanda gyanúm volt kissé röhelyes módon ugyebár benzines autó létére maga az EGR szelep lerakódása elégé csekély az esély rá de e miatt fullad le az autó? Kitakarítottam, ugyan úgy vissza tettem de a problémát még mindig nem oldotta meg. Úgyis lefullad.. Menet közben Nem szív se levegőt se benzint..
Cserélt szenzorok: Vezérműtengely jeladó, Gyertyák(2pólusos), Főtengely Jeladó, Légtömegmérő(Bontott), MAP szenzor(Bontott) Mindemellett kapott egy új 70Ah Varta Akkumulátort.. Vezérlés csere megvolt/Vízpompa/Szűrők/Olajcsere.