noha a cikk nem mentes a csúsztatásoktól: a cikk szerint kiváló minőség volt a jellemző a tisza cipókra. én úgy emlékszem hogy a minőség már a kezdetben is igen gyatra volt. Magyar élsportolók soha nem vettek volna a lábukra ilyen cipőt, s a kijelentés "Tisza hat ganze Olympiamannschaften ausgestattet." azaz a tisza teljes olimpiai csapatokat szerelt fel, egészen biztosan nem igaz.
Hát.. kezdem az elején. Több kollegámnak és barátomnak volt Tisza cipője, amik nagyon jól néztek ki, és mindenki áradozott róla hogy milyen kényelmes, milyen hangulatos, és milyen jó benne járni, és ráadásul magyar márka! Nos, ez nekem is megtetszett, így 3 hónapja megvettem az első Tisza cipőmet 18.990 Ft-ért a Westend Tisza/Buffalo-ban. A bolt ugyanolyan hangulatos, és fiatalos volt, mint a cipő amit megvettem. 2 év garanciát kaptam rá, még meg is lepődtem hogy milyen aranyosak, és hogy ennyire megbíznak a termékben. Gondoltam, ez biztosan minőség. Egyszerűen imádtam; ebben jártam dolgozni, és ebben intéztem a mindennapos dolgaimat. Nagyon kényelmes volt, és ráadásul jól is nézett ki.
2,5 hónapig szerettem, használtam. Egyszercsak észrevettem hogy a jobb oldali cipő, jobb oldala kb. 2 cm hosszan ki van szakadva. Eszembe is jutott a 2 év garancia, gondoltam visszaviszem Nekik a cipőt, nem lehet vele gond, hisz bőven a 2 éven és a 6 hónapon is belül vagyunk. Szóval visszavittem, és egy kedves hölgy elkérte a cipőt, írt egy jegyzőkönyvet, és mondta hogy 15 napon belül értesítenek telefonon. Nagyon megörültem a dolognak, és megkérdeztem hogy általában visszacserélik-e az ilyen cipőket. Megnyugtatott, azt mondta hogy általában pozitív az elbírálás, de a központ miatt szakértőhöz kell küldeni.
Türelmesen vártam, és a 13. munkanap után fel is hívtak, hogy visszajött a cipőm, de rossz hírük van. Menjek be, és megbeszéljük. Az egyik kedves ismerősömmel mentem be az üzletbe, ahol az orrom elé dugtak egy szakvéleményt. Nem tudták visszacserélni a cipőt, nem tudták visszaadni a pénzt, és még le sem vásárolhattam az árát, ugyanis a szakértő megállapította egy 1 oldalas szakvéleményben hogy a sajátos járásmódom, és egyéb körülmények miatt szakadt ki a cipő jobb oldala 2,5 hónap után.
Megkérdeztem hogy ilyenkor mi a teendő, mert azért mégiscsak közel 20.000 Ft-os cipő, 2,5 hónap utáni szakadása és használhatatlanná válása mégsem normális dolog, ill. az sem hogy 2 éves garancia mellett nem cserélik ki. Azt mondta az üzletvezető, hogy ha kicserélnék a cipőmet, akkor neki kéne kifizetni, és Ő nem akar nekem cipőt venni.. Majd közölte hogy esetleg a Békéltető testületnél próbálkozhatom, de sok utánajárással jár, és egyáltalán nem biztos hogy utána kicserélik.
Ilyenkor mit érdemes tenni? Dobjam ki a 3 hónapos cipőmet? Szomorú. Már nem fogom ajánlani ismerőseimnek sem, és akinek ilyen cipője volt a baráti körömben, mindenki meglepődött és közölte hogy nem fog több Tiszát venni. Sajnálom hogy csalódnom kellett a márkában.. :(
Egy idézetet szeretnék küldeni a TISZA vezetőségének, amit a cipőmmel kapott kis füzetecske végén találtam, félkövérrel kiemelve:
"Kedves Vásárló! Mi, a TiSZA-termékek forgalmazói, abban vagyunk érdekeltek, hogy mind termékeinkkel, mind kiszolgálásunkkal, tájékoztatási gyakorlatunkkal, továbbá az esetleges reklamációkor tanúsított készségünkkel kivívjuk az Ön elégedettségét és megtarthassuk Önt vevőink között!"
Ez egy nagyon szép gesztus, de remélem hogy nem csak reklámszöveg, hanem a cég így is gndolja amit leírt.. Szomorú
Bocs a tolakodásért, de nekem meg a harmadik reklám hiányzik, és egyelőre nem tudom begyűjteni. Ami megvan: a Tisza strandpapus reklámja, és az amiben egy Tisza emblámás gipszelt láb is megjelenik egy pillanatra. A harmadikról azt sem tudom, hogy milyen. Tisza cipő, táska stb. tulajdonosaként nagyon örülnék, ha segítenél a kollekciót teljessé tenni! Köszönöm! imraybox (pondro) gmail.com
Olvastam, hogy neked megvan a 3 Tisza cipős reklám. Nekem is tanulmányaimhoz kéne nagyon, ha még megvannak, elküldenéd nekem? A címem: tdora84@citromail.hu Köszönöm!
Egy "népi" rigmus anno, amikor még ilyet hordtam: Tisza cipő, drága kincs, jó ha van, de jobb ha nincs! :-))) Ennek ellenére elég jól bírták a strapát anno.
Javaslom hírdessünk ismét mozgalmat - az EU csatlakozás előtt különösen aktuális - a "hazai" védelmében: magyar ember, magyar árút vásároljon! Le a multi-kulti, ázsiában éhbérétrt dolgoztató szörnyetegekkel!
Kérdés persze, mit is tekintünk hazainak...a Budmil úgy tudom magyar tulajdon, de ő is Kínában gyártat.
Egyrészt kurva sokan vettek már a környezetemben Tiszát, tehát szerintem menni fog.
Másrészt meg kurva pancser, aki hozzányúlt, mert 3-4 éve, amikor egy bizonyos réteg tényleg az oldskool cuccokat keresgélte a nagyinál padláson, kaszálhatott volna.
Tudod a a fogyasztói felmérések meg azt mutatták ki, hogy a vásárlók fogyasztási szokásait alig 2-3 tényező befolyásolja, és ezek közül az egyik legmeghatározóbb az ár-minőség hatás: az árból következtetünk a minőségre. A tulajdonos is gondolom ebből indult ki, meg abból, hogy hiába magyar márkáról van szó, a cipők nagyon jó minőségű anyagokból készülnek - nagyon sok ismerősöm dolgozik abban a gyárban, ahol készítik, ők mondták. Ez nem olcsó dolog, ha már rögtön az elején alámegy az árnak, soha nem lesz rajta egy fillér profitja sem.
Ami meg általában véve a Tisza cipők minőségét illeti: én tavaly három párat is vettem (nem a most újra gyártásra került sportcipőkról beszélek, hanem utcai cipőkről), semmi bajom a minőségükkel, sőt. Szerintem a Tiszáknak soha nem a minőségükkel volt baj, hanem a kinézetükkel, és sokaknak inkább ez ugrik be, ha erről a márkáról van szó. Mindenestre én örülök, hogy van újra Tisza sportcipő, szurkolok nekik.
Én a nyitás napján vettem az enyémet, és akkor már bőséggel volt póló is és melegítő meg ilyenek... való igaz, hogy az oldalukra csak később került fel, de azért gondoltam, pontosítalak ;DDD