Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

M1,5 Creative Commons License 7 órája 0 0 169405

Szerintem 42.

Előzmény: Stratonicus84 (169404)
Stratonicus84 Creative Commons License 7 órája 0 0 169404

Százhatvan.

Előzmény: M1,5 (168332)
jedi78 Creative Commons License 1 napja 0 0 169403

A face -hogy milyen hülyékkel van tele...az tényleg igaz !!

Előzmény: magoston2 (169402)
magoston2 Creative Commons License 1 napja 0 0 169402

Ha komoly helyen megy a licit, akkor annak van húzóereje, illetve régen a Vatera pl. nagyon látogatott volt, így sokkal több ember figyelte az oda feltöltött dolgokat.

Volt olyan felnim, amit 30-ért nem bírtam eladni, hiába hirdettem részing bazáron, meg ahol csak tudtam.

Feltettem Vaterára 1Ft-ról, a végén 45-ért ment el. Közben végig ott volt párhuzamosan több oldalon is 30-ért....

Ha van rá jó felület, akkor jó dolog a licitálás.

A vevők jó áron vásárolhatnak, az eladók pedig biztosak lehetnek benne, hogy holnaptól már nem kell kerülgetni azt a sz*rt a garázsban.

 

Sajnos a Vaterát tönkretették, a jófogás írtó vacak, a fész meg tele van hülyékkel....

Itt vagyunk 2017-ben, és nincs egy rendes használtcikk kereskedő felület az interneten.

Külföldieknek van ebay, lengyeleknek maradt az OLX. Az jó volt itthon is.

Előzmény: Attila a HUN vezér (169399)
-zarko- Creative Commons License 1 napja 0 0 169401

E36 1997. bevilágit az asc/ abs lámpa.emberenm cserél abs kockát és hurrá jó a gép.majd megint nem. bontottabs kocka is elment szarni. jobb hátsó keréknél egy kábel volt a ludas.Ugyhogy az én kis drága e36-omnak sikerült kinyirnia egy bontott abs kockát...megfosztva az ilyen kocsikkal autózókat egy bontott ámde igen fontos alkatrésztöl

Előzmény: KolyMegane (169397)
Cosmosschwarz Creative Commons License 1 napja 0 0 169400

Lehet gyengébb minőségű jeladó (ha esetleg cserélve volt), vagy a felhalmozódott dzsuva rajta is a ludas. Az ABS/DSC vezérlő is lehet. Az ABS kockának a nyáklapja szokott elmenni, azt újra lehet kötni.

Előzmény: KolyMegane (169397)
Attila a HUN vezér Creative Commons License 1 napja 0 0 169399

Semmit nem tudtam eladni idén, megvan még, gyári M52B28 vezérlő EWS mentesítve, Siemens MS41.0

 

Lassan az általam oly gyűlölt hirdetési formához kell folyamodnom, hogy ki mennyit adna értük...

(Az ilyen hirdetésekre szoktam 5 forintozni, mert ha tudja mennyi a minimum ami alatt nem adja akkor miért nem írja oda, de mikor egy első fekete lökhárító nem kell 2000-ért vagy kormány légzsákkal 2000-ért... Kidobni meg nem akarok semmit, helyem meg nincs.)

 

Igen, M-nél is gond a gyárinál nagyobb benyitásnál a gyáritól nagyobb fordulat!

A szelep belibegés és a hátsó fűtőmű pattogása generációkon átívelő probléma BMW-nél.

 

Előzmény: john wick (169396)
-zarko- Creative Commons License 1 napja 0 0 169398

98 as e36 ban can bus rendszer?

Előzmény: KolyMegane (169397)
KolyMegane Creative Commons License 2 napja 0 0 169397

sziasztok,

 

Egy komoly ABS/DSC kapcsolatos problémát akarok megoldani, de az istenért se jövök rá. Nagyon hálás lennék, ha valakinek van ezzel tapasztalata, és tud valami építőt ajánlani :D..

A szituáció, látta már pár szerelő, diagnosztika is van, ami elvileg biztos: abs kocka, kerékagy, jeladók jók.

A hiba amit kidob, CAN bus kommunikációs hiba, bal első jeladó (de ez is ki lett tesztelve, és működik, már amikor, már cserélve lett korábban).

ABS, DSC világít, elindulok, néha úgy gondolja hogy 50-100méter után kialszik az ABS lámpa, és működik minden. Lesatuzok, dolgozik, megyek tovább és random elkezd magától ropogni, és akkor rá 1-2 percre kigyullad a hiba útközbe. Folytatom az utat, menet közbe újraindítom és egyből kialszik, úgy tűnik magától helyreáll, de teljesen véletlenszerűen le is hal általában. A DSC non-stop világít ettől független.

Még ami előfordul aránylag 99%-ban, ha komolyabb lejtőn megyek le vagy hegynek fel, akkor mindig elkezd magától fék nyomása nélkül ropogni az abs.

98as E36 316i kombi gépről van szó egyébként.

Amire még gondolok, hogy ABS relé, valamilyen kábelszakadás, vagy nyomás érzékelő lehet a háttérben, de nem vagyok szaki, csak sok ember látta, és mindenki mást mondd meg tippel.

john wick Creative Commons License 2 napja 0 0 169396

Nem egy nagy szám a 240-es tengely, csak egy kicsit több a gyárinál. Valós hozadéka 5-7 LE-nél nem több. 

Amúgy csak poen volt a hondás karakter, vezettem 7 g accord 2,4-et, az már nem oly rossz, fenn kb szinte hasonló, csak a hondánál keményebben jön elő, de nem megy jobban, mint ez, de ez 23i azért a 2,4-hez képest alul is jobb, csak ugye a gyári szívósor, és kipuff rendszerrel alul jobban ment, de fenn jól elmaradt a mostanihoz képest.

Gyári még a hengerfej, a vezérlés is, 6500 nál tilt, csak nem látom, mert nem mér :DDDD

 

Így a fordszám mérés nélkül pont olyan nem hondás, hanem F-astrás karakter, csak kicsit jobban megy.:DDDD

 

Atti Hun barátunktól akarom már megkérdezni a nemrég hirdetett m52 vezérlőt, ha megvan még lehet kipróbálnám, lehet azzal van a gond...

Előzmény: magoston2 (169391)
john wick Creative Commons License 2 napja 0 0 169395

Csak pörgős, de alul is erőset szeretnék.:) Az RX, az pont nem az a karakter, de pörgős.:))))

Amúgy nem is rossz, csak mindig többet akar az ember, nálam nagyon kell majd az a +300 ccm, tudod, miről beszélek.

Előzmény: M1,5 (169394)
M1,5 Creative Commons License 2 napja 0 0 169394

Most majd jó mérges leszel, de ha ennyire szeretnél egy pörgős motort, akkor miért nem RX8-at vettél? :)

A hátrafelé nyíló ajtón át a kutya is szépen beleugrott volna...

Előzmény: john wick (169389)
M1,5 Creative Commons License 2 napja 0 0 169393

És az M3-nál rövidebb a szelepszár?

Előzmény: Attila a HUN vezér (169392)
Attila a HUN vezér Creative Commons License 2 napja 0 0 169392

BMW-nél nem a rugó a fő probléma, hanem a szelep hosszú szára miatti belibegés, mely magas fordulaton okozza a gubancot. Pl. Én ezért döntöttem a Dbilas tengelyek mellett és nem Schrick, mert az utóbbi mélyen nyit be, annyira, hogy a dugó tetejét zsebelni kell, míg az előbbinél nem. Igaz a Dbilas nem is gyárt olyan nagyokat mint a Schrick.

Előzmény: magoston2 (169391)
magoston2 Creative Commons License 2 napja 0 0 169391

240 fokos tengellyel 2500ccm hengerűrtartalommal hogyan kell elképzelni a Hondás karaktert ? :)

 

Esetleg ha ilyen lenne benne ? :)
http://www.ebay.de/itm/Schrick-Nockenwellen-304-296-BMW-M3-E46-S54-3-2L-343PS-360PS-Blitzversand-/372069946447?hash=item56a118d44f:g:xdUAAOxyBLxRHVXr

 

És most komolyan. Nem gondolkodtál nagyobb tengelyen ? Az a 240 fok még elég kevésnek tűnik. (ha már egyszer tuningról beszélünk...)

Hengerfej meg van (volt/lesz) dolgozva ?

Szeleprugók meddig bírják a fordulatot ? Most meddig forog ?

Előzmény: john wick (169389)
magoston2 Creative Commons License 3 napja 0 0 169390

CR12? Milyen üzemanyag szereti azt? Te is lpg-s leszel? :) Annyira nem nagyok azok a tengelyek, hogy ilyen mértékben kéne emelni a kompresszióviszonyt. Vagy de?

Előzmény: john wick (169389)
john wick Creative Commons License 3 napja 0 0 169389

Marad a b26 dugó, 0,9 mm-rel magasabbra jár. blokkból 0,3 mm síkolás, a HF-ből 0,3 mm síkolás és 12 lesz a CR. A Higanyé ilyen, butális, alul is. Izé, 2000-től, de 4000-től olyat tol, hogy beszarás, pláne 3,23-as diffivel.  Na az tetszene már nekem is.:)))

Előzmény: magoston2 (169388)
magoston2 Creative Commons License 4 napja 0 0 169388

Értem. (Wikizek) Furat marad 84mm, löket 75-ről 84-re növekedik. Mennyibe fáj egy 28-as főtengely+hajtókar sor ? Dugattyú maradhat ?

Előzmény: evga (169387)
evga Creative Commons License 4 napja 0 0 169387

Főleg főtengely-és hajtókarcsere, kap +300 ccm-t, ami jót tesz az alsóbb fordulatokon. 

Előzmény: magoston2 (169386)
magoston2 Creative Commons License 4 napja 0 0 169386

Mi az a B28-asítás ?

CR növelés az mit takar ? Dugattyúcsere vagy hengerfejsíkolás ? Ha utóbbi, akkor mennyit szabad leszedni belőle ?

Én az 1,6-on akarom növelni, hogy kevesebbet egyen :)

Előzmény: john wick (169385)
john wick Creative Commons License 4 napja 0 0 169385

Teszteltem ma délután is.:) hátt, alul kevés, továbbra is azt érzem, de fenn nagyon veri, de így kicsit "hondás" a karakter :DDD

Amit beszéltünk, meg kell csinálnom, azaz b28-asítom, növelt CR-rel, így maradhat a bő szívás és bő kipufogás, úgy alul is meg fog indulni, legalábbis sokkal jobban. Fel se programoztatom így, nem érdemes.

Előzmény: marcsello1 (169384)
marcsello1 Creative Commons License 4 napja 0 0 169384

baromi szerencséd van, hogy most szedted szét. Na volt időd teszteni az új configot :)

Előzmény: john wick (169382)
marcsello1 Creative Commons License 4 napja 0 0 169383

Na végre új ifó. Akkor ezért mondta egy MOL-os, hogy az EVO-ban nincs etanol, persze ezek szerint képletesen.

Előzmény: Ogre84 (169378)
john wick Creative Commons License 4 napja 0 0 169382

Egy alig használt vízumpa valakinek? :DDD

M1,5 Creative Commons License 4 napja 0 0 169381

Aha, ezeket láthattam a múltkor az M2-n, illetve egy töredéküket. Talán több ilyen kontingens is lófrál Európápan.

Na most már tudom, miért villognak meg dudálnak néha ismeretlen autók: ők igazából bmw-sek! :D

Előzmény: john wick (169379)
john wick Creative Commons License 5 napja 0 0 169380

Bocsi a szóismétlésért. Telefonon.mire beszenvedem...

Előzmény: john wick (169379)
john wick Creative Commons License 5 napja 0 0 169379

Én meg ma az M7-esen megelőztem egy 7-er forumos konvojt előztem meg. Csupa német.rendszámos egyformán felmatricázva. Mind egyedi azonosító matricával. E32-től a legújabbig. mind  gyönyörű.... sok tíz autó. Legtöbb rendszámában a szám 7xx a kocsi típusa. Sajnos a.doblóból nem jött volna ki az integetés, vagy dudálás. Izé utóbbi nem működik és az esőben a jobb lábtérbe fél vödör víz  befolyt...

Előzmény: M1,5 (169375)
Ogre84 Creative Commons License 5 napja 0 0 169378

Ez például pont egy olyan paraméter, ami összefüggésben lehet egy adott finomító struktúrájával. Egyik benzint sem érdemes túl sokáig tárolni, mert a gőznyomása romlani fog, mivel az illékony komponensek elpárolognak, hacsak nem tartjuk tökéletesen légmentesen lezárva, ami ugye az üzemanyagtartályra nem igaz. Ettől is simán változhat a szaga. Innentől már lehet, hogy nem fog megfelelni minden szabványnak. 

A normál 95 benzin egy része itthon krakkbenzin, ami olefineket tartalmaz. Ezek reakcióképesebb szénhidrogének, hosszú idő alatt képesek oxidálódni, gyantásodni. Az EVO benzinben viszont elvileg nincs olefin, tehát ha hosszú ideig tervezed valamiben tárolni, akkor érdemesebb azt tankolni. Állítólag a bio-tartalom miatt is hamarabb romlik, ezzel viszont nem tudsz mit kezdeni, mivel törvény szerint kötelező az üzemanyagba keverni. Itt annyi különbség van, hogy a 95-ben etanol, az EVO-ban ETBE formában van jelen, ami kevésbé párolog, és nem köti meg a vizet.

Előzmény: magoston2 (169376)
M1,5 Creative Commons License 5 napja 0 0 169377

Talán akkoriban még nem tettek annyi etanolt a benzinbe, mint manapság.

Előzmény: magoston2 (169376)
magoston2 Creative Commons License 5 napja 0 0 169376

Nekem benzinnel kapcsolatban egy olyan megfigyelésem van, ami saját tapasztalat, és ténynek tartom.

A magyar benzin 6-12 hónap alatt megbüdösödik, sokszor a télre elrakott fűnyíróban maradt benzin tavasszal már nem használható, le kell cserélni.

Az ausztriából bontásra hozott autókban még soha nem éreztem büdös benzin szagát.

Kb. 2004-2010 között 10-15 osztrák kocsit vettem bontásra, mindegyik tréleren jött az országba, nem volt bennük friss tankolás.

Előzmény: gyikhuszar (169365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!