Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mx320 Creative Commons License 17 órája 0 0 168571

Üdv,Bp-n keresnék hibátlan,kipróbálható 11gombos boardot.

Attila a HUN vezér Creative Commons License 26 órája 0 0 168570

Tavaly az E36-al teljesen utcai felállásban 2:32 mentem, aztán 1 év kihagyás és idén elsőre ebből lett kipakolva, sárga Konikon, ToyoR888-on 2:22, úgy éreztem még idén ha tudnék ősszel egy nyíltnapon 1-2-3 etapot menni talán összejöhet a 2:20-21.

A videókon egyértelműen látni, hogy nem a tempóm a baj, hanem a kicsi kanyarsebesség és a rutintalanság/nem megfelelő pálya ismeret.

Előzmény: evga (168569)
evga Creative Commons License 29 órája 0 0 168569

2:31.268 lett a leggyorsabb, de biztattak, hogy ebbe a kocsiba sokkal több van (nyilván, de először még nem mertem nyomni neki, aztán 4-0 sikeres 3-as után nem már nem láttam sok értelmét, kap egy hatos váltót, már tuti, csak az 'akarat' hiányzik még).

A többeket kérdeztem(E36 2.5-es motor), hogy mi van a kocsiban, 4.2-as difi, állítható futómű, meg pár év gyakorlat, ők voltak 2.20 alatt picivel(1-2-3 másodperccel).

A coupé súlyán én is töprengtem, az ajtókárpit, motorháztetőburkolat is le volt szedve nála és egy ülés minuszban is volt, nekem majdnem tele volt a tank, meg ugye szinte fullos a TI-m, légkondi, ülésfűtés, tetőablak, ami azért nem két deka, de azért meglepett.

Előzmény: nemenyigy (168566)
Attila a HUN vezér Creative Commons License 1 napja 0 0 168568

 

 Néha, néha már bánom, hogy eladtam, de így is 3 autóm van.

 Amúgy ilyen volt pont mint a képeken, csak a színe fekete/lila gyöngyház szerű, nekem tetszett. A belseje is ilyen volt, karbon betétes a fa helyett és elméletileg igazi karbonból volt a betét és bőrös volt, szürke/sötét kék/lila, jól nézett ki és akkoriban jól is ment, 2004-ben vettem, sor5 turbó 230ló quattro 6os váltó, miután az "éjszakában" letette a névjegyét, kb 8-10 ilyen autó lett a környéken, 5-6 még a mai napig itt fut, igaz már mind sok100 lovas :)

 

Előzmény: Stratonicus84 (168559)
gyikhuszar Creative Commons License 1 napja 0 0 168567

Én elektromos hátsó rolóra tippelnék. A három analóg műszert irigylem belőle.

Előzmény: Stratonicus84 (168565)
nemenyigy Creative Commons License 1 napja 0 0 168566

 

hogy lehet könnyebb a coupe?

Előzmény: evga (168561)
Stratonicus84 Creative Commons License 1 napja 0 0 168565

Ez aztán tele van mindenféle bizbasszal.

https://c1.staticflickr.com/9/8048/8149732033_c04fa96f31_b.jpg

Ez mind gyári fícsör lehet?

Például a kézifék előtti kis gomb mi célt szolgálhat?

mica-r Creative Commons License 1 napja 0 0 168564

Szerintem is érdekes. Talán 10 évvel később nyerő lett volna.

Előzmény: magoston2 (168563)
magoston2 Creative Commons License 1 napja 0 0 168563

Nekem simán kéne. Ez egy meg nem értett autó. Nézzed mai szemmel. Ez az X6 formája :)

 

Előzmény: Jacktwoo (168560)
varjúistván Creative Commons License 1 napja 0 0 168562

Köridő?

Előzmény: evga (168561)
evga Creative Commons License 1 napja 0 0 168561

Hungaroring is pipa, nagyon nagy élmény volt, a kocsi meg hibátlanul tette a dolgát, nem azon múlott a gyenge köridőm (hanem a váltón, amiben a 3.  fokozat nem jó). A mérlegen eléggé kipakolva 1240 kg volt, egy 323 coupé pedig belefér 1216ba...

 

Jacktwoo Creative Commons License 2 napja 0 0 168560
Stratonicus84 Creative Commons License 2 napja 0 0 168559

Egész pofás a beltér.

http://www.topcarrating.com/audi/1992-audi-s4-sedan-4a-c4-4.jpg

 

Meg kívülről is rendben van: https://c1.staticflickr.com/1/670/22852742167_c51b921ba9_b.jpg

 

Ha nem lennék márkahű, egy ilyen Audit el bírnék képzelni magamnak. Túl sok van már a single frame elejűekből a utakon.

Előzmény: Attila a HUN vezér (168557)
Zholsta Creative Commons License 2 napja 0 0 168558

Sziasztok!

 

Mielőtt bevásárolnék süniből,csak egy megerősítésre lenne szükségem tőletek,hogy ne vegyek feleslegesen valamit.

 

A szellőzésem teljesen random módon vagy működik minden fokozatban vagy sehogy. Úgy vettem észre,hogy menet közben ez nem változik,leálíltás és beindítás után random módon vagy működik vagy nem. Ez lehet végfok hiba,vagy esetleg valami más,mondjuk digitklíma vezérlőpanel hiba?

 

Köszönöm előre is.

Attila a HUN vezér Creative Commons License 2 napja 0 0 168557

 

 Hogy idézzem a forgalmit:   Audi 100 S4 Turbo Quattro

 

Előzmény: jedi78 (168536)
gyikhuszar Creative Commons License 2 napja 0 0 168556

Az "IS" az, amit keresel.

Előzmény: muci07 (168555)
muci07 Creative Commons License 3 napja 0 0 168555

Sziasztok! Felnin az IS szám mit takar? ET számot keresem, de sehol nincs a felnin O.o

Panzermeyer Creative Commons License 3 napja 0 0 168554

Állítólag nagyon sok rozsdásodást el tud takarni :) 

Előzmény: Stratonicus84 (168553)
Stratonicus84 Creative Commons License 3 napja 0 0 168553

Teneked nincs olyan műanyag küszöbborításod.

Előzmény: magoston2 (168552)
magoston2 Creative Commons License 3 napja 0 0 168552

Kíváncsi vagyok. Hangszórót meg fogom nézni.

Mindegyiken van külön küszöbborítás vagy csak az 'empaketten' ?

Nekem úgy tűnik, mintha fém lenne a küszöb külseje.

Előzmény: Zetor16 (168551)
Zetor16 Creative Commons License 3 napja 0 0 168551

Ha kiváncsi vagy, le tudod venni a küszöbborítást, meg a hangszórót takaró műanyagot akkor ki lehet hajtogatni kicsit a szőnyeget, hogy megnézd van-e ott rozsda. Mondjuk szerintem sincs értelme csak ezért, a küszöbborítás patentjét könnyű eltörni.

Előzmény: magoston2 (168549)
gyikhuszar Creative Commons License 4 napja 0 0 168550

Ha nem akarsz vele foglalkozni, akkor sehol. Ha ki akarod lakatoltatni, akkor meg úgyis ki kell venni az egészet.

Előzmény: magoston2 (168549)
magoston2 Creative Commons License 4 napja 0 0 168549

Hol érdemes felhajtani a szőnyeget ? Van olyan része, ami könnyen feljön és jól alálátni ?

 

A csomagtartóburkolatot szedtem már ki, az alatt nincs semmi. Oldalsó zugokban sem. Motortér is szűz rozsda szempontjából.

Egyedül az akksi alatt van egy kis nyoma a savnak.

Előzmény: gyikhuszar (168547)
THT Creative Commons License 4 napja 0 0 168548

Így van. Én is sokáig azt hittem, hogy az enyém aztán nem rohad.. mire elkezdett látszani rajta, addigra belül már semmi nem volt a küszöbből.. :S

Előzmény: gyikhuszar (168547)
gyikhuszar Creative Commons License 4 napja 0 0 168547

Vagy ott van még pl. a gázpedál rögzítése, az sem szokott látszani...

Akkor lehet valóságalapja "az én e36-om nem rohad" kijelentésnek, ha az illető látta már mi van a nagyszőnyeg alatt, az első sárvédők mögött, esetleg a küszöbburkolat is volt már lent.

Előzmény: magoston2 (168544)
Zetor16 Creative Commons License 4 napja 0 0 168546

A küszöb az esetek nagyrészében belülről kezd rohadni, ha már kívülről is látszik akkor teljesen kuka. De általában az is ami kívülről jónak néz ki. Akkor kezdhetsz aggódni ha nem tudod megemelni, illetve ha a szőnyeget elől a lábtérben lévő hangszórónál felhajtod akkor általában a belső küszöbön már látszik ha baj van. Főleg ha tetőablakos

Előzmény: magoston2 (168544)
Stratonicus84 Creative Commons License 4 napja 0 0 168545

Alulról-kívülről látszott, igen.

Lakatos úr azt is megállapította, hogy az első sárhányóim is ramatyok. Ez viszont számomra láthatatlan egyelőre.

 

Szerinte mindennek az az oka, hogy a víz oda van elvezetve. A sárhányó-küszöb környékére.

Előzmény: magoston2 (168544)
magoston2 Creative Commons License 4 napja 0 0 168544

Látszott kívülről, hogy vannak bajok ? Mármint alulról kívülről ?

Én az enyémről azt gondolom, hogy full-full rozsdamentes. Elég sok időt töltök alatta az aknában, és így gondolom ezt.

Ennek ellenére elképzelhető, hogy pl. a küszöb az belülről rohad ?

Előzmény: Stratonicus84 (168539)
magoston2 Creative Commons License 4 napja 0 0 168543

Jól néz ki, a külsejével nincs is bajom :) Most már nagyon megtetszett a formája is, főleg ahhoz képest, hogy régebben mennyire suta autónak tartottam.

6 henger nálam több szempontból is ki volt zárva. Először is én kifejezetten 4 hengeres autót akartam.

Másodszor azért választottam kompótot, mert az általam behatárolt keretből még a 4 hengeres kupék között sem volt értelmes állapotú,

annyi pénzért max. a 4 hengeres Compact-ok között tudtam válogatni.

Mindenképpen szép és jó állapotú autót akartam, ez sokkal előrébb volt, mint a 6 henger vagy a Coupe kivitel.

Előzmény: john wick (168534)
magoston2 Creative Commons License 4 napja 0 0 168542

Összeraktuk, de még nincs eredmény.

Felraktuk a hosszú csonkot a blokk oldalára, felkerült a szívócső, minden össze. Indítás.

Figyeltem, nem épít-e nyomást a hűtőrendszerben. Nem. Hurrá !

Igen ám, de közben ömlik a víz a hátsó csonkból :( Így nehéz lenne nyomást építeni, akkor is ha hengerfejes lenne.

Levettük a hátsó csonkot, nem tudom miért eresztett, a tömítés jó minőségű volt, nem volt kikeményedve, de tapadt.

Kipucoltuk, beragasztottuk újra. Ezt viszont nem mertem ma megterhelni, megvárom amíg megköt a paszta, csak holnap tudom tesztelni.

 

Írtam múltkor, az a baja a hátsó csonknak, hogy a hengeres furat, ahova a csonk illeszkedik, már nem hengeres, hanem barlang alakú.

Körbe-körbe kb.2mm-rel nagyobb, mint lennie kéne, így a gyári O-gyűrű nem tömít semmit. Durván be kell pasztázni, aztán sok sok imát elmormolni.

 

Az alsó csonk szerelése közben nekünk is lejött a generátor, és mi is megállapítottuk, hogy onnan is meg lehetett volna támadni a hosszú csonkot.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!