De, pont motorkódos, mert nincs számsor hozzá a papíron. A 206S2 karakter a motor gyári kódja az m50b20 szimpla vanos. Ha nincs konkrét motorszám, akkor is így kerül minden "motorkódos" forgalmiba. Állítólag ilyeneknél, ha nincs számsor a motorkód mellett, nem nézik eredetvizsgán a motorszámot, azaz cserélgethető a motor, ahogy írták kinézet, vagy típusazonosság szerint.
Ez mind szép és jó amit írtok. Ezzel nagyjából tisztába vagyok. Azzal viszont nem mikor hirdetésbe beleírják hogy a forgalmiba motorkódos az autó. Miért? Mi előny származik belőle és mivel jobb mint a motorszám lenne beleírva a forgalmiba?
...és miután felfúrtad, és a belsejét kovácsoltra cserélted, gyártatsz hozzá egy turbós leömlőt, veszel turbót, intercoolert, vezérlőt és nem fogsz többé elaludni a kormánynál! :D
FB-n e9x csoportba felraktam egy képet az új szerzeményről. Majd egyszer csak jelentkezett üzenetben egy srác, hogy övé volt az autó, előtte, akitől vettem, és a bátyjáé volt Salzburgban, ő hozta be 2019-ben.
Szeretnék tudni majd a kocsi életét. Nem volt nekik különösebb probléma vele. A legértékesebb infó, hogy nem az eredeti 218 lovas szoftverrel megy, állítólag nagyon erős. Igen, ezt éreztem is, hogy úgy megy, ahogy egy háromezresnek kell ;)
Az e93-nak tök gyári, saválló rendszere van. Nagyon csendes kis fordulaton, de ha elkezded nyomni a gázt, pont kellő mértékben jön a sorhatos hang. Tegnap olyan 5500 környékéig volt a legnagyobb fordulat, de az már nagyon tetszett ;)